www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Dlaňová kouzla - Útočné a obranné *Palmis Ofensis* *Palmis Defendis* 
Příprava na tisk (tisknuto 482x)
Přidáno: 16:37:39 07.04.2008
Magenergie:0 viz níže
Dosah:sáhů
Rozsah:1 kouzelníkova dlaň
Vyvolání:1 kolo
Trvání:viz níže
Skupina:Energetická magie
Autor: UnknowN
Průměrné hodnocení:2.47
Popis:Jméno kouzla: Dlaňová kouzla: útočné a obranné
Kouzelná slova: *Palmis Ofensis* *Palmis Defendis*
Magenergie: viz níže
Dosah: 0
Rozsah: Kouzelníkova dlaň
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: viz níže
Skupina: Energetická magie

Jedná se o dvojici kouzel, která umožní kouzelníkovi se poměrně účině postavit svému protivníkovi i v boji tváří v tvář. Jakmile je kouzlo sesláno, nemusí se již kouzelník na udržování kouzla soustředit. Dokud kouzelník kouzla nezruší (nebo k tomu není přinucen) odebírají mu každé kolo a po každém použití příslušné množství magenergie.


Dlaňové kouzlo útočné:
A) malé - 3 magy za kolo a zásah - 3/+2
B) velké - 6 magů za kolo a zásah - 4/+6

Kolem kouzelníkovy ruky se utvoří trojúhelníkovitá aura tvořená bílími výboji - trojúhelník je rovnoramenný, jeho základna leží v úrovni zápěstí, vrchol potom o několik coulů přesahuje konečky prstů (v případě velkého dlaňového útočného kouzla jsou výboje větší a hrot sahá asi o dvacet coulů dále). Takto "upravenou" rukou může kouzelník útočit jako běžnou zbraní, s výše uvedenými parametry. Kouzelník však své ruce nemůže využít k obraně zbraní.


Dlaňové kouzlo obranné:
A) malé - 3 magy za kolo a obranu - +3
B) velké - 6 magů za kolo a obranu - +5

Kolem kouzelníkovy ruky se utvoří zlatavá aura diskovitého tvaru. Její tvar zůstává stálý, pouze při pohybu za ní zůstává stopa drobných zlatavých jiskérek. Vylepšují OČ kouzelníka o číslo uvedené výše.

Ruku, na kterou chce kouzelník některé z kouzel seslat, musí mít volnou. Dokud je ruka pod vlivem kouzla, nemůže s ní kouzelník dělat žádné jiné činnosti.


Příklady kombinací:

Jedno malé útočné 3/+2/-3
Jedno velké útočné 4/+6/-3
Dvě malá útočná 6/+4/-3
Malé a velké útočné 7/+8/-3
Dvě velká útočná 8/+12/-3

Jedno malé obranné -/-/0
Jedno velké obranné -/-/+2
Dvě malá obranná -/-/+3
malé a velké obranné -/-/+5
Dvě velká obranná -/-/+7

malé útočné a obranné 3/+2/0
malé útočné, velké obranné 3/+2/+2
velké útočné, malé obranné 4/+6/0
velké útočné a obranné 4/+6/+2

Pozn.: Pokud v jedné ruce držíme jednoruční zbraň a na druhou ruku (ve které nic nedržíme) sešleme jedno z výše uvedených kouzel, pak se hodnoty výsledné kombinace zjistí stejným způsobem (prostým přičítáním hodnot). Magenergii však odebírají stále stejně.

Pozn.: Výše uvedená kouzla a jejich kombinace se počítají jako lehké zbraně. Do jejich útočného čísla se nezapočítává bonus za sílu.

Pozn.: Každé ze čtyř výše uvedených kouzel je třeba se učit zvlášť, přičemž "velké" varianty je možné se naučit až po ovládnutí "malých" variant.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 24
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     16:48:16 02.09.2013
Ohnivý mnohobič
*Marducetti ešti*

Magenergie: 11 magů za bič
Dosah: 0
Rozsah: dle dodané magenergie
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 10 kol
Obor: EU

Popis:

Toto kouzlo funguje stejně, jako kouzlo "Ohnivý bič" (dosah, započítávání obratnosti do SZ, etc.), s tím rozdílem, že toto umožňuje - za cenu snížené magenergetické efektivity - vytvářet libovolné množství ohnivých bičíků. První ohnivý bičík má následující parametry:

Síla zbraně: 2
Útočnost: x0 (zásah samotný nezpůsobuje zranění)
Zvl: Zranění ohněm za 1k6 životů

Každý další bič potom zvyšuje SZ o 1 a zranění ohněm v případě úspěšného zranění o 1k6 (Stejného efektu jako u kouzla "Ohnivý bič", které stojí 25 magů, tak lze dosáhnout třemi bičíky za 33 magů).

Ikonka uživatele tjcombo    [pošta] NEW     14:21:46 16.04.2008
Mě se to moc nelíbí ale ocenuji že vůbec někdo na něco takového přišel. Myslím si ale že je to moc přehnané a takový kouzelník by asi musel nejdřiv zvládnout boj na blízko jako celek než se může rovnat třeba válečníkům.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     13:48:09 13.04.2008
Hamster:

Jedná se o plošné útvary vznikající přibližně v rovině dlaně (v případě obrannéhokouzla spíš před dlaní).

Obrané kouzlo brání podobně jako štít.

