Dělivý blesk *Dualarak Barak *
Autor: | UnknowN |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 30 |
Skupina: Energetická magie
Dosah: 1
Rozsah: 10
Vyvolání: 3 kola
Popis:
Pře sesláním musí kouzelník určit na koho se blesk NEBUDE zaměřovat (jakoby pro blesk neexistovali)
Po zakouzlení vyšlehne z kouzelníkových očí blesk který by se nejlépe popsal jako ,,stříbrný,, který zasáhne cílenou bytost a zraní za 1k6+4 ž, po zásahu z těla oběti vyletí dva blesky stejné barvy a ty zasáhnou 2 nejbližší bytosti v dosahu 10 sáhů (pokud v dosahu není nikdo jiný než sesilatel, blesk se nerozdvojí) za 1k6 +3 ž(použij předchozí hod) pokud tento blesk zasáhne, z těla zasaženého vyletí dva blesky které zasáhnou 2 nejbližší bytosti v okruhu 10 sáhů (pokud nikdo kromě sesilatele v okruhu není, blesk se nerozdvojí) za 1k6 +2ž (použij předchozí hod) ....... Jakmile síla blesku dosáhne hodnoty 1k6 už se dále nerozdvojuje.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 30
Diskuze
Zákeřný blesk...
*Sinisterar barak...*
Magenergie: +5 magů
Popis: Tato blesková nástavba způsobí, že místo toho, aby blesk letěl na svůj cíl přímo, tak ho vždy obletí tak, aby ho zasáhl do zad. Ačkoliv tato nástavba nezmění zranění blesku jako takového, umožní to v některých případech obejít směrově specifické ochrany (Ebenová hůlka, Magický štít, Pavéza...).
Pěkný nápad s šířícím se bleskem, ale osobně bych byl pro něco na způsob chain lighting - je to jednodušší a přehlednější. Přidám vlastní verzi, pro porovnání:
Magenergie: 40 magů
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 až 6 tvorů (dle volby kouzelníka)
Past: OBR ~ 8 ~ poloviční zranění / plné zranění
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Skupina: EU
Varianta 1: Kouzelník zacílí na jednoho tvora, ten bude zraněn za 6k6 životů, pak výboj přeskočí na další postavu (dle kouzelníkovy volby) a zraní jej za 5k6 životů a tak může poskátat celkem 6 postav, přičemž poslední zraní za 1k6 životů. Přeskočit může pouze na postavu vzdálenou nejvýše 5 sáhů od předchozí a když není mezi oběma výrazná překážka (stejné podmínky jako po střelbu).
Varianta 2 (vychází z var 1): Hlavní cíl zraněn za 6k6, zbývajících 5 za 3k6 (jednodušší na nahazování - hodí se 6k6 a pro sekundární cíle vydělí dvěma).
Varianta 3 (vychází z var 2): Z hlavního cíle vyletí 5 paprsků, které zraní 5 dalších vybraných cílů, které jsou max. 5 sáhů od hlavního cíle.
Varianta 4 (vychází z var 1): Hlavní i všechny vedlejší cíle jsou zraněny za 6k6. Vedlejší cíle ale novolí kouzelník, ale stanovují se náhodně kostkou.
Varianty jsou různé modifikace kouzla, jestli bude mít kouzelník možnost si vždy vybrat, kterou modifikaci může použít, nebo kouzlo bude obsahovat pouze jednu modifikaci, záleží jen na domluvě s PJ.
Tohle se mi líbí!
Pěkně sepsaný, od HoMaM trochu odlišné, ale vhodnější na velký počet otravných škůdců :-), dávám čtyři.
No je to moc dobré a stručné - 4*
vynikající , mocsemi to líbilo. maš 4
Na legie skřetů vynikající
Moc dobré, ale trochu levné a docela bych dával bacha na kouzelníkovo zdraví... 4*
A nejde to a nejde to a nejde to!
Pokaždý to z čekárny zmizí!
Už dvakrát se na to vybodli!
Dobrý...