www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Kouzla

Položíš to?! **onovolo**  ***
Příprava na tisk (tisknuto 482x)
Přidáno: 20:52:25 10.09.2010
Magenergie:5 magů
Past:roz+int ~7~
Dosah:20 sáhů
Rozsah:1 humanoid (s malou výjimkou)
Vyvolání:2 kola
Trvání:1 směny
Skupina:Materiální magie
Autor: Globox
Průměrné hodnocení:2.73
Popis:

Kouzlo „Položíš to?!“ je založeno na vnucení nižší nosnosti cíli na 1-3 směny. Tato nosnost se rovná nosnosti cíle, avšak jako by měl sílu o 10 menší (min. 1). Tato nosnost nahradí nosnost cíle se všemi postihy. Snížení síly platí jenom pro nosnost, nikoli boj.

Př: Kouzelník Jarýn zakouzlí toto kouzlo na krola Jarmyla, který má sílu 19+4, jeho nosnost tedy je 480 mincí. Nosnost se mu záhy sníží na 330 mincí (19-10=9-1 a nosnost pro bonus -1 je 330).

Při fatálním neúspěchu vzniká šance na odhazování přebytečného vybavení (odhazovací tendence). Pokud se tak stanene, začne odhazovat vybavení nejblíže po ruce (zbraně, vaky...) a snaží se snížit svoje naložení na stupeň "žádné naložení" (dle nové nosnosti).

Př: Dejdme tomu, že krolovi Jarmylovi padl fatální neúspěch a zrovna v době seslání kouzla byl středně naložen (1140 mincí) a nyní se začne zbavovat svých věcí, aby dosáhl naložení 330 mincí (do čehož se pohodlně vejde obouruční meč (85 mincí), štít (60 mincí), kroužková zbroj (420 mincí), měch s vodou (25 mincí) a objemná torna (550 mincí))

Pasti se také upravují dle naložení:

1. Pokud naložení postavy je na stupni „žádné naložení“ past se snižuje o 3

2. Pokud naložení postavy je na stupni „mírné naložení“ past se snižuje o 1

3. Pokud naložení postavy je na stupni „střední naložení“ past se neupravuje

4. Pokud naložení postavy je na stupni „velké naložení“ past se zvyšuje o 1.

Kouzlo je po přidání 5-ti magů možno použít i na jezdecké a letecké nestvůry, s pastí roz+odl ~7~.

Opět bych chtěl poděkovat všem z Moudré Sovy. A to zvláště u tohoto kouzla, na kterméžto mají všichni veliký díl. Doufám že nedělám chybu, chvíli mi to zde opět zavázelo, snad jsem vyhrabal tu správnou verzi. =)

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 20
Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     21:40:42 06.10.2013
Mravenčí efekt
*Efffectus formicus*

Magenergie: 25 (50) [75]
Dosah: dotek
Rozsah: 1 osoba
Vyvolání: 2 kola
Trvání: 1 směna
Obor: VI

Popis:

Maximální nosnost postavy pod vlivem tohoto kouzla se upravuje na desetinásobek její váhy - po dobu trvání kouzla tato hodnota nahrazuje původní limit daný čtyřnásobkem základní nosnosti a zpětně se od ní odvozují limity nižší.

Magenergie se odvozuje od třídy velikosti: 25 magů pro velikost A, 50 pro B a 75 pro C.

Př.:

Barbar jménem Tintítko váží plných barbarských 2800 mincí. Pod vlivem "Mravenčího efektu" tedy unese maximálně 28000 mincí (1400 kg) - "Žádné naložení" má tedy do nákladu 7000 mincí, "Mírné naložení" do 14000 mincí a "Střední" do 21000 mincí.

Kouzlo obsažené v postavě se "přelévá" na všechny předměty, které má naložené a přiměřeně snižuje jejich tíhu. Podobně jako u kouzla "Pírko" ale nedochází ke změně vlastní hmotnosti a setrvačnosti - statný kroll pod vlivem tohoto kouzla je sice v mrtvém tahu schopen udržet i dvě tuny, ale pokud mu na hlavu z výšky spadne dvoutunový kamenný kvádr, tak má prostě smůlu.

