www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Mentální projekce *Admere Ud Vium* 
Příprava na tisk (tisknuto 550x)
Přidáno: 22:56:46 12.11.2002
Magenergie:30 magů za postavu
Dosah:50 sáhů
Rozsah:1 postav
Vyvolání:4 kola
Trvání:25 kol
Skupina:Iluzivní magie
Autor: UnknowN
Průměrné hodnocení:2.78
Popis:

    Toto kouzlo se jistý čaroděj Iluzornix snažil vymyslet několik let. Když se mu to konečně povedlo, vzniklo kouzlo, které dokáže v myslích inteligentních postav vyvolat úplné zmatení smyslů. Dokáže se na jejich mysl napojit a vytvářet v ní obrazy, pocity vůní a zvuky. Tyto obrazy, vůně, hmatové vjemy, vůně a zvuky vytváří sesilatel ve své mysli.  

    Toto kouzlo Iluzornix použil na svého největšího protivníka Baraxe, kdy v jeho mysli vytvořil představu, že je pokaždé na jiném místě a donutil ho tak vyplýtvat veškerou svou magenergii na přeludy. Poté vyvolal představu že na něj útočí nějaké dravé zvíře a čaroděj který pociťoval kouzlem vyvolanou bolest, nakonec tou bolestí omdlel a Iluzornix dokončil své dílo několika málo kusy nebezpečného ovoce. Pokročilými studiemi tohoto kouzla se zjistilo, že funguje jen když je cíl při vědomí, že je možné iluzí zranit jednu osobu jen za tolik životů, kolik je úroveň sesilatele, že zranění je jen stínové a že takto vyvolané iluze mají schopnost při určitém obrazu vyvolávat emoce, či získávat zkušenosti iluzivním bojem. Tvorba iluzí co se týče tvarů, zvuků, vůní apod. je omezena jen fantazií tvůrce. Ovlivňovaný si každých 5 kol po které trvá iluze hází proti pasti Int ~ Int sesilatele + 3 ~ poznal iluzi/nepoznal.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 29
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     14:38:04 27.07.2013
Spojení myslí
*Šér ummen talum*

Magenergie: 10 + 10 magů za každou další postavu
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: kouzelník + dle dodané magenergie
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Obor: PS

Popis:

Toto kouzlo vytvoří zvláštní druh spojení mezi myslemi zúčastněných osob, z nichž každá musí se spojením souhlasit (nesouhlasící osoba není do spojení zahrnuta a magenergie vynaložená na její připojení vyjde nazmar). Pro spojené mysli platí následující pravidla:

Útoky podrobováním a mentální souboje na libovolného člena skupiny jsou přesměrovány na předem určenou postavu ve skupině, zpravidla takovou, která má pro tento druh souboje nejlepší předpoklady (buď ten nejlepší mentální soubojník, nebo naopak ten nejhloupější kroll, přes jehož pevnost mysli jen tak něco neprorazí), avšak je možné takto prostě jenom určit skupinového "obětního beránka", jehož účelem bude toliko dát ostatním ve skupině co nejvíce času na podniknutí protiopatření.

Osoby, které nejsou oním "obětním beránkem" mohou kdykoliv spojení přerušit, aniž by tím došlo k přerušení kouzla. Pokud spojení přeruší "obětní beránek" dojde i k přerušení kouzla.

Obětního beránka nelze měnit v průběhu trvání kouzla - je nutné kouzlo vyvolat znovu. Jeden kouzelník přitom může mít v jednu chvíli aktivní pouze jedno toto kouzlo. Opakovaným sesláním i na úplně jinou skupinu vždy dojde k přerušení předchozího kouzelníkova "Spojení myslí".

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     19:25:40 08.06.2010
V pravidlech jsou kouzla jako duševní rozštep, toto je podobné, akorát si sesílající kouzelník může více popsat jak vyřídí svého soka. Osobně podobná kouzla dle mého nepatří du rukou hráče, leda CP, které má vyvolat respekt.

Už vidím jak hráč řekne, že každý den probojuje 3 směny se silnými příšerami a že za to chce milión xp každý den.

Použitelné pro CP - PJ nemusí vymýšlet haldu kouzel, které CP kouzelník umí a dá mu jen pár podobných univerzálních kouzel.
Pro hráče bych to povolil jen na vrcholové úrovni a jen v družině, kde bych věděl, že se nikdo nepokusí kouzlo zneužít (což zde k tomu hodně láká).

1* za nápad a snahu.

Ikonka uživatele Deeph    [pošta] NEW     18:45:05 05.02.2006
Příliš silné. To by se čaroděj mohl naučit jen toto kouzlo a do konce života by měl od problémů vystaráno...

Ikonka uživatele Zavulon    [pošta] NEW     20:44:22 26.12.2005
No.
Zdás a mi to moc presílené. Ako sa dá tomu kúzlu odolať? Inak je to dobré takźe tak na 3*

Ikonka uživatele Fladrif    [pošta] NEW     21:30:07 20.02.2003
Promiňte, ale jsem mírně pozadu takže:
1) ač čtu, jak čtu, tak ten největší protivník asi nebyl tak velký, když se ani nezkusil bránit (musel být do 50 sáhů!) + viz. níže
2) viz. níže o bolestech, iluzích atp.
3) ať počítám, jak to počítám, mentální souboj by to vyřešil lépe, rychleji a efektivněji.
4) nožná jsem hlupák, ale pozná-li, že jde o iluzi, tak se děje co?

Ikonka uživatele Sanderus    [pošta] NEW     21:39:00 08.01.2003
Inak moze iluze spravit zranenie, nie som si isty.

Ikonka uživatele Karamon    [pošta] NEW     19:49:57 19.12.2002
HMMMMM.Nic moc

Ikonka uživatele Lucky PJ    [pošta] NEW     13:38:10 14.12.2002
Takový malý Matrix. Ale je to zajímavé... 4*

Ikonka uživatele Sanka    [pošta] NEW     11:30:48 25.11.2002
Mě se to celkem líbí...

Ikonka uživatele cmech6    [pošta] NEW     15:54:21 19.11.2002
Marigold: Proc by iluze nemohla pusobit zraneni??? Kdyz jsi o necem 100% presvedcen, ze te to skrablo, tak jsou dve varianty jak to dopadne: bud si myslis, ze jsi byl zranen a chovas sa podle toho, anebo prohlednes a zjistis, ze to je iluze...

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.84361886978149 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách