Kouzelnická Kouzla

Protiútok *Fightback* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 17

Skupina: Časoprostorová magie

Past: není

Dosah: 1

Rozsah: 5

Vyvolání: 1 kolo

Popis:

Toto kouzlo může navrátit útok, který byl vedený v minulém kole na kouzelníka (platí jen pro útok vedený tváří v tvář). Nemůže se odvrátit ani nějaké kouzlo, prostě jen vedené nějakou zbraní a nemůže být vedené nějakým magickým tvorem. A nemůže taky např. vysát nějakou úroveň.

Např.: Válečník hodil na útok 20 a kouzelník na obranu 5 (všechno celkově), tak kouzelník normálně ztratí 15 životů, ale pokud použije hned po ním kouzlo protiútok, tak kouzelník jako by má(hodil) na útok to stejné číslo jako válečník, čili 20 (nic víc se nepřičítá) a válečník se normálně brání (OČ+1k6...).

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 17

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Odvetná rychlost
*Hyperio revengum*

Magenergie: 10 magů / kolo
Dosah: dotek
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: Dle dodané magenergie
Obor: ČP

Popis:

Pokaždé, když je bytost pod vlivem tohoto kouzla zraněna nepřátelským útokem, je šance 50% že emoční a vitální energie tímto zraněním vyprodukovaná vybudí kouzlo k vytvoření opožděné zrychlující vibrace. To v praxi znamená, že daná bytost v daném kole získá jednu akci navíc.

Takto získané akce nemají žádný vliv na iniciativu očarovaného tvora - neovlivní tak pořadí tahů, ani maximální počet akcí, jaký může daná postava v jednom tahu vykonat (tzn. nejvýše tolik, kolik činí polovina z počtu akcí, které měla k dispozici na začátku kola).

Tzn.: Pokud má tvor celkovou iniciativu v rozmezí 7-12 a má tedy 4 akce na kolo, může v jednom svém tahu vykonat nejvýše dvě akce. Pokud s pomocí tohoto kouzla získá dvě akce navíc, bude na použití všech svých akcí potřebovat celkem tři tahy.


 Uživatel úrovně 5

Musím říci, že podebných kouzel je v všemožných systémech habaděj, ale toto je první varianta pro DrD.

Kouzlo se mi líbí - není to tupé bleskovité kouzlo - má to nápad a docela i využitelnost.

Osobně bych dal magenergii závislou na velikosti protiútoku (např. 1 mag za každých započatých 5 bodů protiútoku).

4*


 Uživatel úrovně 0

Chtělo by to celkově utřídit.


 Uživatel úrovně 0

Kdyz jaky obor by jste tomu dali???


 Uživatel úrovně 0

Zajimave, ale pouzitelnost je velmi... no proste onicem zajimalo by mne na jkou situaci toto kouzlo bylo navrzeno. Ve skutecnoti valecnikovi s nejvetsi pravdepodobnosti ubere jeho utok mene zivotu procentualne neporovnatelne mene nez kouzelnikovi, navic kouzelnika tahle sranda stoji 18 magu coz taky neni zanedbatelna polozka, mozna namitnete, ze pri velmi silnem utoku se to hodi ale po takovem utoku uz pravdepodobne kouzelnik nezakouzli. Navic je nepravdepodobne, ze kouzelnik toto kouzlo sesle pri souboji, protoze nehodi dost na obranu a tudiz mu bude kouzlo preruseno, pokud se ubrani, tak je utok pravdepodobne tak slaby, ze rozhodne nema smysl plytvat 18-ti magy. Jedinou moznost vidim v kombinaci s nejakym obranym kouzlem napr tatik. Stale je ovsem otazkou zda se to vyplati za ty magy kolik dam dmg modrymi blesky za 18-magu????


 Uživatel úrovně 0

Dobrá myšlenka, ale chtělo by si to tady přečíst diskuzi a zamyslet se nad tím ještě jednou a trochu to vylepšit...


 Uživatel úrovně 0

A ještě bych se zeptal na dvě věci - jak se toto kouzlo projeví vizuálně a proč je to časoprostor?


 Uživatel úrovně 0

Zajímavé kouzlo, škoda, že to není moc propracované. Přidávám se k výtkám ostatních. Přeto dávám 3* za dobrý pokus. Druhá verze tohoto kouzla by mohla mít budoucnost...


 Uživatel úrovně 0

Mate pravdu, chtelo by to snizit na 10 magu...


 Uživatel úrovně 0

Ještě malá myšlenka: Jak se to bere se šermířovým útokem z obrany? A je-li vedeno více útoků, než jeden, ale od jedné postavy?