Mimoprostorová kapsa *menos margen sacocha*
Autor: | Indužkfalfovo prasátko |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 14 |
Skupina: Časoprostorová magie
Vyvolání: 1 kolo
Popis:
Před sesláním se všichni, kdo kouzlo chtějí podstoupit stoupnou do kruhu a chytnou se za ruce. Potom kouzelník sešle kouzlo a postavy přenese. Z toho vyplývá, že se sesílá bez gestikulace.
Kouzelník musí použít na jednu směnu trvání kouzla 8 magů na každou bytost. Pokud nevloží dost magenergie ani na 1 směnu trvání pro všechny bytosti v kruhu, kouzlo nepůsobí. Kouzlo lze uplatnit na bytosti, které se opravdu nacházejí v kruhu a musí se držet. V případě, že nemá ruku(protože se určitě najdou takoví šťourové) musí se ho někdo alespoň pevně držet, tedy někdo v kruhu. Kruhem se samozřejmě myslí obvod kruhu, nelze uplatnit na bytosti uvnitř kruhu.
Poznámky výše, že se postavy chtějí zúčastnit kouzla je trochu nepřesný, stačí aby je někdo držel a ten se během kouzla nevytrhl, potom by kouzlo nepůsobilo.
Když se jadna z bytostí zhmotní na místě, kde někdo stojí, jsou oba zraněni za počet směn trvání kouzla k6 životů a ten, v kom se zhmotnila postava je odhozen do nějakého vhodného směru asi 3 sáhy. Tím je myšleno, že pokud se za postavou nachází stěna, kouzlo ho odhodí směrem do kruhu. Kouzlo oba samozřejmě oddělí oba dva od sebe.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 14
Diskuze
Kapsový prostor
*Prostorórum Kapsorórum*
Magenergie: 10 magů
Past: Roz ~ 4 ~ 0
Dosah: dotek
Rozsah: Kapsy v okruhu 10 sáhů
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 1 kolo
Obor: ČP
Popis:
Při seslání tohoto kouzla sáhne kouzelník do libovolné kapsy (odtud "dosah: dotek"), a z ní potom může vytáhnout cokoliv, co se nachází v *jiné* kapse v okruhu deseti sáhů. Pochopitelně pro to platí určitá omezení: Kouzelník musí vidět kus oděvu (nebo kapsáře), z jehož kapsy má být něco vytaženo, a musí určit polohu dané kapsy relativně k danému kusu oděvu (tzn. například "Levá náprsní kapsa" nebo "Ta tajná kapsička v podšívce v pravém podpaží"). Pokud má daný kus oděvu v danou chvíli někdo oblečený a nedá se říct, že by s vybráním kapsy vědomě souhlasil, potom si hází proti pasti uvedené v popisu kouzla. Uspěje-li, potom se vybrání nezdařilo. V opačném případě - pokud cíl s vybráním vědomě souhlasí - je vybrání automaticky úspěšné.
Střízlivější varianta hyperprostoru a jiných podobných uníkový kouzel. Toto kouzlo má oproti hyperprostoru 2 velmi mnoho nevýhod, tedy mezi stávajícími kouzly toto najde jen malé uplatnění. Pokud ale máte v plánu univerzální úniková kouzla typu hyperprostor výrazně omezi, toto může být dobrá varianta.
Trochu ke zvýšení použitelnosti bych asi dal, že z kapsy je aspoň trochu vidět ven (třebas s postihy), hodně to zvýší použitelnost kouzla.
Je to hezké, ale nepochopil jsem, k čemu je to dobré.
no coment...
Až tě bude pronásledovat horda skřetů a budeš ve slepý uličce, povíme si, na co ti to je, jo?
ja som to nejak nepochopil
na co to je?
premiestnim sa do ineho priestoru a potom co?
Nuže dobrá soudruhu! Jakmile naladím balalajku, dostaneš 3 hvězdy za statečnost (rudý - jak jinak...)
nie...
Jo? No aspoň něco. To ale nejde na žlutym stupni, co?
prasátko: zatiaľ nie, hybaj tak repka .o)