www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Vrhač **uf-fů** 
Příprava na tisk (tisknuto 983x)
Přidáno: 9:55:29 04.04.2011
Magenergie:3 magy
Dosah:
Rozsah:1 předmět
Vyvolání:1 kolo
Trvání:
Skupina:Časoprostorová magie
Autor: Fafrin
Průměrné hodnocení:3.44
Popis:Jméno kouzla: Vrhač
Kouzelná slova: *uf-fů*
Magenergie: 3 magy
Dosah: dotek
Rozsah: 1 předmět
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Skupina: Časoprostorová magie - Přesun prostorem
Kouzlo vrhné předmět který kouzelník drží v ruce (rukou) stejně, jako by to učinila na kouzelníkově místě postava se silou +3 a s obratností +4.
Ano, opět jedno univerzální mini-kouzlo.

Poznámky

Kouzlo nedělá nic jiného, než že drženému předmětu prostě udělí příslušný impulz. Předmět poté podléhá běžným přírodním (fyzikálním) zákonům světa. Kouzlo neprovádí žádnou navigaci, o přesnost a zásah se stará kouzelníkův mozek - znalosti o chování předmětů, zkušenosti s kouzlem, viditelnost cíle apod. Kouzlo by teoreticky mohlo být tedy také z EU - úder.

Ještě bych upozornil, že vržený šíp rozhodně nemá takové SZ jako šíp vystřelený. Kouzlo lze však dobře kombinovat s Nebezpečným ovocem, bombami, zápalnými láhvemi, či s ním překvapit v zápase.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 20
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     20:44:59 09.10.2013
Katapult
*Altaleno*

Magenergie: 16 magů za každých načatých 10 mincí projektilu
Dosah: dotek
Rozsah: 1 projektil
Vyvolání: 6 kol
Trvání: ihned
Obor: ČP

Popis:

Toto kouzlo vrhne jeden neživý nemagický předmět podobným způsobem, jako zbraň nepřímé střelby "Monagkon" (tzn. až na vzdálenost 400 sáhů), a to tak, jakoby střelcem byl sesílající kouzelník. Monagkonové SZ=200 obecně platí pro projektil vážící 100 mincí, lehčí (těžší) projektily mají SZ úměrně menší (větší), přičemž za projektil v tomto kontextu považujeme kulovitou tvrdou střelu dobývací zbraňové kvality. U netradičních projektilů (nekulové tvary, alternativní materiály...) je třeba případnou změnu parametrů řešit individuálně.

Ikonka uživatele KILLMAN    [pošta] NEW     13:44:45 08.06.2011
Jasné, dobře popsané, vyvážené a problémy nevzbuzující kouzlo, které si určitě najde použití.
Pokud by se ještě hlasovalo, dal bych 5.

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     0:52:44 22.04.2011

Jako útočné kouzlo zajímavější než kdejaký blesk ;)


Ikonka uživatele Koveras    [pošta] NEW     18:04:44 14.04.2011
Krátké, použitelné, kvalitní. Možná ještě aby v popisu nebylo to, co má být v tabulce.

Ikonka uživatele Globox    [pošta] NEW     10:04:01 14.04.2011
Nedokáži pochopit, že se zde ještě takovéhle (základní) kouzlo neobjevilo.
Zpracování na výbornou, nemám co vytknout. Pro můj herní záměr (nesmrtící postava => kouzla) geniální.
Doufám, že se dočkáme nějakých pokračování v tomto duchu. =)

Ikonka uživatele Vedro    [pošta] NEW     10:55:38 06.04.2011
Kvalita žádného díla není v jeho délce :-)

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     18:19:43 05.04.2011
Danixxx: síla je tu proto, protože v nepřímé střelbě dolet (maximální) závisí právě na síle. Ce se týče obecné rovnice pro dolet, do té bych se nepouštěl, protože to dost závisí na uzpůsobenosti předmětu k letu a vrhání. Barovou stoličkou se háže hůř, než oštěpem stejné hmotnosti. Čili DÚPJ.
Nathaka: Viz pravidlový popis kouzla - "Kouzlo vrhne předmět ... stejně, jako by to učinila ... postava se silou +3 a s obratností +4." Vrhá imaginární postava - parametry jsou stejné, jako by vrhala obecná postava (voják, obyvatel, skřet, hrdina, něco obecného.)

Ikonka uživatele Danixxx    [pošta] NEW     16:52:04 05.04.2011
Ahoj,


jsem rád, že vznikají kouzla podobné délky, neb v pravidlech taky nemáme sáhodlouhé odstavce o tom, co vlastně kouzlo dělá. Možná je to má nevědomost, ale kde, nebo na čem závisí dostřel/dolet? Jasně, že předměty mohou být různé a tak se může jejích dolet měnit, ovšem nějaká rovnice typu X mincí + 2k6 + 3 = počet sáhů by se sem přece jenom hodila.

Nadále, další věc u které jsem snad trochu zmaten je, proč autor uvádí jakou bude mít kouzelník v odbě vrhu sílu, když podle pravidel je k vrhu potřebna jenom obratnost?

Možná jsem hlupák, pravidlo neznalec, nebo nevím. Každopádně pokud mě opravíte, změním hodnocení. :)

Danixxx

Ikonka uživatele Kamerask    [pošta] NEW     16:00:42 05.04.2011
Kúzlo je pekné a stručné, naozaj hneď použiteľné. Nejak mi len nesedí, že je kúzlo časopriestorové, ale to také dôležité a zdá sa to možno len mne. Ale ako si napísal, mohlo by patriť medzi EU.

Kúzlo je výstižné a dobré......

Your Kamerask

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     15:15:22 05.04.2011
Hezké, stručné, jasné, dobrý nápad. Ta věc s vrháním by ale chtěla dořešit. Nejde o to, že by kouzelník mohl vrhnout tímto kouzlem něco, co normálně vrhat nemůže (pořád vrhá on, jen s větší silou a obratností), spíše o to, zda kouzlo převede vrh zbraní (třeba dýkou) na běžný útok vrhem bez změny parametrů. To mělo být jasně řečeno namísto celkem zjevného faktu, že hozený šíp není šíp vystřelený...

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.79949712753296 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách