www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Jako duch **Nou Klipp** 
Příprava na tisk (tisknuto 403x)
Přidáno: 16:14:35 03.09.2007
Magenergie:4 magy na kolo
Dosah:dotyk
Rozsah:1 tvor
Vyvolání:3 kola
Trvání:dle dodané magenergie
Skupina:Časoprostorová magie
Autor: UnknowN
Průměrné hodnocení:2.54
Popis:

Toto kouzlo je kombinuje myšlenky kouzel "leť" a "procházení zdí" do nového, samostatného kouzla.

Po seslání je pod vlivem kouzla postava i se vším, co měla postava u sebe (kromě dalších živých tvorů).

Kouzlo umožňuje volný pohyb vzduchem rychlostí až 20 sáhů za kolo, pohyb skrze kapaliny rychlostí až 5 sáhů za kolo, skrze pevné překážky rychlostí 1 sáh za kolo. Tento pohyb má charakter manévrování ve stavu beztíže - je nutné se na něj soustředit pouze v kole, kdy se mění směr / rychlost pohybu, jinak si tvor pod vlivem kouzla rychlost a směr pohybu zachovává. Maximální zrychlení je 1 sáh za kolo za kolo, maximální otočka je 60° za kolo. Zrychlení se vyhodnocuje na konci kola (určuje, jaká bude rychlost v příštím kole), zatočení se vyhodnocuje na začátku kola.

Postava pod vlivem kouzla nemůže útočit, ani se bránit, může ale sesílat kouzla - ať už svá vlastní, nebo s pomocí předmětů.

I když je postava pod vlivem kouzla technicky nezranitelná, pohybující se předměty ji stále udělují pohybovou energii. Inkriminované předměty si zachovávají svou rychlost, postava je jejich silou strhávána v jejich směru a přitom jimi pomalu prolíná. Je-li postava pod útokem, hází si normálně na obranu podle pravidel, s tím, že její KZ se počítá jako 0 a nemůže se bránit zbraní. Množství životů, o které by přišla, udává zrychlení, jaké jí bude uděleno ve směru, z jakého přišel útok. Kouzla působí na postavu normálně, zraňující kouzla jí zrychlení neudělují.

Část postavy, která se v okamžiku pominutí kouzla nachází v pevném předmětu, je ztracena (je-li to kritická část, postava umírá).

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 25
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     12:18:02 30.08.2013
Volný pohyb
*Idspis popd*

Magenergie: 79 magů
Dosah: 0
Rozsah: Kouzelník
Vyvolání: 4 kola
Trvání: 1 směna
Obor: ČP + MA

Popis:

Toto kouzlo kombinuje efekty kouzel "Leť" (viz. PPP) a "Všepronikání" (viz. PPE). Alternativně lze použít magenergii "7 magů za kolo" a trvání "dle dodané magenergie".

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     9:11:26 06.07.2010
Největší vtip je ten, že v DnD by popis kozla vypadal asi nějak takto:

"Postava získá vlastnost incorporeal a možnost létat (perfektní manévrovatelnost)"

A bylo by to mnohem propracovanější než kouzlo nahoře.

Největším problémem zpracování je nejednoznačnost - nejasná zranitelnost a pohyblivost. Dále pak zbytečná byrokracie pohybu. Kdyby kouzlo vypadalo nějak takto:


Magenergie: 3 magy na kolo
Dosah: dotyk
Rozsah: 1 humanoid
Vyvolání: 3 kola
Trvání: dle dodané magenergie
Skupina: ČP

Postava se částečně přesune do mimoprostoru, zbytek co zůstane v tomto světě bude mít tyto změny vlastností:

Úprava zranitelnosti: A0, B1/4, D1/4, 2N
OČ: Nezapočítává se KZ, štít ani OZ (démoni však ano), ale započítává se bonus za charismu (charisma vyjadřuje schopnost silou osobnosti odchylovat útoky v "nehmotné" formě).
Útok: Útoky vedené znehmotněnou postavou mají typ zranitelnosti 1/2N (poloviční síla a zranitelnost jako bílá střela) a ignorují KZ.
Kouzla: Kouzla vyžadující dotyk mají problém

Postava má perfektní manévrovatelnost - může si levitovat libovolnými směry jen pomocí své vůle s rychlostí:
Ve vzduchu: 10 sáhů za kolo
V kapalině: 5 sáhů za kolo
V pevné látce: 1 sáh za kolo

Kouzlo je neútočné, tedy nejde seslat na někoho, kdo s tím nesouhlasí.
Pokud část postavy po skončení kouzla je částí těla uvnitř pevné látky, daná část těla je ztracena. Při zhmotnění do kapaliny je daná kapalina vytlačena a kouzelník zraněn za 1k6 životů.


tak by to dle mého bylo mnohem lepší. Neříkám, že moje zpracování je nějaký zázrak, ale je aspoń jednoznačné a jednoduše hratelné.

1,5* za nápad

Ikonka uživatele landis    [pošta] NEW     13:01:38 04.12.2007
landis

Ikonka uživatele Kalasinder    [pošta] NEW     14:39:47 29.10.2007
Pěkně zpracované; každý profesionální Pán Jeskyně toto kouzlo používá jen u NPC a konečně někoho napadlo, aby se to stalo běžným kouzlem... Dávám pět hvězdiček! A jen tak dál!!!

Ikonka uživatele Badalan    [pošta] NEW     10:26:43 28.10.2007
Jako není to špatný, ale je v celku jasné, o co se jedná. Já to sice znám a neříkám, že by to by to bylo špatný, ale sem by to nemělo co dělat(alespoň podle mě). Nápad a zpracování dobrý, ale s prominutím, je to "ohraný"..

Ikonka uživatele Druid Jarvik    [pošta] NEW     17:38:05 08.10.2007
jak vidím všechny věci co jsem měl na jazyku byly již řečeny a já bych to tady nerad opakoval ... přejdu tedy k hodnocení: 1*

Ikonka uživatele Regis    [pošta] NEW     17:37:44 01.10.2007
+ Zajimavy napad spojeni techto kouzel

- Extremne silne, rekl bych.

Uz je tady spousta nazoru, ktere nechci zase opakovat. Kazdopadne ten napad je zajimavy -spise nez kombinace techto dvou kouzel, tak kombinace obecne. Za tohle jsou ty 2*.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     14:28:37 10.09.2007
Toto kouzlo přineslo jednu věc. Ohromě jsem se bavil při čtení některých kritik. Jinak je celkově nepoužitelné a pravidlově nedotažené (zranitelnost, manévrovací schopnost). Cena jednoznačně nebojového kouzla udaná v kolech mi příjde podivná.
Samozřejmě, že kouzlo by bylo použitelné, ale muselo by být napsáno tak, jak bylo myšleno. Jako účiné přemisťovadlo jen a pouze kouzelníka v neznámých prostorách starých a zaprášených zámků.
Co se týče zařazení, dalo by se to okecat tím, že kouzelníkovo tělo je z velké části mimo tento prostor, což mu umožňuje procházet zdmi.
Jakákoliv interakce z prostředím by měla být jednoduše omezena na zranění kouzelnými zbraněmi, bílou střelou a energetickými a hraničářskými kouzly. popř. ohněm.
Jednoduché, prosté.

Ikonka uživatele Corwin45A    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     22:24:37 08.09.2007
Firefanatic: Zajímavé, ale najdou se i lidé, kterým tohle kouzlo zase tak nevadí. Vzhledem k tomu, že jediným novým argumentem je nepoužitelnost, vyjádřím se pouze k ní. Jistě, kouzlo není žádný zázračný všelék, ale nabízí možnosti, kterých nelze docílit ani pomocí dveřníka, ani hyperprostorem. Dokonce se někde níže objevil názor že je nadprůměrně silné, takže bych řekl, že chyba bude především v tvé interpretaci jeho možností. Ostatně neustálé ohánění se soubojem nasvědčuje tomu, že si jeho použití představuješ ve značně nevhodné situaci a je jen chybou tvého imaginárního čaroděje, že se pomocí něj nechá vyšachovat ze souboje. Tohle zcela zřejmě není bojové kouzlo, proč tedy kritizovat jeho nevyužitelnost v boji? Rozhodně ale uvítám příklad kouzla (nebo kombinace), kterým lze tohle plnohodnotně nahradit.

Co by mě ovšem skutečně zajímal je, proč se neustále oháníš duchem? Skutečnost, že má ducha v názvu ještě neznamená, že tě v ducha promění, nic podobného v textu ani není. Postava pod vlivem kouzla není duch, tedy alespoň v textu kouzla o tom nic není.

Pokud nechápeš co postavu zraňuje, doporučuji podívat se na předposlední odstavec, je to z něj celkem jasné.

Ikonka uživatele Firefanatic    [pošta] NEW     21:49:09 08.09.2007
Další tuctové dílo napsané jen proto, aby bylo?
Vytýkám mu, že je absolutně nenápadité, proč slučovat dvě kouzla v jedno? Pokud neumí nic nového, pak mi to přijde jako čirý nesmysl – není to k užitku a žádný kouzelník by se tím nezatěžoval.
Taky se mi nelíbí, omezení zrychlení a změny směru. Že by duch na svou „maximálku“ musel tři minuty akcelerovat?? To mi přijde nanejvýš komické. Raději komické, než k breku.
Zrychlení při zranění... už to kritizovali jiní, ale neodpustím si to - představ si, že na ducha zaútočím ze zálohy, nečeká to, padne mi dobré číslo, s dobrou zbraní ho můžu zasáhnout za 15 životů. I kdyby dokázal manévrovat tak, že se za 15 kol vrátí, o čemž pochybuji, nejspíš už stejně bude po boji... i když myšlenka ducha ve vysoké rychlosti míjejícího nepřítele na své „oběžné dráze“ je bezpochyby dokonalá :-)).
No a taky jsem nepochopil, jaká je zranitelnost postavy.
A pak už výtky řečné jinými...


Hodnocení bude značně mizerné...
Nápad je podle mého velmi, velmi ubohý, 25%.
Zpracování je také ubohé, nedostatky tak velké, že pro mě osobně ani nezbylo nic co by se dalo použít. 25%
Použitelnost: Proč by se měl někdo učit toto kouzlo? Nemám po ruce pravidla a nevím, jestli je magově výhodnější, ale určitě by pro většinu čarodějů představovalo jen zbytečné plýtvání místem, na kterém může být jiné kouzlo, které nelze kompletně zastoupit kouzlem jiným. 35%
Dojem: Katastrofa. 0%
Celkově: 22%, nesouhlasím se schválením, 0*

Na svou úvodní otázku si zhrzen odpovídám: Nikoliv, tohle je něco mnohem horšího.

UnknowN: Tobě je jedno, že posíláš ke schválení braky?? Nechápu...

Doufám, že jsem nikoho nepobouřil, dílo mě ale přímo odpudilo.


Firefanatic

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
8 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.74117994308472 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách