Kouzelnická Kouzla

Zvíře *Cumar Arom* Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 15

Skupina: Materiální magie

Dosah: 1

Rozsah: 10

Vyvolání: 2 kola

Popis:

Oběť se Promění v libovolné zvíře z inteligencí 1-5. K magenergii se přičítá druh zvířete savec:+1 mag ,pták:+2magy, ryba:+3magy, ostatní:+5magů.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 15

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Zvířecí blud
*Zverimentus*

Magenergie: 2 x živts
Past: Roz + Int ~ 7 ~ !
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Obor: PS

Popis:

Toto kouzlo v případě úspěchu způsobí, že cílový tvor se začne chovat úplně stejně (v mezích anatomických možností), jako jiný, kouzelníkem specifikovaný tvor (kouzelník může volit pouze z tvorů o inteligenci 1, které už někdy na vlastní oči viděl). Očarovaná bytost nezíská žádné zvláštní schopnosti daného tvora, pouze jeho návyky a tendence.


 Uživatel úrovně 5

O nedodělanosti, zneužitelnosti již bylo řešeno mnohé přede mnou, nemá smysl se nadále opakovat: 0*


 Uživatel úrovně 0

Absolutně nic nedávající, chtělo by to novou verzi...


 Uživatel úrovně 0

zvíře nemůže mít inteligenci 1-5!


 Uživatel úrovně 0

past , trvani, ...nic???


 Uživatel úrovně 0

jaká oběť? něco jako past by nebylo?


 Uživatel úrovně 0

Jeden a půl řádku, a je v tom hrubka. Nápad nic moc, zpracování ještě horší. Vyváženost nulová.

0*
CrazyMys


 Uživatel úrovně 0

Je to moc krátký to může udělat leckdo.


 Uživatel úrovně 0

Chtělo by to více podrobností třeba:
1) jestli si zachová svoji inteligenci
2) hod proti pasti, když dotyčný nesouhlasí s přeměnou
3)musí se "zvíře" držet v dosahu 10 sáhů od kouzelníka i poseslání kouzelníka?


 Uživatel úrovně 0

Já to kouzlo chci umět.................
Kde se to dá naučit ??????????
: )