Ikonka uživatele smycma    [pošta] NEW     2:29:59 13.04.2008
No nevím, tohle mi přijde jako takový výkřik do tmy, je to podle mě zcela zbytečné, jelikož útočných a obranných kouzel tohoto tipu je až až, je to jednoduché, sic použitelné, ale není v tom nic nového, zpraocvání jednoduché, krátké což je dobře, protože na tom není co rozvádět, je to kouzlo tak pro začátečníky, protže když budu na 15lvl mohu se bránit celkem účinným štítem nebo útočit blesky či jiným útočným kouzlem, ale jelikož na prvních úrovních nemá kouzelník moc magů toto kouzlo mu moc dlouho nevydrží...
s úctou
smycma

Ikonka uživatele Felix Jaeger    [pošta] NEW     17:31:04 12.04.2008
nevidím jediný důvod proč by měl kouzelník dostávat tohle kouzl, které zlepšuje jeho šance v boji...kouzel z EU a EO magie má dost...

Ikonka uživatele Hamster    [pošta] NEW     9:11:06 12.04.2008
"trojúhelníkovitá aura"
prosím, vysvětlete mi, jak vypadá trojúhelníkovitá aura... já znám jenom dva podobné prostorové útvary a to jsou kužel a jehlan...

Disková aura - ta vypadá jak? kde je umístěna? (kolem ruky = u ramene, u lokte, u zápěstí nebo kolem celé ruky, což pak ale bude válcová aura? -popř. kolem celé dlaně)
- rozsah je dlaň, ale sám vidíš, jak je popis zmatený

jakým způsobem DKO brání? přidává oč... to je jako šance na vyhnutí, nebo zastavuje útoky? (=KZ) pokud to je vytvoření barikády, je nějaká šance na pokoření pokud přehodim její obranu? (pokud by nebyla, pak logicky neni možné zasáhnout; a pokud by byla, pak bych z toho viděl kruté následky v podobě zranění ruky a postihů ke kouzlení)

definice (popř popis) musí být přesný a jasný - a to neznamená dlouhý - což tvé dílo postrádá

Skřetoštěp 15:15:48 08.04.2008
2) Může kouzelník použít bonus pro doteková +1 za to, že nechce udeřit ale pouze zasáhnout? Psal si totiž, že zranění vytváří onoi pole, které zraňuje vlastní energií. Kouzelníkovi tedy stačí se protivníka dotknout.

- ignorace? : )

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     17:16:18 10.04.2008
Započítává, protože se přes ně musí energie kouzla dostat.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     11:32:20 10.04.2008
UnknowN: Fajn. Počítá so tedy obránce do OČ KZ? pokud ano, tak proč. Pokud ne, proč ne? (Pokud funguje jako laser a skutečně řeže zbroje, poškozuje je (ničí)? )

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     9:10:50 10.04.2008
Unknown, Fafrin Vok atd.:
Dle mého vycházet pro cenu kouzelnického kouzla z kouzel meče (chodec) nebo vztahem mezi magenergií démona a zvýšením SZ (theurg) je dle mého špatně. Když se vytváří kouzelnické kouzlo, hlavní je orientační pravidlo za 1 mag ubrat max 2 životy.

Kritika:
Dvě silné dlaňová útočná kouzla stojí 18 magů, než je vůbec během dvou kol sešle (v prvním kole sešle jedno, v druhém kole platí za trvání toho prvního a sešle druhé a teprve ve třetím může útočit, což jej bude stát dalších 24 magů (2*6 za trvání za kolo a 2*6 za útok kombinací dvěma zbraněmi). Takže stojí 3 kola a 42!! magů, než zaútočí s útokem 8/+12 OZ/-3, kterým průměrné bestii s OČ ubere 14 životů (takže celková cena by měla být 6-10 magů a jedno kolo sesílání). Ostatní útočné kombinace jsou také nesmyslně drahé k účinkům. Snad jediná použitelná je jedna velká útočná, ale i zde je rozdíl mezi obyčejnou holí 4/-1 a kouzlem 4/+6 za magovou náročnost mizivý (za 12 magů na útok a navíc až v druhém kole po seslání). Místo takovýchto složitostí každý čaroděl raději vysmaží EU kouzlo s okamžitým účinkem a mnohem vyšším zraněním nebo sešle na spolubojovníka rychlost za 2 magy/kolo

Obranné dlaňová kouzla jsou na tom lépe, ale stále jsou výhodnější ochranná kouzla z pravidel. Uvažuji-li, že má kouzelník v držení hůl s OZ+1, tak malé dlaňové je horší a velké dlaňové za 12 magů (6 za seslání a 6 za samotnou obranu) přidává jen +1 o OZ, což je ubohé. Na kombinaci dvou velkých je zase potřeba ukrutných 42 magů pro OZ +7.
Magický štít (PPZ str. 55) stojí jen 1+1mag/kolo a nemusí se na bránění ním používat žádná akce (sice je omezení jen zepředu, ale navíc dává další výhody v podobě šance minutí blesků).

Asi jediné, co bych mohl na díle pochválit je jeho jednoduchost a přehlednost (nikoli už však jednoznačnost). Kouzlo je naprosto nevyvážené a tím i zbytečné. Omlouvám se, ale já nevidím ani jeden důvod, za co dál alespoň tu jednu hvězdičku.

Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     0:16:47 09.04.2008
UnknowN: obávám se, že to myslí vážně... neboj, odpovím mu sám...

Tuvy: i kdyby ano... bylo výslovně řečeno, že zranění působí magie a nepočítá se do něho síla, neupravuje se podle velikosti a parametrů rvačky (nebo to alespoň z popisu vyplývá) atd... tak by to na parametrech stejně nic neměnilo.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
5 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.71968793869019 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách