Kouzelnická Kouzla

Zdvojující se blesk ... *Dualarak ...* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 16

Skupina: Energetická magie

Dosah:

Rozsah:

Popis:

    Toto je doprovodné kouzlo pro blesky. Když ho kouzelník chce použít, musí zvolit příslušný blesk.

Příklad: Dualarak Járak Barak sešle Zdvojující se Zelený blesk.
Tato nástavba funguje tak, že z kouzelníkových očí vyšlehne blesk příslušné barvy. Jakmile zasáhne první bytost, z těla této bytosti vyletí dva blesky stejné barvy, které si za cíl vyberou nejbližší stojící bytosti v dosahu blesku. Kouzelník, pokud chce, může zaplatit 5 magů navíc za každou bytost kterou nechce zasáhnout. Tyto blesky zasáhnou nejvíce 7 bytostí (1 + 2 + 4), vyjímkou jsou Černý, Bílý a Bledý blesk, které zasáhnou pouze 3 (1 + 2).

    Magenergie je 7× větší než u blesku dané barvy až na tři vyjímky: Černý, Bílý a Bledý blesk má magenergii pouze trojnásobnou. U blesků s neurčitou magenergií lze seslat maximálně 5 blesků za kolo, u vyjímek ale platí že jen 1× za 3 kola.
Příklad: K seslání 3 modrých blesků s touto ,,nástavbou,, bude stát 49 magů (3×7 + 2×7 + 2×7).
Je tu pravděpodobnost že blesky sjedou do země ještě před tím než zasáhnou první bytost. Tato pravděpodobnost je stejná jako u příslušného blesku. (modrý blesk má pravděpodobnost 100%)
Vyvolání je trojnásobek původní doby.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 16

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Vějířový blesk
*Flabellar barak...*

Popis:

Tato nástavba umožní sesílat vícenásobné blesky na neomezený počet cílů v dosahu původního blesku, se základní pravděpodobností na zásah určovanou jedním hodem pro všechny blesky - na každý cíl však může směřovat pouze jeden blesk. Výjimku tvoří blesky, které samy o sobě mají schopnost zasáhnout více tvorů, tzn. fialové a rudé:

U fialových blesků je možné na jednoho tvora seslat až tři blesky. Za každý další blesk ale klesá šance na zásah o 1%, a to pro všechny tvory, na které je daný počet blesků cílený (tzn. pravděpodobnost pro tvory, na které je cílený jeden blesk, dva blesky a tři blesky se počítá zvlášť, používá se ale stále stejný hod k%)

U rudých blesků je tomu stejně jako u blesků fialových, akorát je možné na jednoho tvora seslat až šest blesků.

Tato nástavba sice umožňuje najednou zasáhnout podstatně více tvorů, avšak na druhou stranu citelně omezuje maximální způsobené zranění každému jednomu z nich.

Název kouzla vychází z vizuálního efektu, jaký vzniká, když je větší počet blesků seslán na širokou skupinku nepřátel.


 Uživatel úrovně 0

Vidi sa mi to ako celkom dobry napad. Autor sa asi nechal inspirovat Baldurs Gate, ale s kurzivou sa to cita nahovno.


 Uživatel úrovně 8

Lucky PJ: za tu kurzívu nemůžu.


 Uživatel úrovně 5

dávám 4 protože to má být nádstavba pro děliví blesk ne a proto tady asi něco chybí co je popsáno tam jinak bych dal taky 3


 Uživatel úrovně 0

3* si to myslim zaslouží.


 Uživatel úrovně 0

KILLMAN to vystihl. Radši bych si tímhle být kouzelník nezabíral plac v mozkovně... Je to takové kostrbaté... A nenávidím kurzívu, fakt se to blbě čte... 2*


 Uživatel úrovně 0

UnknowN: tak ale proč to sesílat potom u modrého? Leda že by někdo stál dál. Taky se mi takový chain moc nezdá, je trošku zmatený. Přesto je to něco nového do directů


 Uživatel úrovně 8

Killman: Víš, kdyby jsi seslal červený blesk na víc cílů tak se ti snižuje pravděpodobnost. Ale takhle máš pravděpodobnost stejnou, jen pokud se to nepovede přijdeš o víc magenergie.


 Uživatel úrovně 0

Souhlasim s kilmanem, nemam co vic dodat


 Uživatel úrovně 0

Nějak mě to nezaujalo, je to dle mého nepříliš užitečné a blbě použitelné. Lepší mi přijde seslat rudý blesk na více cílů.
Snad jen s bledým nebo černým bleskem by to šlo nějak využít, ale ani tak mě to nijak nenadchává.