Kouzelnická Kouzla

Ledový Orb *Ak-ta-Moon* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 22

Skupina: Energetická magie

Past: ---

Dosah:

Rozsah: 30

Vyvolání: 2 kola

Popis:

Sesláním tohoto kouzla vytvoří kouzelník kdekoliv v prostoru (na místě které vidí, a které je maximálně 30+2xÚroveň sáhů daleko) pole energie ve tvaru koule o průměru 1 sáh. Toto pole má následující vlastnosti:

---Povrch koule vypadá jako hladina vody opatřená slabou ledovou námrazou. Nic však nebrání ve vstupu. Povrch i vnitřek je nehmotného charakteru.

---Vnitřek pole je velmi mrazivý. Chlad pole je možné pocítit už na vzdálenost tří sáhů. Ocitne-li se uvnitř pole jakákoliv tekutina, která může zmrznout (tzn.že není nějak chráněná proti zamrznutí), zamrzne. Chlad však není tak velký, aby zmrazil i plyny. Zmzlé tekutiny lze po zmizení pole klasickým způsobem rozmrazit.

---Povrch jakéhokoliv předmětu (i a vlastně zejméne podlaha nebo stěny), který je v poli bude opatřen ledovou námrazou ottloušťce 0,5coulu tza každé kolo, po které bude v poli (obyčejný led). Takže pozor! Klouže to!!

---Jakákoliv bytost nacházející se uvnitř pole bude zraněna třeskutým mrazem každé kolo za 2-4 životů.

Základní magenergie Ledového Orbu je 5 magů.

Samotné takto vytvořené pole je nanic. Proto má kouzelník možnost toto pole zvětšovat. Za každé kolo, které se kouzelník na kouzlo soustředí smí vložit až Úroveň:6 magů a tím zvětšit průměr pole o 1 sáh (pole se zvětšuje přidáním magů, ne soustředěním). Takto může kouzelník libovolně dlouho přidávat magenergii a pole zvětšovat. Dokud se kouzelník soustředí, pole trvá (nelze jím pohybovat) a pokud přidává magenergii, tak i zvětšuje (viz.výše). Jakmile se však kouzelník přestane soustředit, proběhne polem ledový výboj, který každého v poli zraní za 1k6 životů, zakaždé 3 celé magy nashromážděné v poli (mrazem pochopitelně). Z účinků kouzla nelze nikoho výjmout.

Toto kouzlo patří do oboru Energetických kouzel (Zpomalený výboj) a je velmi náročné na provedení. Pro jeho znalost je proto zapotřebí znat alespoň 3 jiná další kouzla pracující s chladem.

Doufám, že jsem na nic nezapomněl, a že se vám bude Ledový Orb líbit... Galed

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 22

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Obří hlad
*Appetitus giganticus*

Magenergie: 20 magů
Past: Roz ~ 7 ~ !
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 6 směn
Obor: PS

Popis:

Toto kouzlo na cíl působí stejně, jako "Démon obžerství" (viz. bestiář PPP).


 Uživatel úrovně 5

Plně jsem pochopil kouzlo až po přečtení celé diskuze pode mnou takže - kouzlo je napsáno hodně nepřehledně a nejdnoznačně, co tak nějak takto:

Kouzelník za 2 kola sesílání v ložením 5 magů vytvoří mrazivé pole o výšce 2 sáhy a poloměru jeden sáh. Toto pole zraňuje všechny tvory, kteří se v něm vyskytují každé kolo za 1k3+1 životů.

Pole navíc vše pokrývá tenkou vrstvičkou ledu (1/10 coulu za kolo), z toho mohou být vyvozeny následky jako možnost uklouznutí, přimrznutí meče k pochcě apod (dle úvahy PJ).

Pole působí, dokus se na něj kouzelník plně soustředí (tj. kouzlo stále musí být jakože sesíláno).

Každé kolo může kouzelník do kouzla přelít další magenergii, za každé přelítí se pooměr změtší o 1 sáh (nezávisle na dodané magenergii) a může dodat do kouzla až úroveň/3 magů.

Až se kouzelník přestane na kouzlo soustředit, tak kouzlo zašlehne posledním výbojem třeskutého mrazu a všichni v rozsahu kouzla jsou zraněni za 1k6 životů za každé 3 celé magy, které jsou do kouzla vloženy.


Osobně se mi líbí nezvyklé vyvolávání kouzla, tím že se kouzlo vyvolává mnoho kol pak ani nevadí, že zraňuje opravdu za hodně životů. Jako nevýhodu beru velkou nesrozumitelnost kouzla a některé divé věci.

Osobně bych některé věci trochu upravil:
- omezil bych maximální soustředění se na kouzlo, dejme tomu na 10 kol
- zranění při posledním výboji bych dal 1k6 + 1 život za každý 1 mag přidaný v dalších kolech (jiných než 5 základních sesílacích magů).

3*


 Uživatel úrovně 0

Je to zajímavé a řekl bych docela využitelné. Ovšem nepřipada mi to jako D2, nebo možná jenom nevím jakou postavu myslíte. Mě to spíš připomíná Sub Zera z Mortal Kombatu(filmu)


 Uživatel úrovně 0

Defeater má možná pravdu se slušnym zakomponovánim, ale já moc nemusim nápady bez aspoň náprstku originality..


 Uživatel úrovně 0

D2 mam taky rad a utocny kouzla s dobrym zpracovanim jajbysmet. Je to dobre zakomponovany do DrD, coz je na kouzlech z RPG her nejdulezitejsi, Davam 5*


 Uživatel úrovně 5

Ty hraješ Diablo????


 Uživatel úrovně 0

Ja som vďačný za každé vodné kúzlo, ktoré tu uvidím, a toto sa mi naozaj páči. Dám 4*.


 Uživatel úrovně 0

Mozna to chce jeste trochu propracovat ,ale zaklad jče docela dobry.Chtelo by to asi pozmenit ty 2 az 4 zivoty ,protoze je to fakt malo.


 Uživatel úrovně 0

Konverzace upadá... :(


 Uživatel úrovně 0

---prokletý Dilvish: Co máš přesně na mysli? Větší damage člověku ve zbroji (kov bude značně promrzlý) nebo jestli se na ní udělá námraza? Ohledně zranění osoby s kovovou zbrojí, tady se nic nemění. To zamrznutí je celkem zajímavé. Osoby nelze tímto kouzlem zamrazit (až na pár vyjímek, viz níže). Zamrazující efekt je totiž blokován nazvěme to třeba životní energií živých tvorů. To mimo jiné znamená i to, že tímzo kouzlem lze zamrazit anorganické bytosti a bytosti bez životní energie (nejsem jistý kdo všechno sem patří a zejména si nejsem jistý nemrtvými (nemrtví schopní přežít smrt svého pána asi nějakou životní energii mají, ale to je námět na debatu, kterou tady rozvádět nebudu), nevidění sem určitě nepatří, neboť jsou nehmotného charakteru - tím myslím, že je lze zranit, ale ne zamrazit). U živých humanoidů nastává speciální případ u jejich oblečení. Oblečení je zpravidla z materiálů, které jsou organického původu. Proto jsou také chráněny proti zamrznutí (ale jen organické části), i když ne tak jako osoba je nosící. Tady je jedno jak dlouho bylo oblečení v poli. Oblečení bude jen mírně namrzlé (asi jako když se vyválíte ve sněhu). Osobě samotné (pokud nezemře) bude jen velká zima a možná, že chytne i nějaké to nachlazení apod. Něco jiného jsou anorganické části vybavení. Ty jsou "zamrznutí schopné" tak jak je napsáno v popisu kouzla, i když měně, protože jsou částečně také chráněny životní energií (možná se vám tento výraz nelíbí, ale lepší mě nenapadá) tvora, který je nese. Takovéto předměty zamrzají asi 0,2 coulu za kolo. Takže, když když zůstane nějaký válečník se svou "jindy tak lehkou" zbrojí uvnitř pole dost dlouho, docela se mu přitíží :) Teď ještě k těm vyjímkám zamrznutí člověka: Když bude nějaký tvor celý obalen něčím anorganickým (např. válečník v rytířské zbroji) nebo i organickým (např. člověk svázaný v pytli, plavec ve vodě (!!!EXTRÉMNÍ SMRT - VODA IHNED ZAMRZÁ!!!) apod.), tady to však bude trvat mnohem déle (až na tu vodu :) , lze jej teoreticky zamrazit - tzn. že jeho "obal" bude obalen ledem. Tímto způsobem lze člověka zabít...

Já jsem se zas rozkecal!!!

---Megahu: Máš recht. Žádné kouzlo nic netvoří z ničeho. Proto si toto kouzlo tu vodu bere z okolní vlhkosti. Logické tedy je, že toto kouzlo nebude pracovat tam, kde žádná není nebo je směšně nízká. Tedy jinak: Kouzlo bude schopno normálně zraňovat (je tvořeno energií - ne vlhkodtí), ale asi nic nezamrazí. Dobrý postřeh. Díky...