Kouzelnická Kouzla

Znič tělo *- derto morte - * Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

Skupina: Časoprostorová magie

Past: -

Dosah: 1

Rozsah: 5

Vyvolání: 2 kola

Popis:

Toto kouzlo používají především kouzelníci specializovaní na zabijení nekromantů a jejich miláčků (hraju Asterion - je jich tu dost), jedná se o především o preventivní kouzlo, aby mrtvé tělo nemohlo být zneužito k nečistým praktikám...

Kouzelník pomocí tohoto kouzlo rozloží mrtvé tělo "na prach", tzn. tomuto tělu urychlí mnohonásobně rozklad až z něho nezbyde vůbec nic (kromě hromady prachu)...

Magenergie: 8 + 2mg za 1 velikost (neboli tělo hobita za 8+2=10 a tělo krola za 8+3x2=14mg)

Trvání: jedna velikost se rozkládá 1k6směn (neboli tělo hobita se rozloží za 1k6 směn, ale tělo krola za 3k6 směn)

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 11

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Slož tělo
*Mortibodum reparum*

Magenergie: 1x životaschopnost + dle kvality
Dosah: dotek
Rozsah: tělesné pozůstatky; koule o poloměru 10 sáhů
Vyvolání: 2 kola
Trvání: ihned
Obor: MA + VI

Popis:

Toto kouzlo je schopné "ze součástek" poskládat původní mrtvé tělo, a to v plném rozsahu, za předpokladu, že jsou všechny tělesné součásti stále ještě v okruhu deseti sáhů od pozůstatku, na který kouzelník kouzlo sesílá - jinak dá kouzlo dohromady jen ty dílky, které najde. Kouzlo si může vypomoci i dílky, které nepatří nutně stejnému exempláři daného tvora, avšak musí mít k dispozici alespoň 60% těla, jehož poskládání je v daném procesu žádoucí. Přitom nezáleží na tom, v jakém stavu ty zbytky jsou - kouzlo si poradí i s rosolovou hromádkou vzniklou následkem mágova velkého mixu.

Kouzlo má několik kvalitativních stupňů, které ovlivňují sesílací magenergii:

+5 magů: Kostra - kouzlo zrekonstruuje kostru tvora.

+10 magů: Mrtvé maso - kouzlo zkompletovanou kostru obalí dostupnými zbytky měkkých tkání (neobnoví ale jejich čerstvost).

+15 magů: Živé maso - zrekonstruované měkké tkáně mají stejnou kvalitu, jakoby je život právě opustil

+20 magů: Náhražková rekonstrukce - části cizích těl, které byly použity k rekonstrukci, budou pozměněny tak, aby dokonale doplňovaly rekonstruované tělo - tzn. pokud máte alespoň 60% původního těla a dostatečnou zásobu náhradních dílů, můžete danou mrtvolu zrekonstruovat do stavu, v jakém byla za života (někdy i lepším: pokud daný tvor zemřel například jako dlouhodobě jednoruký, bude i tato chybějící ruka doplňena, i když místo ní měl dotyčný ve chvíli smrti už jen dávno zahojený pahýlek).

Kromě častého používání nekromanty k zajištění dostupnosti kvalitních mrtvol použitelných pro nemrtvé vyšších řádů, je možné toto kouzlo použít i jako nástroj forenzních věd (kompletace mrtvého těla po nalezení jedné jeho části), nebo pro zajištění vhodné tělesné schránky pro případná vzkříšení a resurekce.


 Uživatel úrovně 5

Kouzlo je nahraditelné jinými kouzly (např již zmíněn zmiz), jea také nahraditelné válčníkem (který mrtvoly rozfláká tak, ze z nich žádný nekromant kostlivce nevyvolá a pak je i zapálí (ani zombie už nepůjde).

Použitelnost tedy je hlavně v případech, že není čas na fyzické zničení mrtvol (natahat je na hromadu, zpřelámat všechny kosti, a zapálit něco trvá a unavuje to). Osobně bych dal kouzlo mnohem levnější, např 3 magy za přídu velikosti (rozložení 20 skřetů by stálo 60 magů). Druidům bych dokonce kouzlo povolil 1 mag za třídu velikosti (mají k podobným kouzlům blíže).

Pěkný nápad, mnohem přirozenější než deus ex machina zmiz, použitelné v jistých protinemrtváckých kampaních, ale i když je třeba se postarat o padlé, aby nevznikl mor:
3*


 Uživatel úrovně 0

Je to dobrý bude se to hodit právě hraju bojovníka proti nekromancii.


 Uživatel úrovně 0

Maglor: Stihnu ti odpovedet pouze na ten tvuj posledni dovetek, ze jsem nepochopil princip udileni zaporne reputace, tak vez, ze jsem ho pochopil, ale myslim si, ze spousta lidi okolo rozdava zapornou reputaci pouze kdyz to neodpovida jejich nazoru...(napr. Paskal...)...

Ohledne rozliseni na zive a nezive jsem to minil tak, jako ze to budou dve kouzla, jedno, ktere bude pusobit pouze na zive a druhe pouze na nezive a ne ze jednim kouzlem zvladnes oboji...
(jinak, nemysli si, ze nevim, jak to kouzlo funguje na nezive...) A s tim vratnym procesem (jak tam jest psano, ze se jedna o dej nevratny) mi prijde, ze by toto kouzlo vratne byt melo, aneb jak by jsi jinak (matematicky) vysvetlil zduvodneni toho tvrzeni (ze je to trvale a nevratne) ponevadz by toto tvrzeni bylo nutno zduvodnit, cimz se jeho vyslovenim dopuztili autori chyby...
...pokracovani priste...


 Uživatel úrovně 0

klapka Cmech6 poprve... Toz to sejde na tom jak se na svet divas pokud ho vidis jako nekonecny pocet navzajem se prolinajicich paralernich svetu s promenlivymi pravidly pro cas a prostor tak to neni problem... neb ty pouze na chvili otevres branu (jednosmernou) do prostoru kde cas nic neznamena a cil tam uvrhnes... jelikoz nedodavas zadnou magenergii brana se uzavre a tvor je uveznen. jak proste :)
co se 4-teho bodu tyce doporucil bych ti osvezit si pamet co se kouzla znmiz tyce... neb zive a nezive je rozliseno


klapka Cmech6 podruhe... tady pouze rozvadis podrobneji to na co jsem upozornil, ale budiz... castecne jsem jiz odpovedel... ale v kouzle je veta ktera priblizne zni takto: "Tvor ani predmet nejdou nijak vratit, zmizeni je trvale" to si pravdepodobne myslel tvurce kouzla... ale z matematickeho hlediska jde o vetu (nikoli axiom) tudiz je nutny dukaz, kteryzto nenalezame... cili je mozne ze jednou prijde kouzelnik, ktery to potvrdi nebo vyvrati (lokalne tak muze ucinit i kroll svym kyjem :))
Musim se priznat ze pri pouziti prirovnani k Magovu velkemu mixu jsem to trosku prehnal... slo jen o podobnost magove narocnosti, ale principialne je to nekde naprosto jinde.
Zruseni kouzla samozrejme fungovat nemuze vuci mnou vyse popsanemu principu... jedina moznost je ucinit kouzlo, ktere bude znovu sesilat otevreni meziprostorove brany v urcitem rozsahu ovsem nese to sebou jista rizika... A k sakru vubec to neni levny...

klapka Cmech6 potreti... ocividne jsi naprosto nepchopil duvod k udeleni zaporne reputace... to ze mas jiny nazor vede k diskuzi k tomu diskuze je prispevky typu: hmm fakt dobry jsou naprosto bezpredmetne a neozivi diskuzi... kdezto tve nazory slusne a prinosne napsane diskuzi ozivi takze jedine co mohou dostat je kladna reputace.


 Uživatel úrovně 0

Maglor: Tak TADY ocekavam vyjadreni tveho diku ve forme ZAPORNE (!!!) reputace, za "kladne" vyrizeni teto zalezitosti predem DEKUJI...


 Uživatel úrovně 0

Maglor:
Aneb Do jakeho prostoru sa tedy ten tvor/predmet dostane??? Co s tim lze delat??? Jak je tento prostor vytvoren??? Co sa stane s temi tvory/predmety v tomto prostoru??? Jaky ma na ne vliv, jak pusobi??? Je to vratnu proces??? Lze na tento prostor nejak prijit, "vystopovat ho"??? Lze jej zrusit Zrus ucinek kouzla??? Jak toto kouzlo bude pusobit na tvory uvnitr??? Co s kouzelnikem ci jinym specifickym povolanim uvnitr (theurgem)??? A nazaver jedna jobovka: PROC JE TO K SAKRU TAK LEVNY ???
Jeste pripominka: Maguv velky mix je kouzlo jeste prijatelne, vzhledem k faktu, ze pusobi pouze na zive tvory (neni multifunkcni - to vis co ja nemam...) a potom nepracuje s timto prostorem...

...HOWGH...


 Uživatel úrovně 0

Maglor:
1. ...jeste si "rejpnu" a kdyz te TAK zlobim, tam mi dej nejakou zapornou reputaci (a ne kladnou)...
2. Me sa na kouzlu Zmiz nejvice nelibi prave to vytvoreni prostoru, kde neplyne cas, jak bys to definoval??? A vysvetlil, napr. me sa takovato predstvava do sveta VUBEC nehodi (nehlede na fakt, ze tomuto kouzlu nepreju...) Jinak postaveni (zmizeni) predmetu/tvora mimo cas chapu, ale me jde o to, ze podle me by nejdrive musel kouzelnik takovyto prostor vytvorit, aby potom mohl tento prostor vyuzivat a co by z toho vyplynulo??? Predstav si, ze mas tento prostor vytvoreny, mas v nem uz peknou sebranku a kouzelnika, co sa tam teda stane??? Podle meho je to kouzlo nedodelana a levne...
3. S tim vracenim procesu, tak to by me take zajimalo, ale jak rikam, podle meho, by musel kazdy kouzelnik takovyto prostor vytvorit a samozrejme jej nejak udrzovat a pote by ho pouzival jako odpadkovej kos...
4. Anebo bych jeste rozdelil pusobnost toho kouzla na zive a nezive...


 Uživatel úrovně 0

uz me fakt zlobis... pochop kazdy kouzelnik se snazi vytvorit co nejefektivnejsi kouzlo... a v pripade zmiz se to velmi povedlo... uvazuj: pokud vezmu prostor nemusi me teoreticky zajimat co v nem je a tento prostor postavim mimo cas... tak v pripade neziveho predmetu je mi jedno co tam je kamen zelezo kov... pokud tam je zivy tvor ten ma jakousi vitalni energii, ktera tomu kouzlu brani tudiz ji musim prekonat (past a zvysena magenergeticka narocnost) a to s horsi efektivnosti nez jakou ma tabulka prevodu (pro mene znale porovnejte s efektivnost blesku) takze to odpovida jak logice tak pravislum... a je to krasne pouziti magie. co chces vic? jedine co mi chybi tak jak uz jsem psal nize tak moznost zvraceni procesu => vraceni prostoru do casu.


 Uživatel úrovně 0

Maglor: Podle meho nazoru, by multifunkcni kouzla mela byt mnohem drazsi, nez jsou, jiz z toho duvodu, aby to bylo vyvazenejsi... Proste nemam rad multifunkcni kouzla...