Kouzelnická Kouzla

Ohnivá zbraň *Rillpillin* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 15

Skupina: Energetická magie

Dosah: 1

Vyvolání: 2 kola

Popis:

Při selsání tohoto kouzla na střelnou zbraň, získá zbraň schopnost střílet ohnivé projektily.

Zbraò Poèet magù za
1 kolo trvání
Krátký luk 4
Dlouhý luk 6
Lehká kuše 5
Tìžká kuše 8
Prak 3


Ohnivý projektil má stejné parametry jako normální projektil (šíp, šipka...) vystřelený z příslušné zbraně, ale způzobuje navíc 1k8 zranění ohněm. Oběť dále hoří 1k6-1 kol. V 1. kole hoření (pokud hoří) ztrácí 1k6 životů, v 2. kole (pokud ještě hoří) ztrácí 1k6-1 životů, ve 3. kole (pokud ještě hoří) ztrácí 1k4 životů a ve 4. kole (pokud ještě hoří) ztrácí 1k4-1 životů, pak oheň ustane.

Při každém výstřelu je 20% šance, že přehoří tětiva/lůžko praku a zbraň nebude použitelná ke střílení.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 15

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Střelivo odnikud
*Projektilorum de nihilum*

Magenergie: 1 mag na 10 mincí projektilů
Dosah: dotek
Rozsah: 1 střelná zbraň / 1 ruka
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: Do vyčerpání (kouzlo); 1 použití (projektil)
Obor: MA

Popis:

Toto kouzlo vytváří v očarované zbrani obyčejné projektily, jaké se běžně v dané zbrani používají, případně mohou v ruce dotyčného vytvořit jakoukoliv obyčejnou vrhací zbraň. Nesmí se jednat o projektily z komplikovaných součástí, ani o projektily chemicky nestabilní nebo nepevné (tzn. žádné mechanické šípy, ohnivé hlíny, nebo láhve s olejem, apod.). Projektil se objevuje v okamžiku stisknutí spoušti / provedení vrhu (není tedy možné si zhmotnit si v ruce vrhací zbraň a zaútočit s ní na blízko); mizí okamžitě po dopadu.

Příklady:

10 magů (v některých případech s magovým zbytkem)
~ 50 šípů / šipek do luku / kuše
~ 20 dýk
~ 33 hvězdic
~ 14 kamenů
~ 20 flakónků (bez náplně, uměle zatížených)
~ 6 lahví (viz. flakónky)
~ 10 "pochodní" (nehoří, takže se házejí jako obyčejné klacky)
~ 1 kopí
~ 8 oštěpů
~ 3 sekery
~ 2 vidle
~ 8-25 střel do balisty*
~ 6-20 střel do palintononu
~ 1-2 střely do monagkonu

*odhadnutá hmotnost střely: 4-12mn - odvozeno od 5-15mn pro střelu do palintononu.


 Uživatel úrovně 5

Z logického hledisa mi přijde přestavitelnější buď očarovávat přímo projektily nebo nechat kouzelníkovi v roukou objevit kouli, kterou může vrhat a dokud kouzlo nevyprší, tak se mu v rukou objevují nové a nové koule.

Postupné hoření mi přijde spíše jako byrokracie než zábavný prvek, už vidím, jak chodec si hlídá kolik do cíle nastřílel šípů a za kolik který jaké kolo zraňuje.

Spíše než na počet kol by to mělo být závislé na počtu výstřelů (chodec s kouzelm rychlost může klidně vystřelit 4 šípů za kolo. kouzla meče zvýšení obrany zaké jsou závislé na počtu obran.

Přijdou mi divné ty paznaky v tabulce, to si redaktor nevšiml, nebo došlo k úpravě serveru, že se to rozhasilo až po schválení? (dle diskuze zachrápal již redaktor a je to takto celé věky :))

Spíše méně použitelné kouzlo s komplikující byrokracií a pro mě hůře představitelné a dotažené do konce (kde mizí kouzelné projektily apod.): 1*

kaski: Není pravda, k8 musí mít PJ na nahazování životů bestií, takže teoreticky nic dokupovat nemusíš. A pokud máš, tak k8 nahradíš buď k6+1 nebo k10-1.


 Uživatel úrovně 0

Jsem zvyklí hrát jen dvěma kostkami (k6, k10). Ale kvůli tomuto kouzlu si nebudu dokupovat k4 a k8 to se mi opravdu nechce (rejp :-))

Měl by jsi popsat jak takový projektil vypadá a na základě toho vytvořit past, která se bude používáním tohoto kouzla zvyšovat.

Takže se lépe a podrobněji rozepsat.


 Uživatel úrovně 0

Já nevim nápad je to dobrej ale ten název proč se to nemenuje třeba ohnivý projektil chybí dosah oheň je magický nebo normální?
V každém případě to může bejt sranda vystřelit to na alchouše


 Uživatel úrovně 0

a proč ne... ať mohou i jiní střílet ohnivé šípy a ne jen střelec


 Uživatel úrovně 0

Maglor: Plomin, ja si nevsim, proste sem jen psal co me prislo divny...
Gandalv: Paklize si myslis, ze ta diferenciace mg. je O.K. tak to ass neumis pocitat, vzdyt je to naprosty nesmysl, tedy rozhodne v tech poctech mg. co jsi uved...


 Uživatel úrovně 0

Gandalv: jeste ti sem jednou zkopiruju svuj prvni prispevek k tomuto kouzlu snad mi tentokrat odpovis a ja to konecne pochopim...

ostatnim se omlouvam za tapetovani

"mno dosti odflaknuta sranda...
Nerozumim tomu poradne. "ziska moznost vystrelovat ohnive projektily..." to jako nepotrebuje sipy kameny ci co pouziva a stvori cely projetil nebo jen ocaruje projektil (pak zas je problem jakt to ze to trva cele kolo).
Jaky je dosah? dotek? nebo si kouzelnik vzpomene ze kamoska hranicarka na druhem konci sveta by treba ocenila mit na kolo ohnive sipy tak to sesle?
A proc je pro ruzne zbrane ruzne ocarovani? cim se lisi sipka do tezke kuse od sipky do lehke ze je o tolik drazsi? proc je drazsi? protoze ma velka kuse vetsi UC? to je blbost ne?

Ne opravdu to nechapu nebudu zatim hodnotit mne to vychazi na 0*-1* (za jakys takys napad, rozhodnu se po tve odpovedi)


 Uživatel úrovně 0

Aha uz jsem si toho vsiml....ty znaky nejsou moc k precteni..


 Uživatel úrovně 0

Davam 3* jenom kvuli tomu , ze se mi takovyhle kouzla libi.....sice toto teda ma celkem hodne nedoresenosti, ale....
Kolik je teda potreba magu?
Trvani???


 Uživatel úrovně 0

Maglor: protože těžká kuše je větší, tak je poptřeba víc magů. a basta.