Kouzelnická Kouzla

Zkamenenie *stona-vere-za* Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

Skupina: Materiální magie

Past: roz - 5 - !

Dosah: 1

Rozsah: 15

Vyvolání: 5 kôl

Popis:

Toto kúzlo je velmi zložitým kúzlom materialnej mágie, kúzelník ho smie používať až keď bude poznať 5 iných kúziel materialnej mágie. Kúzelník pri vivolávaní pozerá na terč a oči mu tmavomodro svetielkujú. Po uplinutí vyvolávacej doby si terč hodí na pasť. Ak neuspeje začne pociťovať silné drnenie v nohách tot drnenie po 1 kole prejde do neznesitelných pichavích bolestí a šíri sa pomali od nôh smerom hore. Keď táto bolesť prestáva znamená to že postava má telo zkamenelé. Z tejto bolesti je jasné prečo sochy zkamenelích dobrodruhou majú bolestivý víraz tváre. Celá procedúra zkamenenia trvá asi 4 kolá, pričom ako posledná zkamenie hlava. Ak však terč v hode proti pasti uspeje takáto procedúra začne s kúzelníkom. Kúzlo sa dá zrušiť hraničiarskym a kňažským kúzlom zruš zkamenenie.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 11

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Fosilizace
*Fossilio*

Magenergie: 20 magů za každých načatých 1000 mincí
Dosah: dotek
Rozsah: 1 objekt
Vyvolání: 2 kola
Trvání: Do příštího úplňku
Obor: MA

Popis:

Toto kouzlo promění v kámen neživou organickou hmotu v množství daném rozsahem kouzla. Cílem musí být objekt, který není součástí žijícího organismu - tzn. například dveře ano, rostoucí strom ne, ale právě poražený strom až zase ano.

Proměněný materiál si zachovává svou hmotnost, barvu a strukturu, získává ale tvrdost, odolnost a zápalnost kamene.


 Uživatel úrovně 5

Velká pochvala za popis postupného působení kouzla - dává to kouzlu šmrnc.

Také velká pochvala je za zmínku o protikouzle.

Další bonus, který chybý a který bych ocenil, by byl orientační výpis toho, co v které fázi zkamenění může postava dělat, např:
1. kolo - nemůže se hýbat nohama, ale může útočit nebo se bránit (s postihem -2) nebo kouzlit s postihem -10%. Akce se povedou, jen když postižený hodí past ODL ~ 5
2. kolo - to samé, ale s postihem -3 / -30% a past ODL ~ 8
3. kolo - to samé, ale s postihem -5 / -50% a past ODL ~ 11
4. kolo - pouze křičet (past ODL ~ 11 zda to bude něco smysluplného)

Dle mého pokulhává vyvážení kouzla - delší sesílání než svaž postavu, vyšší magenertická náročnost, menší rozsah. Kouzlo by se muselo nějak zlevnit, aby mělo použití odpovídající podobným kouzlům (např. podle mágova velkéhoé mixu).

Ode mě by to bylo za 3,5*


 Uživatel úrovně 0

Rozhodně to rozšiřuje i využití hraničářského kouzla odstraň zkamenění. Ode mě 4*.


 Uživatel úrovně 0

Konečně něco slušně pojatého a zpracovaného.
Ne že by to ovšem bylo něco nového.


 Uživatel úrovně 0

dobrýýýýýýýýýýýýýýý kdybych hlasoval tak bys to vyhrál...


 Uživatel úrovně 0

Konecne vyvazene kouzlo se slusnym popisem... (takrka pravidlova kvalita) 5* si setrim pro opravdu netradicni a napadita kouzla takze dam "jen" 4*


 Uživatel úrovně 0

cooooool magic ... dobre je to ... lubi sa mi to ... navrhnem nasmu PJ ... mas 4*