Kouzelnická Kouzla

Zmiz II *Iftuat* Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 27

Skupina: Časoprostorová magie

Past: Roz -10- ! *

Dosah:

Rozsah: 20

Vyvolání: 1 kolo

Popis:

Kouzlo uvedli do následujicí formy temní čarodějové, kterým nestačilo mučit své zajatce ani hrubou silou ani je nechtěli jen tak bez zábavy zabít a proto kouzlo sepsali a pomocí jeho nové formy nechávali zmizet svým zajatcům postupně různé části těla až nakonec vykrváceli... ale ani to nebyl konec brzy přišli na to,že může být i velmi účinné v boji a tak ho zdokonalovali a zdokonalovali až nakonec spatřilo světlo světa nová zdrcujicí úprava kouzla zmiz,kouzlo ZMIZ II...

Po seslání tohoto zaklínadla zmizí libovolný počet živých tvorů,předmětů nebo jen jejich častí,které sesilatel určí (pokud terč,u předmětu majitel,neuspěje v hodu proti pasti). -Při mizení živých tvorů,nebo jejich části (ruka,oko,nebo hlava!) je potřebná magenergie 3x životaschopnost u prvního tvora, 4x živ. u druhého tvora, 5x živ. u třetího tvora… Přičemž je první tvor vždy právě ten tvor,který je nejblíže sesilateli a má na něho kouzlo působit. Výslednou magenergii dostaneme jako součet všech součinů, například u tří tvorů s životaschopnostmi 2, 5 a 3,kterým má zmizet všem noha je tedy potřebná magenergie 41 magů (3x2 + 4x5 + 5x3). Zmizení části těla se projeví jako naprosto přesný,čerstvý řez i s krvácením a s tím spojenými následky. Kouzelník musí vidět alespoň kousek části těla,kterou chce nechat zmizet,tzn. že nemůže nechat zmizet nejenom nohu pod stolem,ale také je nemožné nechat zmizet třeba srdce (Tady má poslední slovo vždy PJ). Pokud chce kouzelník nechat zmizet více tvorům část těla, musí určit jen jednu část,která má zmizet všem, např. všem zmizí ruka.

-U mizení předmětů je potřebná magenergie rovna 1mag za každých 100mn, které mají zmizet, pokud má zmizet více předmětů, nebo více jejich částí, nesmějí se tyto předměty (části) lišit svojí vahou o víc než 50mn a materiálem z kterého jsou vyrobeny. Za předměty hází na past jejich majitel, který musí být přítomen u sesílání, pokud přítomen není předměty mizí automaticky.

-Na past si hází zvlášť každý na koho má kouzlo působit (každý majitel jehož předmět má zmizet), pokud kdokoliv z terčů uspěje v hodu proti pasti kouzlo se nezdařilo a veškerý účinek se obrací proti sesilateli, tzn. pokud např. uspěje majitel meče ze kterého má (měla) zmizet čepel v hodu proti pasti, pak mizí celý kouzelník který kouzlo sesílal a předmět zůstává na svém místě.
-To to zaklínadlo nelze použít na žádné magické tvory ani magické či prokleté předměty. Předměty i tvorové zmizeli jednou pro vždy a není možné je jakkoliv obnovit.

*Toto kouzlo je velmi složité a na jeho plné zvládnutí by měl kouzelník znát alespoň 10 kouzel z oboru časoprostorové magie,pokud tomu tak není s každým kouzlem které mu do deseti chybí je past pro terč o 1 menší tzn. pokud zná kouzelník „jen“ 7 kouzel z oboru a přesto se kouzlo naučí je i past pouze -7- s tím,že má možnost se chybějící kouzla doučit a dosáhnout tak plné síly tohoto zaklínadla později.
-Pokud zná kouzelník kouzlo ZMIZ z pravidel může si ho započítat jako dvě jiná zaklínadla z oboru - tzn. že na plné zvládnutí stačí umět 9 kouzel z oboru,z nichž ale jedno musí být kouzlo zmiz.


-poznámka autora: Jsem si vědom síly zaklínadla v podobě v jaké jsem ho uvedl, ale podle pravidel je reálné-čaroděj na 16.úrovni s inteligencí 21 a který zná 22 kouzel z oboru časoprostorové magie má totiž 44% (63+16- 60-70-15+110) šanci, že se mu zaklínadlo podaří vytvořit. Také si myslím, že je dost náročné na magenergii a znát 10 kouzel z časoprostorové magie taky není snadné i když to bych spíše dal jako nepovinné pravidlo.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 27

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Zmiz II
*Taufissimo*

Magenergie: X magů (4*X magů) + 10 magů za každou třídu velikosti, A0 počínaje
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 tvor / 1 předmět
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Obor: ČP

Popis:

Na rozdíl od pravidlového kouzla "Zmiz", toto kouzlo nepracuje s odhadem životaschopnosti, ale přímo s odhadem maximální životní síly daného tvora nebo nestvůry, která by mohla kouzlo odvrátit od svého cíle, případně dokonce obrátit na samotného sesilatele, a pokud kouzelník tuto hodnotu podcení, kouzlo se prostě nesešle. Pokud do kouzla vloží více magů, než kolik je maximální počet životů cíle, seslání je úspěšné - trhavé časoprostorové síly způsobí cíli zranění 1 život za každý odhadnutý mag, a přebytečná energie společně se stabilním příplatkem za velikost vymaže rozmetané součástky bytosti nebo předmětu z existence.

Pokud kouzelník kouzelník odhadne alespoň čtyřikrát více magenergie, než kolik je maximální počet životů dané bytosti / předmětu, potom nejen že je cíl vymazán z existence, ale je dokonce vymazán i z historie, čímž kouzelník docílí stejného výsledku, jakoby se přesunul do paralelního světa, kde daný cíl nikdy neexistoval, přičemž historie je pozměněna podobným způsobem, jako v případě působení astrální sféry Móbael (moc nad minulostí) - tzn.: kontinuita událostí zůstane zachována, změní se pouze jejich příčiny.

(Je možné použít i pravidlo, že si všichni tvorové, kterých se kdy existence vymazaného cíle nějak dotkla, házejí proti pasti Roz ~ 5 ~ pamatuje si původní stav / nepamatuje si)

Pozn.: Pro odhadování životů neživých předmětů použijte "Tabulku materiálů" z PPP.


 Uživatel úrovně 5

Také jsem odpůrce kouzla zmiz, i kouzla zmiz II a dalších hovadin :)


 Uživatel úrovně 5

Také jsem odpůrcem kouzla zmiz - je to moc ultimátní. Když máš zpopelnění, tak zbyde jako stopa popel, a na něm se dá vystavět zápletka. Pokud ale něco zmizí, tak se na to zápletka nasazuje dost špatně. Celkově časoprostor jak je udělaný v DrD, tak nestojí ani za starou belu - neřeší se kam to mizí, kde se to případně dá najít apod.

Co se principu týče, tak mizení bych chápal podobně jako říkal Maglor - pokud někomu zmizí hlava, tak to neznamená, že by byla jakože useklá, ale znamená to, že tvor bude žít dále - hlavou někde v mimoprostoru (tím mimoprostorem může být cokoli - dle hisotrie světa) a zbytkem těla v materiální (naší) sféře. Je to můj pohled na věc (a evidentně odlišný od autora - uvádím to tu jako alternativu)

Kouzlem je možno páčit dveře, vloupat se skrze zeď, mizet protivníky nebo jejich části apod. Hodně všestranné využití.

Jako PJ bych klidně i kouzlo povolil a taktně hráče upozornil, že při styku s jinou magii se chová nepředvídatelně (například zmizení očarovaných dveří nebo stěny s démonem vede k autoamtickému úspěchu proti pasti a zmizení sesilatele).

Tedy ano, kouzlo se dá použít něco jako druidské pouto života - jednou za čas to může vysekat z velké bryndy, ale když se to použivá často, tak se jednou ucho od džbánu utrhne.

Samotný princip kouzla se mi nelíbí (podobně jako původní kouzlo zmiz), ale zase na druhou stranu chválím snahu o vyváženost, jednoznačnost a úplnost zpracování (tj. po přečtení mi nic nechybělo ani nic vyloženě nepřebývalo). A i pro odpůrce kouzel zmiz musím uznat, že toto kouzlo bych povolil, kdyby mě o ně hráč požádal.

5*


 Uživatel úrovně 5

Kouzlo je dobře zpracované ale nevychatené a moc silné.. je to z části jen můj názor, ale i tak si to 0 nebo 1 nezaslouží.. stejně tak bych tomu určitě nedal 4* nebo 5* takže je to za 3*


 Uživatel úrovně 0

KOSAHARD
Měl si to Sukovy poslat do pošty (viz jeho příspěvek pod tebou)

Jinak je to moc silný- to se mi nelíbí


 Uživatel úrovně 0

Kozlo se mi líbí, jen bych dal u magenergie nějaký základ-např 10 + 3xživ. Protože takhle můžu nechat zmizet nohu 10-ti sedlákům za 52 magů (3+4+5+6+7+8+9+10) a to v tu dobu budu mít bez problémů... a dal bych i možnost nechávat zmizet vnitřní orgány-samozřejmně za vyšší cenu-jistě si dovedete představit co by se s tím mohlo vymýšlet za skopičiny :-). Taky by bylo dobré kdyby moh čaroděj ovlivnit jestli bude rána krvácet nebo ne... (zase za víc magů...)


 Uživatel úrovně 5

Další diskusi mi prosím posílejte do pošty, díky Suk


 Uživatel úrovně 5

tak už to tu zkončilo


 Uživatel úrovně 0

Nechápu ty nuly... za co ste pak dávali 1*


 Uživatel úrovně 0

to Suk: za nadvaky se omlouvam, jen mne to tady prijde jako fotokrouzek lidi co si vzajemne chvalej svoje vytvory, coz se mne nelibi ale snazim se na to reagovat s humorem a tak jsem na vylepseni dokonale nevyvazeneho kouzla zmiz tehda odpovedel tak jak jsem odpovedel, bez pocitu ze bych se ponizil, ovsem jak uz jsem rekl tobe se omlouvam. Osobne mam tu predstavu ze kritika by tady obecne byla mnohem plodnejsi nez neustale "pani to je ale skvela vec" protoze by to mohlo treba i spet k zdokonaleni toho ktereho vytvoru.