Ikonka uživatele Globox *   [pošta] nové     12:22:50 17.10.2010
Gonzáles:
Ano, ono tvrdé "y" je záměr. =)
Mno jak psal Hamster, kůň se bude snažit ono všechno shodit. Zde to není až tak o vybavení, ale o hmotnosti jezdce. A budiž to sesláno "ze zálohy" jezdec bude asi značně překvapen.

Kouzelné slovo má drobně reálně založený nádech. =)

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     9:31:43 17.10.2010
Gonzáles: opravím tě, není to opička, ale tana péroocasá (prostě tana, zvíře, který nejspíš pamatuje dinosaury) - dle wikipedie pojídá "zkvašený nektar palem rodu Eugeissona, který může obsahovat až 4 % alkoholu. V její krvi lze po vydatné konzumaci nalézt takové koncentrace ethanolu, že by to u člověka způsobilo smrt, popřípadě těžké bezvědomí, tana péroocasá však za této situace nevykazuje absolutně žádné známky opilosti."

Mě osobně přijde jako dobrý účinek kouzla i to, že ten kůň se to bude snažit shodit, i když to bude mít připevněný sebevíc.

Ikonka uživatele Gonzáles *   [pošta] nové     12:14:19 16.10.2010
Ahoj,
nicméně, napadlo už někoho z Vás, že ta zvířata na sobě nic mít v naprosté většině případů nebudou a v těch 0,000x % jim hodil na hřbet něco pán a pokud to není chorý kroll Jarmyl (předpokládám, že to tvrdé "y" je tam záměrně pro ukázku inteligence krolla), tak to náležitě upevnil, aby ani jančící zvíře to neschodilo. Tudíš mi tato pasáž přijde zbytečná. A to i v případě, že by se jednalo o zvíře s jezdcem.

Nicméně ke zvířátkům - to víte, že existuje jistá malá opička, která se živí ovocem, které je zkvašené a je tedy permanentně pod vlivem? A na rozdíl od lidí dokáže stále fungovat jako za střízliva.

Jinak souhlas se Zdenálem.

A ještě pár dodatků:
Omen: s tou chválou gramatiky bych to nepřeháněl.
Globox: to kouzelné slovo je jen shluk písmen nebo je v tom něco hlubšího?

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     15:05:45 15.09.2010
Dakeyras: Tuto skutečnost lze v DrD jednoduše popsat rozdílem mezí inteligencí 0 a 1, tedy mezi zranitelností "zvíře" a neexistující "hmyz". (Ta myslím existuje pouze v rámci pohyblivosti)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     21:14:46 14.09.2010
Hamster: "Jen to drž!" - cíl má na daný čas zvýšenou nosnost, a to tak, jakoby měl sílu o 10 vyšší...

Ikonka uživatele Sephitan z Elisoru *   [pošta] nové     19:29:44 14.09.2010
Mě osobně toto kouzlo přijde celkem užitné.

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     16:13:24 14.09.2010
Fafrine já jsem taky za to, aby psychická kouzla fungovala na zvířata, které mají dostatečně vyvinutý mozek. Je prokázáno že zvířata umí přemýšlet, poučit se a učit se, stejně jako se opít či zdrogovat, což hodně ovlivňuje myšlení. Samozřejmě nějak psychicky ovlivňovat brouky, žížaly by mohlo být možné, ale výsledku nulového.

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     5:56:41 14.09.2010
Tak jdeme na to:
Na konci pasti by slušela "0".
Tak, jak je kouzlo napsáno působí spíše na psychiku cíle, než na jeho hmotu. Resp. pokud se jedná o kouzlo materiální, do kterého směru materiální magie patří?

Prosím redaktora o zásah do tabulky co se trvání týče.

Zbytek se zdá být v pořádku až na drobné chybky v textu a jeho neučesanost.
Oprava k pasti dle naložení se předpokládám počítá podle starého naložení.

Pravidlovost ne, použitelnost jakš takš, nápad ano, zpracování průměrné... dal bych 2.5, ale to nejde, tak dám 2.
Vitální magie(manipulace s vlastnostmi cíle) by to řešila (kouzlo fyzické). Na druhou stranu, já bych byl spíš pro to, aby psychická kouzla na zvířata fungovala, ono takové Zmam postavu - OT

Ikonka uživatele Globox *   [pošta] nové     20:18:15 13.09.2010
Hamster: To bude hod 1k3 a asi jsem to v tabulce pomotal.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
20 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.062167167663574 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR