www.Dracidoupe.cz


Kouzla


šílenství *Vexl pro* 
Příprava na tisk (tisknuto 310x)
Přidáno: 11:31:53 26.04.2007
Magenergie:2 x životaschopnost magů
Past:Roz + Ing ~ 5 ~
Dosah:60 sáhů
Rozsah:2 tvorové v kouli o poloměru 5 sáhů s životaschopností max. lvl. kouzelníka +5
Vyvolání:2 kola
Trvání:10 kol
Skupina:Psychická magie
Autor: Octopus
Průměrné hodnocení:1.56
Popis:

Tvorové ,na které je kouzlo sesláno a kteří neuspěli proti pasti, okamžitě propuknou v ,,berserka“ ( ať už je to kouzelník, zloděj nebo skřet ). Změna v berserka se řídí těmito pravidly:

    -
  • k ÚČ si oběť přičítá 4
  • -
  • počet životů oběti zůstává
  • -
  • OČ si cíl počítá jako nehybná postava. Nebrání se ani zbraní (v podstatě jako berserk u bojovníka)
  • -
  • má o 1 útok /2 kola navíc
  • -
  • kouzlo trvá 10 kol

Kouzlo působí tak, že postižení jsou svázáni kouzlem dohromady, a proto jistým způsobem spolupracují a neútočí na sebe. Bojovník smí použít svůj bonus proti pasti u PS magie. Magenergie potřebná na seslání kouzla je součtem životaschopností všech tvorů, na které chtěl kouzelník kouzlo seslat, a vynásobená dvěma.

Družina skládající se z čaroděje na 5. úrovni Klimbuse Bambuse, lupiče na 6. úrovni Bimbuse Ohavuse a druida na 6. úrovni Blinkuse Zatričkuse narazila při přechodu hor v úzké soutěsce na tábor asi 15 skřetů. Po společné dohodě, Klimbus Bambus seslal na 2 hlídajících skřetů ve středu tábora kouzlo Šílenství ((2x1 mag)x2 = 4 magy ). Skřeti po chvíli propukli šílenstvím. Než se zbylým skřetům povedlo zneutralizovat své šílené druhy, zbylo v táboře jen 6 skřetů, kteří neměli šanci proti dobrodruhům, kteří přišli poté.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 17
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     10:13:22 25.08.2013
Davové šílenství
*Picul hamon*

Parametry: Jako "Davová hypnóza", ale past je s vykřičníkem a trvání fixně jedna směna.

Popis:

Zatímco "Davová hypnóza" umožňuje kouzelníkovi udělovat davu rozličné příkazy, "davové šílenství" je poněkud konkrétněji zaměřené: inteligence každého z davu (kromě bytostí s životaschopností větší než 5 nebo inteligencí alespoň 21) se sníží na 1, podobně jako u kouzla "Duševní rozštěp". Dále je toto kouzlo na rozdíl od "Davové hypnózy" typu "sešli a zapomeň" - kouzlo prostě bude jednu směnu účinkovat, nezávisle na další kouzelníkově přítomnosti nebo soustředění.

Pokud by se stalo, že dav v hodu proti pasti uspěje, obrací se kouzlo na kouzelníka, u kterého ale ke snížení inteligence dojde na jednu směnu za každou osobu v daném davu, na kterou by kouzlo působilo (tzn. například předpokládáme-li deset minut na směnu, tak neúspěšný pokus o seslání "davového šílenství" na dav 144 lidí kouzelníka odrovná na 24 hodin).

Ikonka uživatele zerafel    [pošta] NEW     19:57:27 14.05.2007
Zdravím autora...

Kouzlo má snahu být krátké a použitelné, což se chválí, ale autor ještě není zřejmě dostatečně zkušený na to, aby toto i zvládl a nezůstal pouze u snah. Při prosíváni toho, co tam dát a co vynechat, tam opomněl mnoho dodat:

1) Jak se ten berserk projevuje? My to víme od bojovníka, tady je to asi ale něco jiného, když je to ,,slabší" verze. Změní se i nějak nucené chování - tedy zda se může napadený více ovládat?

2) UČ +4 je opravdu zbytečné zjednodušení. Proč už ne 2x bonus za sílu ale minimálně +1?

3) Špatná past a velký dosah už zmínili ti druzí.

4) Může takový kouzelník berserk kouzlit? Nic podobného neřešíš a to je chyba. V pravidlech je berserk popsán jen v případě bojovníka, ale ne pro jiná povolání. Nemůžeš se tedy odkazovat na tato pravdila. Jak mám vědět, zda může lupič berserk ve snaze vylézt na zeď a sejmout nějakou havěť použít schopnost šplh po zdech atd.

5) Dá se toto kouzlo zlomit nějakým jiným kouzlem? Zlom kouzlo či Rozptyl kouzla?

6) No hrůza! Kouzeník na 6. úrovni. Je mi na blití - to snad nemyslíš vážně :o)

2* - No comment. Sázka je vyplněna, tvá čest ale kdoví :o)

S pozdravem a úctou...zerafel

Ikonka uživatele Textoris    [pošta] NEW     22:03:15 05.05.2007
čaroděj na páte úrovni to je pravda..toho jsem si vůbec nevšim...fafrin má bod...kdo si toho tady vůbec všiml:)

hodně podstatná hrubka vůči pravidlům...

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     12:38:26 02.05.2007
Dílo obsahuje nápad, ale nic víc. /vodní tabulka je naprosto sprasená (Ing míso Int, nedopsaná pas (tam má být 0, protože efekt je popsán v popisu kouzla)) Dosah 60ti sáhů je vzhledem k nízké magii (zabijete pravděpodobně nejen terč, ale i spoustu lidí okolo) a síle kouzla malý. Použití terminusu technikusu bersekr se mi také nelíbí. V příkladu je čaroděj na 5. úrovni, což je blbost. (a to jsem to vzal jen zběžně)

Ikonka uživatele Marokrates    [pošta] NEW     17:18:12 01.05.2007
celkem dobře zpracovaný, ale maličko krátký, což by se dalo omluvit vzhledem kt omu že je tu vše důležité..jediné, co mě zaráží je ten bonus..pls...vysvětlit.;)

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     12:02:44 30.04.2007
Zajímavé převedení Rage z DnD do pravidel DrD.

Ale při převodu pravděpodobně došlo k vynechání mnoha odstavců.

- Tak nějak až z příkladu jsem vypochopil, že berserkří útočí na vše od pohledu kromě sebe samých.
- Na past se háže vždy nebo může postava nevzdorovat kouzlu a tak neuspět instantně? Ono by to bylo nepříjemné seslat na vlastní a pak jeden by uspěl a ten druhý by jej rozsekal (nebo naopak).
- To musím být inženýrem (Ing), aby mohl být kouzlem "postižen", do pasti se kromě Roz počítá počet inženýrských titulů nebo tam mělo být "Int"? (toto by mohl redaktor opravit)
- Když se podívam do pravidel pro Barborova Rage (DnD), popřípadně pro Bojovníkova Berserka (DrD), je mnohem lépe zpracován a hlavně úplněji a jednoznačněji.

Co hodnotím kladně je zavedení "divných" jmen do příběhu. Tak mě ty jména připomínají jednoho protivného uživatele zde na serveru :-), za to máš u mě jedno velké bezvýznamné plus :-)

Ikonka uživatele Druid Jarvik    [pošta] NEW     12:14:54 29.04.2007
Tak teda nevím nevím, kouzlo je poněkud krátké a je tu několik nezodpovězených otázek:

Proč si postava postižená tímto kouzle připočítá +4 do UČ? Při berserkrovi platí přece bonus za sílu ... a jestli to tak u tvého kouzla není je to třeba vysvětlit...

Z tvého popisu jsem pochopil že kouzlo lze seslat jen na 2 tvory, co by se stalo kdyby ch to seslal jen na jednoho? - anebo sem to nepochopil správně.

No, vše již bylo řečeno takže to nebudu prodlužovat, výsledek: 0*

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     22:18:04 28.04.2007
Přesně jak říká Suk...toto dílo vyzdvyhává do dvouhvězdičkové výšiny (můj názor), právě onen povedený nápad. Nevím co by jsem k dílu ještě řekl, nebo zkritizoval...Dílko je krátké, což tady nevidím jako chybu, ale právě tady stačí málo k tomu, aby se řekly nejdůležitější teze, takže nechci po někom opakovat...
Obecně jako nápad jako takový se mi to velmi zamlouvá, ale jak psal Suk, dílko trošku sráží ony nedostatky co se týká pravidlové části, ale určitě si toto kouzlo najde svoje příznivce...
s úctou anarion

Ikonka uživatele sir Axel    [pošta] NEW     22:53:30 27.04.2007
Tohle je, jak se říká ve wikipedii, pahýl. A jestli jen pahýl. Berserkra, kdybych si ho vzal na starost, bych popsal úplně jinak.

Víc se vyjadřovat nebudu, docela mne to ale pobavilo.

Ikonka uživatele Octopus    [pošta] NEW     12:30:36 27.04.2007
Díky za zhodnoconí. Mám s vámi stejný názor. Je to nedokonalé a ... Tohle dílo napsáno z hecu, abyste rozumněli kvůli sázce, už mírně pokrojených lidí, v rámci Kulečníkové rady. Tak jsem abych pravdu řekl nečekal víc. Ale aspoň díky, že jste se tu zastavili a zasmály. Octopus

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.82136797904968 sekund.
© 2002 - 2007 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2007 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.