managernetický štít *nic nemusí říct *
Autor: | Johnny wW |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 18 |
Skupina: Ochranná magie
Past: vše je dole
Dosah:
Rozsah: 1
Popis:
Jednoduché kouzlo které spočíva v tom že kouzelník okolo sebe vyvolá štít ze svých magů tímto štítem nic nepronikne pokud kouzelníkovi nedojdou magy. Štít není vidět dokud do něj něco nenarazí -myšleno pokud na něj nekdo nezaútočí.
V místě střetu se zbraní či kouzlem se objevý intenzivní i když né oslepující záblesk.
Namísto aby si kouzelník po zasažení odečet životy odečte si magy (těch má kouzelník habaděj) a po fyzické stránce zůstane nezraněný. Kouzlo po dobu svého trvání nepotřebuje žadné magy krom vyvolání, kouzlo končí jen pokud si to kouzelník přeje a nebo pokud mu nedojdou magy. Nelze seslat na jiné osoby pouze na sebe. Když by došlo poškození nad 35 magů vyvolá to tlakovou vlnu která odhodí protivníka 5 sáhů daleko- platí pro všechny nepřátelé kteří jsou v okruhu 2 sáhů.Je 70% šance že je odhodí. Odhození neplatí pro draky a létající nepřátele větší než C. Přez štít může kouzelník normálně ůtočit i kouzlit. Kouzlo nefunguje pokud upadne do bezvědomí nebo usne.
Doufám že se vám to bude líbit a to je všechno
´´have a nice day¨¨
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 18
Diskuze
Životní kotva
*Anchorum Vitaeum*
Magenergie: Dle úvahy kouzelníka
Dosah: 0
Rozsah: Kouzelník
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 2 směny
Obor: VI+MA
Popis:
Toto kouzlo připoutá kouzelníkův život (společně s duší) k jeho tělesné schránce, a zároveň umožní tuto tělesnou schránku udržet v chodu, pokud její poškození přesáhne hranici slučitelnou se životem. Zjednodušeně řečeno, kouzlo funguje naprosto stejně, jako možnost zvýšení hranice zranění nutného k udolání bojovníka ve stavu berserkrovém, s tím rozdílem, že kouzelník si sám určuje, o kolik větší bude jeho zranění moci být.
V tom se toto kouzlo zásadním způsobem liší od kouzel na bázi manaštítu - toto kouzlo nijak nechrání kouzelníka před utrženým zraněním jako takovým a jenom udržuje jeho tělo pohromadě a v pohybu. Každé zranění zanechá na kouzelníkově těle viditelné stopy (například po přímém zásahu ohnivým dračím dechem nabude kouzelník podoby ohořelé zombie).
Díky tomu, že kouzlo trvá dvě směny, má kouzelník zpravidla dost času po boji aplikovat na své tělo dostupné léčivé prostředky. Pokud však po skončení kouzla stále není v plusu, hroutí se v bezvědomí k zemi, a není-li do tří kol dostatečně vyléčen, umírá. Stejně tak umírá v případě, že jeho tělo naakumulje tolik zranění, že ho kouzlo seslané za daný počet magů již pohromadě prostě neudrží.
Kouzelník se může teoreticky opakovaným sesíláním kouzla udržet naživu i déle, než dvě směny, avšak vždy musí kouzlo seslat minimálně za tolik magů, aby pokryl všechny své "neplusové" životy.
Př.: Kouzelník X, který měl k dispozici 100 magů, seslat toto kouzlo za 10 magů, a zajistil si tak možnost jít až 20 životů do mínusu. Po boji mu zůstalo 30 magů, a i po aplikaci lektvarů byl stále ještě na -5 životech. Aby se udržel na nohou, musí před skončením kouzla zopakovat seslání, a to alespoň za 3 magy, čímž se dostane do stavu, ve kterém sice bude schopen snést už jenom zranění za jeden další život, ale pokud by měl štěstí, byl by schopen takto vydržet až 20 směn (záleží na tom, s jak velkou časovou rezervou by kouzlo sesílal).
Magický štít byl základem vyvážení v Diable, aby kouzelník aspoń chvilku vydržel (chápej nešel dolů na jednu ránu).
Pokud se to aplikuje do DrD, tak kouzelník na vyšší úrovni je takřka nezabitelný (kromě spánku).
Osobně bych buď:
a) znevýhodnil poměr magenergie:životy na 5:1 (za 5 magů pohltí 1 život)
b) omezil na uzký typ zranitelností, např pouze B, nebo pouze oheň, nebo pouze chlad, nebo pouze blesk apod. S tím, že v jednu chvíli může být aktivní jen jeden štít
c) drasticky omezil trvání do řádu kol
d) magenergie se musí do kouzla nasypat předem a omezit trvání do řádu max 1 směny
Bez vyvážení je to aspirant na munchkinistické kouzlo.
1,5* za nápad, který jsem v rubrice ještě neviděl.
Je to příliš mocné a zneužitelné. Z kouzelníka to udělá bosse.
Tavoc: tak ted jsem se fakt zasmamal :))) dyt to je cela podstata nic vic tam neni :))
Je to zvláštní že by ten štít pohltil jakejkoliv útok a ubralo to mágy.jinak se mi to líbí.
Maglor: Sakra, vzdyt mas pravdu...
cmech: No, v prirucke pise na kuzlo Magicky stit (alebo tak nejak), ze je to iba pred kuzelnikom. A moj PJ mi to stale zdoraznuje. Tak ma napadlo ze ked toto je tiez stit, tak ze ci to tiez niie je iba pred kuzelnikom.
Maglor: Divne, nad tym som sa nezamyslal...Hmmmm.....
z principu pojeti magenergie v dracim doupeti je to dle meho skromneho nazoru blbost. pokud se to pojme jako stiit musel by kouzelnik umisti naraz vsechny sve magy do stitu nebo proste je to stit z 25 magu coz znamena (dle tabulky prevodu) ze je schopen pri 100% efektivite zadrzet uder za 50 zivotu a kouzlo za max 25 magu. zbytek magenergie je neaktivni je v kouzelnikove hlave NEBYL pouzit. Druhou (ciste polemickou variantou, dle meho nazoru mimo moznosti lidskych magu) je provazani vitalni enrhie s energii magickou. Tj kouzelnik by prakticky mohl secist pocet zivotu a magu a z tohoto cisla si odecitat jak zraneni, tak kouzla ktera sesle. Cili by jej to neochranilo jako stit a jeho telo by bylo normalne zranovano akorat vydrz by mel vetsi jako valecnik, ale to opravdu povazuji za nemozne.
Co mentální souboj?