Kouzelnická Kouzla

Řešení dobrodružství *"Horrorus PJjus"* Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 41

Skupina: Ostatní

Past: -

Dosah:

Rozsah:

Vyvolání: 1 směna

Popis:

Upozorňuji všechny, že toto je spíše vtip a upozornění na to, jak se nemají dělat kouzla.

Rozhodl jsem se tento příspěvek právě proto, že se zde objevují megalomanská kouzla, která buď nemají vůbec žádný popis a extrémní dopad na hru, popřípadě kouzla, u kterých popis je, ale s jejich účinkem v rámci pravidel je to stejné.

"Dveře hospody se rozrazily a dovnitř vešlo pět postav. Usedly ke stolu, který byl již obsazen, ale zbytek osazenstva se okamžitě vytratil při pohledu do jejich tváří. Zůstal tam sedět jen jediný muž. Stařec svým pronikavým pohledem přejel po celé družině a zamyslel se. Přímo naproti něj seděl mohutný barbar oblečený do plátové zbroje pokryté magickými runami a o stůl měl opřený obouruční meč z nějakého podivného kovu. Vedlě něj byl usazen půlelf oděný v prosté oblečení, který měl na zádech pověšen dlouhý meč a po jehož boku se posadil obrovský pes. Na druhé straně od válečníka seděl další člověk. Měl na sobě zdobené oblečení, žádnou viditelnou zbraň, ale nohy měl položené na krásně vyřezávané dřevěné truhle. A po krajích stolu seděli dva, kteří z nich vypadali úplně nejpodivněji(nebo nejhrozivěji?). První byl oblečen do černé barvy a přes hlavu měl přehozenou kápi, takže nebylo možno zahlédnout jeho tvář. Naprotitomu jeho prsty si neustále pohrávaly s dýkou. Druhý byl oblečený v majestátním rouchu a na dosah své ruky měl neustále svou krásně vyřezávanou, dva metry dlouhou hůl. Stařec se zřejmě rozhodl, že právě oni budou pro něj ti praví a promluvil přímo na čaroděje: "Potřebuji vaši pomoc - jsem sice dosti mocný mág, ale na tento úkol mé síly nestačí. Byl jsem totiž lstí připraven o hlavní zdroj své moci - mocný Kartenský křišťál o kterém už jste jistě slyšeli. Zerkol, nekromant, který sídlí na Dagenském hradě nyní využívá jeho moc, aby dál šířil svůj teror. Pokud mu v tom nikdo nezabrání, mohl by to být v brzku konec všeho živého." Bojovník se znechuceně obrátil na čaroděje: "Co říkáš Zaiusi, postaráš se o to?" "Dobře, tak mi dejte pár minut na přípravu,"odvětil čaroděj a pohroužil se do tranzu. Po pár minutách se jeho soustředění změnilo v divokou gestikulaci, kterou zakončil vyřčením magické formule. Na stole před starcem se objevil křišťál, na který zůstal jen nechápavě zírat. "Tak tady to máte," a družinka se vypravila k odchodu. "Ppočkejte, a co vaše odměna," vyjekl stařec. " A nevíte k čemu by nám byla?" Ozval se zastřený hlas zevnitř kápě a družina vyšla ven z hospody.

"Už to pomalu začíná být nuda, co hoši," zamyslel se čaroděj a ostatní jen pokývali hlavami.

Po seslání tohoto kouzla postavy získají jakýkoliv předmět, či dozví se všechny informace, které jsou cílem jejich dobrodružství, přičemž vedlejším efektem tohoto kouzla je skutečnost, že zemřou všechny nesvůry, které by za normálních okolností mohly postavám zabránit ve splnění úkolu.

Toto kouzlo může bez omezení používat Mág a Čaroděj od 16 úrovně.

Doufám, že jste se při čtení tohoto kouzla bavili alespoň tak, jako já při jeho tvorbě:O)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 41

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Náhodné setkání
*Castio por addum dramatio*

Magenergie: 1 mag
Dosah: viz níže
Rozsah: viz níže
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned
Obor: ČP

Popis:

Toto kouzlo vyvolá drobnou vibraci, která se rozšíří v předivu reality, a na základě efektu motýlých křídel způsobí, že události minulé, současné i budoucí vykulminují k nějaké náhlé události, ke které dojde v bezprostřední blízkosti sesilatele. K této události nemusí dojít přímo před očima postavy - může k ní dojít daleko v minulosti, a postava prostě jenom "náhodou" narazí na její důsledek. Třeba zakopne o láhev se vzkazem, která tam z písku trčela už celé týdny. K situaci ani nemusí dojít bezprostředně po seslání kouzla z pohledu in-game času, mělo by se však jednat o hned příští věc, kterou PJ začne popisovat (např.: "Sešleš kouzlo, ale zatím se nic neděje. Jdete dál, až přijdete k mostu - tam ale zjistíte, že most před časem strhla velká voda...") Následuje orientační přehled událostí (PJ může seznam pozměnit dle svého uvážení) - o konkrétní události rozhoduje hod k%:

01-05: bouřka
06-10: útok banditů
11-15: mrtvola u cesty
16-20: setkání se starým přítelem
21-25: setkání se starým nepřítelem
26-30: kráska v nesnázích
31-35: umírající posel
36-40: šarvátka mezi dvěma skupinami místních
41-45: nečekaná překážka
46-50: podivné stopy
51-55: rozhovor spiklenců
56-60: krátké spatření něčeho podezřelého
61-65: podivný signál kdesi v dálce (světlo, kouř, zvuk...)
66-70: tvor/osoba pronásledovaný/á skupinou jiných tvorů/osob
71-75: Okradení
76-80: Křivé obvinění
81-85: Dostižení minulostí
86-90: Nabídka, která se neodmítá
91-95: Zdravotní potíže
96-00: Meteorit (nebo cokoliv jiného, co se v plamenech nebo oblacích kouře bude řítit k zemi)


 Uživatel úrovně 5

Dobré kouzlo pro PJ, kterého už nabaví PJovat, dá družince do ruky toto kouzlo a buď hra hráče přestane bavit nebo aspoń pochopí, že megalomanská kouzla nejsou vždy pro hru přínosem.

2* (čili hodně vysoké hodnocení za povedenou recesi)


 Uživatel úrovně 0

Jeddite> tak si to predstav... jsi v pr.... uz rok utikas pred nejakymi super vrahouny z jineho sveta hrajes dobracko dva roky 2-3x tydne a porad nic a kdyz uz vsichni maji minimum zivotu a umiraji tak lusk a konec... no mozna by se to jako kouzlo i pouzit dalo, s tim ze pokud by bylo pouzito zbytecne tak by kouzelnik musel strasne pykat, coz by bylo asi vzdycky..


 Uživatel úrovně 0

Originálne, ale rozhodne to používať nebudem. Ale inak je to dosť vtipné.


 Uživatel úrovně 0

Jedite : tak a právě si opravdu prokázal že jsi to vůbec nepochopil :)


 Uživatel úrovně 0

Originalni regu musim rict ze to je neschvalitelne ulitle NENENE =)


 Uživatel úrovně 0

Lord Gamestars: Já jsem ji četl, ale nevím proč, s prominěním, takovou blbost schválily, i když je to bráno jenom jako, jak píše autor v první větě, upozornění na to jak se kouzla dělat nemají, ale vůbec netuším jak na takovejhle nápad mohl přijít...
A jestli tohle kouzlo bude někdo používat, tak ho teda tato RPG hra nebaví. Je to jenom můj názor co se týče tohoto kouzla.
S úctou Jeddite


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrej nápad, ale je přehnaně silné, když si vezmu to, že všichni, kdo by stáli v cestě při řešení dobrodružství, by zemřeli jako by je postavy zabili tak tohle je FAKT MOC!!!!
A ještě za 0 magů
Za snahu a nápad dávám 1*


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrá ukázka jak vyřešit nějaký úkol.


 Uživatel úrovně 0

Prvotřídní ukázka megalomanství... Sakra že to říkám zrovna já...