Zvíře *Cumar Arom*
Autor: | Ronaldin |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 15 |
Skupina: Materiální magie
Dosah: 1
Rozsah: 10
Vyvolání: 2 kola
Popis:
Oběť se Promění v libovolné zvíře z inteligencí 1-5. K magenergii se přičítá druh zvířete savec:+1 mag ,pták:+2magy, ryba:+3magy, ostatní:+5magů.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 15
Diskuze
Zvířecí blud
*Zverimentus*
Magenergie: 2 x živts
Past: Roz + Int ~ 7 ~ !
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 1 směna
Obor: PS
Popis:
Toto kouzlo v případě úspěchu způsobí, že cílový tvor se začne chovat úplně stejně (v mezích anatomických možností), jako jiný, kouzelníkem specifikovaný tvor (kouzelník může volit pouze z tvorů o inteligenci 1, které už někdy na vlastní oči viděl). Očarovaná bytost nezíská žádné zvláštní schopnosti daného tvora, pouze jeho návyky a tendence.
O nedodělanosti, zneužitelnosti již bylo řešeno mnohé přede mnou, nemá smysl se nadále opakovat: 0*
Absolutně nic nedávající, chtělo by to novou verzi...
zvíře nemůže mít inteligenci 1-5!
past , trvani, ...nic???
jaká oběť? něco jako past by nebylo?
Jeden a půl řádku, a je v tom hrubka. Nápad nic moc, zpracování ještě horší. Vyváženost nulová.
0*
CrazyMys
Je to moc krátký to může udělat leckdo.
Chtělo by to více podrobností třeba:
1) jestli si zachová svoji inteligenci
2) hod proti pasti, když dotyčný nesouhlasí s přeměnou
3)musí se "zvíře" držet v dosahu 10 sáhů od kouzelníka i poseslání kouzelníka?
Já to kouzlo chci umět.................
Kde se to dá naučit ??????????
: )