www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

20 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Kouzla

Zastav nepřítele *Consist Starture*  **
Příprava na tisk (tisknuto 425x)
Přidáno: 22:36:38 29.06.2010
Magenergie:8 magů za čtvereční sáh
Past:viz. níže
Dosah:7 sáhů
Rozsah: dle dodané magenergie
Vyvolání:1 kolo
Trvání:3 kola
Skupina:Energetická magie
Autor: Danixxx
Průměrné hodnocení:2.4
Popis:

Na místě, které si kouzelník zvolí, se vytvoří neviditelná překážka z těžko průchodné energie. V případě, že si kouzelník zvolí místo, kde již něco stojí, kouzlo se automaticky nezdaří.

Tvor, jenž do ní narazí v běhu, čelí pasti Síl~10~snížení rychlosti na 1/4 (projde skrz) / ztráta 1-3 životy + 1k6 kol zvedáni se ze země.

Pakliže tvor pouze jde, čelí pasti Síl~14~snížení rychlosti na 1/4 (projde skrz) / neprojde.

Překážkou neproniknou žádné střely ani oheň. Kouzlům je průchodná.

Kouzlům je průchodná.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 16
Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     18:39:17 06.10.2013
Pohybové zpoždění
*Mobilis tardis*

Magenergie: 25 magů
Dosah: 25 sáhů
Rozsah: kruh o poloměru 10 sáhů
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 6 kol
Obor: ČP

Popis:

Toto kouzlo na zasaženém území způsobuje, že se všechny pohybové akce projeví až v příštím kole, na začátku prvního tahu každé s postižených bytostí, a to v pořadí, v jakém se je daná bytost pokusila v minulém kole vykonat. Bytosti v zasažené oblasti se mohou hýbat ale nohy jim jakoby "prokluzují", a teprve v příštím kole se s nečekanou silou "odpíchnou".

Ikonka uživatele Danixxx *   [pošta] nové     23:00:11 13.07.2010
hamster: v pohodě ;-) Já si to představuji zhruba takhle:

Jeskyní se šíří prach a dým. Hallas, elfí čaroděj, zůstal úplně sám. Vše co lze slyšet, je mrtvolné chrčení jeho druhů a klapotání kostěných pařátů na tvrdou zem. Hallas se vydává na útěk, pot mu teče z čela a stéká mu nepříjemně do očí, jak za sebou táhne jediného dobrudruha Viktora, který má ještě reálnou šanci na přežití. Hallas ví, že po nich jdou kostlivci. Nemá smysl jim vzdorovat, tím jak byl oslaben, by stejně nedokázal vyčarovat více než 4 blesky. V tom ho trklo, otočil se a na pár momentů zkoprněl a něco zamumlal. Pak už trochu uvolněněji, přesto v presu, zamířil k východu z jeskyně. Co se stalo s kostlivci? Celá skupina obsahující okolo 6 členů se rozbila jako vlna o skáli o překážku z energie. Hallas se zachránil.

Pravda, mohl jsem to tam připsat pro představivost..

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     20:45:35 13.07.2010
aha, moje chyba, nějak jsem pochopil, že je to krychle jakože ve smyslu klece či takého čerta...

Ikonka uživatele Danixxx *   [pošta] nové     22:16:07 12.07.2010
hamster: já už nevím jak to vysvětlit :D Krychle to není, je to prostě velice úzká deska, jejíž šířka je zanedbatelná, proto píšu ve čtverečnách sázích

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     16:31:30 12.07.2010
Danixxx: aha, takže 8 magů ne za čtvrereční ale za krychlový sáh : )

Ikonka uživatele Danixxx *   [pošta] nové     12:17:03 10.07.2010
Předem bych se rád omluvil za nezodpovězené dotazy. Jak již jsem psal ve svém profilu, byl jsem zrovna na táboře, tudíž jsem neměl prostředky ani čas

Hamstere, Překážkou nepronikne ani plamen, ani žár. K celému pochopení zaklínadla postačí jen dobrá fantazie. Představme si, že kouzelník vyčaruje silové zídky kdekoliv se mu zachce (i ve vzduchu), aby se tak na chvili ochránil před náporem šípů apod. nebo aby zastavil někoho, kdo jej pronásleduje.

Jak bude překážka vysoká a široká opět záleží jen na kouzelníkovi. Pokud chce aby zeď dosahovala výšky 4 sáhů vyčaruje 4 zídky na sobě za cenu 32 magů.

Drak si hází na past jako každý jiný, ovšem jak už zde bylo někde zmíněno, pro něj to bude brnkačka. Stejně tak jako kataplut, má-li projektil velikou sílu opět si můžeme hodit na past a nebo prostě zjednodušeně nechat projektil proletět.

Vzhledem ke krátkosti díla, já sám osobně nevím, jak by nakladatelé editoři Dračího doupěte narvali do příručky 50 kouzel, z nichž má každé 10 stránek. Někomu to možná bude vadit, ale já se zaměřil spíše na využitelnost.

Suma sumárum je tohle asi všechno.

S úctou, Danixxx

Ikonka uživatele Zdenál *   [pošta] nové     22:00:39 05.07.2010
Snížení rychlosti na čtvrtinu nemá s ohledem na současné mechanismy vůbec význam.

Zvedání se ze země je řešené nahodile.

Ikonka uživatele Shadowmage *   [pošta] nové     14:38:35 03.07.2010
Kouzlo určitě potěší PJe, kteří hrají jednodušším stylem a nechtějí se zabývat každým detailem. Jako blok poslouží dobře a nezatěžuje přílišným rozsahem. Náročnější hráč samozřejmě mnohé postrádat bude. Přesto, zvážím-li, jak asi mohl autor kouzlo zamýšlet, neřekl bych, že se mu plán nepovedl. Dávám 3.

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     22:28:47 30.06.2010
"to už je skoro shodné jako neprostupnost pro šípy" - skoro shodné, já přecejenom mezi 28 a nekonečno rozdíl vidím...

u obléhacích zbraní nejde o plochu, ale o sílu katapultu, která může být (pokud se nemýlím) např 100...

Znovu k drakovi - stačí tedy jedna překážka (1 sáh čtvereční) kterým projde drakova noha, aby ho to zastavilo, nebo musím seslat hodně bariér i do výšky?

Nezodpovězené: Ohněm máš na mysli plamen nebo žár? Prochází magický oheň? Prochází magické střely? (šíp s démonem) Co dračí dech a souboj tváří v tvář? (můžu na uvězněného útočit píkou?)

Ikonka uživatele smycma *   [pošta] nové     17:53:08 30.06.2010
Překážka z težko průchodné energie... to je zvláštní fráze.

Takto krátké dílo bych spíš dal ke stolu Příliš krátké příspvěky (Unknown nepletu-li se)

Celkově je to podle mě jen vylepšné kouzlo magický štít. Použitelné, hratelné, trochu moc krátké.

  »»»



Vygenerováno za 0.059253931045532 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách