www.Dracidoupe.cz


Kouzla


Zkamenenie *stona-vere-za* 
Příprava na tisk (tisknuto 372x)
Přidáno: 9:09:15 06.04.2002
Magenergie:2 x zvt.+10 magů
Past:roz - 5 - !
Dosah:15 sáhů
Rozsah:1 osoba
Vyvolání:5 kôl
Trvání:viz. níže
Skupina:Materiální magie
Autor: Delorian
Průměrné hodnocení:4.18
Popis:Toto kúzlo je velmi zložitým kúzlom materialnej mágie, kúzelník ho smie používať až keď bude poznať 5 iných kúziel materialnej mágie. Kúzelník pri vivolávaní pozerá na terč a oči mu tmavomodro svetielkujú. Po uplinutí vyvolávacej doby si terč hodí na pasť. Ak neuspeje začne pociťovať silné drnenie v nohách tot drnenie po 1 kole prejde do neznesitelných pichavích bolestí a šíri sa pomali od nôh smerom hore. Keď táto bolesť prestáva znamená to že postava má telo zkamenelé. Z tejto bolesti je jasné prečo sochy zkamenelích dobrodruhou majú bolestivý víraz tváre. Celá procedúra zkamenenia trvá asi 4 kolá, pričom ako posledná zkamenie hlava. Ak však terč v hode proti pasti uspeje takáto procedúra začne s kúzelníkom. Kúzlo sa dá zrušiť hraničiarskym a kňažským kúzlom zruš zkamenenie.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     0:37:35 13.07.2013
Fosilizace
*Fossilio*

Magenergie: 20 magů za každých načatých 1000 mincí
Dosah: dotek
Rozsah: 1 objekt
Vyvolání: 2 kola
Trvání: Do příštího úplňku
Obor: MA

Popis:

Toto kouzlo promění v kámen neživou organickou hmotu v množství daném rozsahem kouzla. Cílem musí být objekt, který není součástí žijícího organismu - tzn. například dveře ano, rostoucí strom ne, ale právě poražený strom až zase ano.

Proměněný materiál si zachovává svou hmotnost, barvu a strukturu, získává ale tvrdost, odolnost a zápalnost kamene.

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     11:33:22 31.05.2010
Velká pochvala za popis postupného působení kouzla - dává to kouzlu šmrnc.

Také velká pochvala je za zmínku o protikouzle.

Další bonus, který chybý a který bych ocenil, by byl orientační výpis toho, co v které fázi zkamenění může postava dělat, např:
1. kolo - nemůže se hýbat nohama, ale může útočit nebo se bránit (s postihem -2) nebo kouzlit s postihem -10%. Akce se povedou, jen když postižený hodí past ODL ~ 5
2. kolo - to samé, ale s postihem -3 / -30% a past ODL ~ 8
3. kolo - to samé, ale s postihem -5 / -50% a past ODL ~ 11
4. kolo - pouze křičet (past ODL ~ 11 zda to bude něco smysluplného)

Dle mého pokulhává vyvážení kouzla - delší sesílání než svaž postavu, vyšší magenertická náročnost, menší rozsah. Kouzlo by se muselo nějak zlevnit, aby mělo použití odpovídající podobným kouzlům (např. podle mágova velkéhoé mixu).

Ode mě by to bylo za 3,5*

Ikonka uživatele Regis    [pošta] NEW     23:49:41 09.10.2002
Rozhodně to rozšiřuje i využití hraničářského kouzla odstraň zkamenění. Ode mě 4*.

Ikonka uživatele KILLMAN    [pošta] NEW     13:47:24 19.08.2002
Konečně něco slušně pojatého a zpracovaného.
Ne že by to ovšem bylo něco nového.

Ikonka uživatele Tomj    [pošta] NEW     19:29:12 25.07.2002
dobrýýýýýýýýýýýýýýý kdybych hlasoval tak bys to vyhrál...

Ikonka uživatele Maglor    [pošta] reputace: 2
nedohledatelné: +2
NEW     11:11:03 22.06.2002
Konecne vyvazene kouzlo se slusnym popisem... (takrka pravidlova kvalita) 5* si setrim pro opravdu netradicni a napadita kouzla takze dam "jen" 4*

Ikonka uživatele elfkam    [pošta] NEW     10:23:53 14.06.2002
cooooool magic ... dobre je to ... lubi sa mi to ... navrhnem nasmu PJ ... mas 4*



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
5 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.62913918495178 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.