Kouzelnická Kouzla

Vrhač **uf-fů** Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 16

Skupina: Časoprostorová magie

Dosah: 1

Vyvolání: 1 kolo

Popis:

Jméno kouzla: Vrhač
Kouzelná slova: *uf-fů*
Magenergie: 3 magy
Dosah: dotek
Rozsah: 1 předmět
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Skupina: Časoprostorová magie - Přesun prostorem
Kouzlo vrhné předmět který kouzelník drží v ruce (rukou) stejně, jako by to učinila na kouzelníkově místě postava se silou +3 a s obratností +4.
Ano, opět jedno univerzální mini-kouzlo.

Poznámky

Kouzlo nedělá nic jiného, než že drženému předmětu prostě udělí příslušný impulz. Předmět poté podléhá běžným přírodním (fyzikálním) zákonům světa. Kouzlo neprovádí žádnou navigaci, o přesnost a zásah se stará kouzelníkův mozek - znalosti o chování předmětů, zkušenosti s kouzlem, viditelnost cíle apod. Kouzlo by teoreticky mohlo být tedy také z EU - úder.

Ještě bych upozornil, že vržený šíp rozhodně nemá takové SZ jako šíp vystřelený. Kouzlo lze však dobře kombinovat s Nebezpečným ovocem, bombami, zápalnými láhvemi, či s ním překvapit v zápase.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 16

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Katapult
*Altaleno*

Magenergie: 16 magů za každých načatých 10 mincí projektilu
Dosah: dotek
Rozsah: 1 projektil
Vyvolání: 6 kol
Trvání: ihned
Obor: ČP

Popis:

Toto kouzlo vrhne jeden neživý nemagický předmět podobným způsobem, jako zbraň nepřímé střelby "Monagkon" (tzn. až na vzdálenost 400 sáhů), a to tak, jakoby střelcem byl sesílající kouzelník. Monagkonové SZ=200 obecně platí pro projektil vážící 100 mincí, lehčí (těžší) projektily mají SZ úměrně menší (větší), přičemž za projektil v tomto kontextu považujeme kulovitou tvrdou střelu dobývací zbraňové kvality. U netradičních projektilů (nekulové tvary, alternativní materiály...) je třeba případnou změnu parametrů řešit individuálně.


 Uživatel úrovně 0

Jasné, dobře popsané, vyvážené a problémy nevzbuzující kouzlo, které si určitě najde použití.
Pokud by se ještě hlasovalo, dal bych 5.


 Uživatel úrovně 8

Jako útočné kouzlo zajímavější než kdejaký blesk ;)


 Uživatel úrovně 0

Krátké, použitelné, kvalitní. Možná ještě aby v popisu nebylo to, co má být v tabulce.


 Uživatel úrovně 0

Nedokáži pochopit, že se zde ještě takovéhle (základní) kouzlo neobjevilo.
Zpracování na výbornou, nemám co vytknout. Pro můj herní záměr (nesmrtící postava => kouzla) geniální.
Doufám, že se dočkáme nějakých pokračování v tomto duchu. =)


 Uživatel úrovně 5

Kvalita žádného díla není v jeho délce :-)


 Uživatel úrovně 0

Danixxx: síla je tu proto, protože v nepřímé střelbě dolet (maximální) závisí právě na síle. Ce se týče obecné rovnice pro dolet, do té bych se nepouštěl, protože to dost závisí na uzpůsobenosti předmětu k letu a vrhání. Barovou stoličkou se háže hůř, než oštěpem stejné hmotnosti. Čili DÚPJ.
Nathaka: Viz pravidlový popis kouzla - "Kouzlo vrhne předmět ... stejně, jako by to učinila ... postava se silou +3 a s obratností +4." Vrhá imaginární postava - parametry jsou stejné, jako by vrhala obecná postava (voják, obyvatel, skřet, hrdina, něco obecného.)


 Uživatel úrovně 0

Ahoj,


jsem rád, že vznikají kouzla podobné délky, neb v pravidlech taky nemáme sáhodlouhé odstavce o tom, co vlastně kouzlo dělá. Možná je to má nevědomost, ale kde, nebo na čem závisí dostřel/dolet? Jasně, že předměty mohou být různé a tak se může jejích dolet měnit, ovšem nějaká rovnice typu X mincí + 2k6 + 3 = počet sáhů by se sem přece jenom hodila.

Nadále, další věc u které jsem snad trochu zmaten je, proč autor uvádí jakou bude mít kouzelník v odbě vrhu sílu, když podle pravidel je k vrhu potřebna jenom obratnost?

Možná jsem hlupák, pravidlo neznalec, nebo nevím. Každopádně pokud mě opravíte, změním hodnocení. :)

Danixxx


 Uživatel úrovně 8

Kúzlo je pekné a stručné, naozaj hneď použiteľné. Nejak mi len nesedí, že je kúzlo časopriestorové, ale to také dôležité a zdá sa to možno len mne. Ale ako si napísal, mohlo by patriť medzi EU.

Kúzlo je výstižné a dobré......

Your Kamerask


 Uživatel úrovně 8

Hezké, stručné, jasné, dobrý nápad. Ta věc s vrháním by ale chtěla dořešit. Nejde o to, že by kouzelník mohl vrhnout tímto kouzlem něco, co normálně vrhat nemůže (pořád vrhá on, jen s větší silou a obratností), spíše o to, zda kouzlo převede vrh zbraní (třeba dýkou) na běžný útok vrhem bez změny parametrů. To mělo být jasně řečeno namísto celkem zjevného faktu, že hozený šíp není šíp vystřelený...