www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Kostěná Smršť *\\\\\\\"skelet ssurlic\\\\\\\"* 
Příprava na tisk (tisknuto 251x)
Přidáno: 22:02:04 08.10.2002
Magenergie:4 magy
Past:Obr -7- nic/1k6
Dosah:10 sáhů
Rozsah:1 tvorové
Vyvolání:1 kolo
Trvání:-
Skupina:Energetická magie
Autor: Regis
Průměrné hodnocení:4.14
Popis:

Legendy praví, že toto kouzlo poprvé použil nekromant - novic, zvaný Axel, který se při jednom ze svých neúspěšných pokusů dostal do obklíčení a téměř poražen stanul nad zbytky svého zničeného kostlivého společníka a to, co z něj zbylo, využil proti pobouřeným vesničanům. Když z místa masakru o chvíli později odcházel, mnul si ruce nad svým uměním.

Později zemřel, když se pokoušel vytvořit silnější formu zombie...

K seslání tohoto kouzla potřebuje kouzelník poměrně velkou kost (lopatka, stehenní kost, atd., nechť vhodnost kosti posoudí PJ).

Po seslání tohoto kouzla kouzelník vyhodí kost do vzduchu, tato se roztříští na tři velmi ostré úlomky, které se rozletí k jednomu až třem cílům. Tyto cíle se musejí nacházet všechny přibližně v devadesátistupňové kulovité výseči, protože rozptyl projektilů je omezený.

Pokud cíl neuspěje proti pasti, je zraněn za 1k6 životů - 1život za každou KZ větší než 1( tzn. - pro KZ 2 je zranění 1k6-1, pro KZ 3 je zranění 1K6-2,atd. takže se může stát, že úlomek se jen neškodně sveze po zbroji a nezpůsobí žádné zranění).

Kouzelník se může rozhodnout, že na nestvůru poletí i více, než jeden z těchto fragmentů - v tom případě se za každý další úlomek zvyšuje past o 1, tzn. až na maximun 9 při třech úlomcích. Rozdíl od běžné pasti je ten, že pokud postava neuspěje proti devítce a hodí např 7, trefí ji jen 2 úlomky, pokud hodí 8, trefí ji jen jeden a samozřejmě, pokud hodí 9 a více, uhne bez jakýchkoliv následků.

Z výše uvedeného je důležité především to, že toto kouzlo je nejvíce účinné především proti neobrněným cílům a proti např. plátové zbroji je už naprosto neúčinné.

Toto kouzlo má také jednu zajímavost - kosti pro něj použité musí být z humanoidních tvorů, aby se zachovala účinnost. Jiné kosti lze pro toto kouzlo využít také, ale zranění jedním úlomkem je potom pouze 1-5ž.

A ještě jedna připomínka na konec - po dobu trvání kouzla (tzn. let - zásah) jsou kosti považovány za magický projektil a Ochrana pře šípy na ně nemá vliv.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 22
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     18:58:07 26.07.2013
Kostěná smršť
*Orkanum Skeletorum*

Magenergie: 10 magů
Past: Obr ~ 7 ~ nic / 1k6+3
Dosah: 20 sáhů
Rozsah: 1 kostlivec
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Obor: VI+MA

Popis:

Cílový kostlivec pod kontrolou kouzelníka se promění ve vířící oblak kostěných odštěpků, a pak se co nejpřímější cestou přesune na jiné místo v dosahu kouzla (určí kouzelník), kde se zase složí. Cokoliv leží blíže, než jeden sáh k jeho trajektorii, si hází proti pasti v popisu kouzla, vyjma jiných kostlivců a nehmotných nemrtvých (odštěpky proletí skrz).

Schopnější nekromanté jsou schopni vytvářet své kostlivce tak, že mohou efekt tohoto kouzla používat sami od sebe.

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     9:03:48 01.06.2010
Pěkné kouzlo pro slabšího kouzelníka, hlavně poté co se zruší parametrické blesky.

Dobrý nápad s uvážením KZ, takže je nutno kouzlo používat s rozmyslem a hodí se jen do některých situací.

Také velmi dobrý nápad s materiální komponentou.

4*

Ikonka uživatele Regis    [pošta] NEW     22:27:11 16.01.2003
Ne, na kostlivce se použít nedá, protože magie vázaná v nemrtvém ruší toto kouzlo. Ale nevím - vlastního kostlivce bych si asi neničil a nevím, jesli se nepřítelský kostlivec nechá po dobu vyvolání přidržet:O)

Ikonka uživatele Pettka    [pošta] NEW     22:05:11 08.01.2003
Nadherne kouzlo.
jaky ma efekt na kostlivce? Da se na ne seslat a roztristit jim kosti, nebo je tom nejaky omezeni?

Ikonka uživatele Darmonlor    [pošta] NEW     16:10:59 11.11.2002
Sanka: jakoby se to tu už nějakou dobu neřešilo.........................

Ikonka uživatele Sanka    [pošta] NEW     15:41:24 19.10.2002
4 magi se mi zdaj trochu málo...

Ikonka uživatele cmech6    [pošta] NEW     14:33:26 17.10.2002
Regis: Az tedka jsem si vsim, ze jsi to psal ty, takze si dovolim jeste pripsat toto: ...takze uz si nemyslim, co jsem si myslel... (viz. Reseni dobrodruzstvi... - kdysi davno...)

Ikonka uživatele cmech6    [pošta] NEW     14:09:00 16.10.2002
Skvele, vubec nemam co dodat, maximalne, ze s poctem mg souhalsim (3mg je malo, 5 je moc)...!!! Takze 5*

Ikonka uživatele cranich    [pošta] NEW     19:54:37 15.10.2002
Noeh ta 0 to byl ulet???nebo co...

Ikonka uživatele Maglor    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     22:43:41 10.10.2002
:o))) pekneee konecne neco k cemu nemam vaznejsi vyhrady, mozna az po vyskouseni :)

Zel: co mas proti nekromantum??

Jinak souhlasim plne s killmanem

Regis: z toho ze te na to upozornil zel si vubec nic nedelej jeden clovek nemuze videt vsechny musky... od toho tu jsme :-))

Jinak ode mne mas 5* Ne ze by to bylo az tak genialni :o) ale proste moc moc me to potesilo

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.76480603218079 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách