Kouzelnická Kouzla

Zapletení *Intricatus* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 18

Skupina: Materiální magie

Past: Obr~8~0

Dosah: 1

Rozsah: 15

Vyvolání: 1 kolo

Trvání: 1 kol

Popis:

Toto kouzlo zaplete jednoho tvora do velikosti C, kterého drží ze země vysunutá chapadla. Chapadla nejdou nijak rozseknout, dá se jim akorát vyhnout-past Obr~8~0. Tvor který je zapleten se nemůže nijak hýbat, bojovat tváří v tvář, ale může střílet (např.luk,kuše,hvězdice apod.) a kouzlit také může. Tvor je zapletený po dobu 1k6 kol (hodí si PJ) a po dobu drržení je tvor zraňován za 1k6 životů za každé kolo.Po ''vypršení' " kouzla se tvor zase může hýbat,bojovat apod.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 18

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Marionetka
*Puppetatum*

Magenergie: 1x žvts + 10 magů
Past: Roz ~ 5 ~ 0
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 tvor do velikosti C
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: Tolik kol, o kolik cíl nepřehodil past
Obor: MA

Popis:

Ze stropu, není-li výše než 5 sáhů, se spustí deset magických vláken, která se přichytí na cílovou bytost (v zápěstích, v loktech, v kotnících, v kolenou, na hlavě a uprostřed zad - pokud se jedná o tvora s výrazněji odlišnou anatomií, přichytí se vlákna na jiných vhodných místech) a vyzdvihnou ji do výše až jednoho sáhu nad zem.

Postava se může hýbat a kývat - každé kolo pohybu si však hází proti pasti: Obr ~ 7 ~ nic / zamotání šňůr. Zamotaná postava už se nemůže ani pohybovat.

Vlákna je možné přetnout - na každou stačí jeden útok sečnou nebo řeznou zbraní (opravdu dobří střelci, kteří mají příslušné speciální schopnosti, mohou vlákna i přestřelovat).


 Uživatel úrovně 5

Opět v tom vidím inspiraci z DnD. Avšak je to špatně pojaté - zapletení v DnD zabraňuje posouvání se z políčka na políčko, ale samotnému boji tváří v tvář, střelbě ani kouzlení nijak nebrání (zapletený má postih do OČ a ÚČ).

Další pěknou věcí zapletení v DnD je to, že funguje jen tam, kde je odstatečně hustý přírodní porost.

Asi nejzávažnějším nedostatkem (oproti zapletení v DnD) je nemožnost se z chapadel nějak dostat - DnD to řeší tak, že ten kdo se chce ze zapletení dostat, si po vynaložení celokolové akce háže na vysokou past na sílu (do DrD bych ji převedl asi jako SIL ~ 12)

Naopak tohoto kouzla chválí, že to není přesílené jak v DnD - působí pouze na jeden terč.

2*


 Uživatel úrovně 0

Já si myslím, že když postižeý může bez postihů střílet, tak proč nemůže, s nějakým postihem bojovat na blízko?


 Uživatel úrovně 0

Hmm... AD&D.
Jinak dobré a souhlasím se zelgarisem...


 Uživatel úrovně 0

žeby Adad


 Uživatel úrovně 5

Forgotten Realms, Moonschae, kniha 2 ^___^

jo jinak "nemůže se hýbat, ale střílet jo" jasně zmáčknout spoušť kuše to jo, ale co takhle míření... že ty jsi tam chtěl napsat místo hýbat spíše pohybovat (tedy jít od někud někam, prostě přesun).

btw zraňován 1k6 životů za kolo, tak jak přitom může střílet to už fakt nechápu, natož pak kouzlit - říká ti něco soustředit se na kouzlení - kouzlit asi fakt moc nepůjde, leda, že by si kouzelník házel na past odl, jestli mu ta bolest za 1k6životů moc nevadí

když už jsme u toho zranování, jak ho to zraňuje, drtí ho to nebo tak nějak?


 Uživatel úrovně 0

Baldurs Gate


 Uživatel úrovně 0

Me prijde divne, ze se nemuze hybat, ale strilet muze, cili muze se branit??? (neboli, toto kouzlo pusobi pouze na dolni koncetiny???...)A samozrejme, kdyz by mohl bojovat, jaktoze to nejde preseknout??? Je to tam divne vysvetleno... A samozrejme nejakou prevdepodobnost neuspechu... (napr. 20%), s poctem mg bych souhlasil, vzhledem k faktu, ze zranuje a blokuje... Takze davam 2*...


 Uživatel úrovně 0

Asim teda mate pravdu mozna by to alespon chtelo zhorsit tu pravdepodobnost seslani........tak treba o 30%???Navrhnete sami...


 Uživatel úrovně 0

Moc magů za malý efekt.
krátké trvání, ale zase zraňuje.
Past je nízká. Zpracování tak horší průměr.