kouzlo pravdomluvnosti **gubik lamzuk**
Autor: | Valec |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 52 |
Skupina: Psychická magie
Past: Int+Roz ~6~utají/neutají bonus za int se odečítá a postih přičítá
Dosah: 1
Rozsah: 5
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 2 směny
Popis:
Po seslaní kouzla humanoid je tak trochu v transu jako by koukal do blba. Pomocí tohoto kouzla lze klást postavě otázky na které bude odpovídat pravdivě. Postavě nesmí být zadávány otázky ve příliš složitém tvaru. Postava také neodpoví na otázky které by jí fyzicky nebo psychicky ublížily (vyzrazení tajných informací, mluvit o traumatech z dětství …). Postava bude odpovídat jednoduše, pouze na to co bude tázána a na otázky které nepochopí nebo nebude vědět odpoví jednoduše nevím
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 52
Diskuze
Zmatení řeči
*Afasio*
Magenergie: 1x žvts + 5 magů
Past: Roz+Int ~ 9 ~ !
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 osoba
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 6 směn
Obor: PS
Popis:
Toto kouzlo způsobí u cílové bytosti specifickou poruchu řeči, vedoucí k tomu, že daná bytost nebude schopná vyslovit to, co právě chce říct - místo toho z jejích úst budou vycházet sice smysluplné, ale obsahově naprosto odlišné věty. To nemusí nutně znamenat, že když bude chtít mluvit pravdu tak bude lhát a naopak, byť i k tomu může pod vlivem tohoto kouzla dojít. Zároveň to neznamená, že postava bude za všech okolností říkat naprosté, z kontextu vytržené nesmysly - naopak, mnohdy to v daném kontextu může dávat perfektní smysl, jenom to nebude to, co postava chtěla říct. Například bojovník používající "Velení" může takto nevědomky místo zamýšleného bonusu k útoku dávat svým spolubojovníkům bonus k obraně, nebo kouzelník bude mít postih k sesílací pravděpodobnosti za použití špatných slov.
U tohoto kouzla platí, že bytost si tuto poruchu sama od sebe neuvědomuje, byť jí z reakcí okolí může dojít, že něco není v pořádku (podobný efekt jako u afázií vyvolaných cévními mozkovými příhodami).
Takovéhoto kouzla v DrD není třeba, získání pravdivých informací lze z oběti jinými a musím říci že povětšinou mnohem zajímavějším a zábavnějším způsobem.
0*
to je skoro to samí jako hypnóza, a navíc hypnóza je pro postavu výhodnější protože s ní může dělat víc věcí.
kouzlo je celkem k ničemu, protože nám dotazovaný vlastně nic podstatného neřekne a navíc je celkově nepropracované
Miki - neni, ale proč se namáhat? Mohlo by to bolet....
nak jsem to jaksik nepochopil
Neříká ti něco Lektvar pravdomluvnosti? Moc originální to tedy není...
Když postava nevyzradí tajné informace tak na co to kouzlo je?
0 životaschopnost x2 magů? Není to kouzlo určeno náhodou na vymáhání informací, které jsou tajné a postava se je snaží zatajit? To už bych teda pak spíš povolal nějakýho svalnatýho krolla. Jinak, jak už možná někdo psal, je na to lektvar.
Životaschopnost čí?Sesilatele nebo oběti kouzla?
Více promakat...