Kouzelnická Kouzla

Oslepení *Amaurósis* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 5

Skupina: Psychická magie

Past: Int+Roz - 5 - oslepení/kouzelník vidí 3k6 kol rozmazaně - postih - 1 k ÚČ a OČ. Nefunguje infravidění

Dosah: 2

Rozsah: 15

Vyvolání: 2 kola

Trvání: 4 kol

Popis:

Tímto kouzlem může kouzelník oslepit nějakého tvora(y), kteří mají po dobu trvání postih k OČ a ÚČ, jako při boji s neviděným protivníkem. Kouzlo má však ještě svoji dohru. Po dobu 2-12 hodin pak vidí postižený rozmazaně a proto má po tuto dobu postih k ÚČ a OČ -1 a pokud má infravidění, tak mu po tuto dobu nefunguje.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 5

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Vidění jinak
*Visione alteratus*

Magenergie: 25 magů
Dosah: 0
Rozsah: Kouzelník
Vyvolání: 2 kola
Trvání: 6 směn
Obor: PO

Popis:

Kouzelníkův zrak se "vypne" a je nahrazen posílenou verzí jedno z následujících smyslů (dle přání kouzelníka), která vypnutý zrak nahradí:

- Sluch: Kouzelník získá schopnost "Krollího ultrasluchu". Nápadnost zvuků při naslouchání se zvyšuje o 90%.

- Hmat: Kouzelník je schopný pomocí hmatu vnímat drobné vibrace - pravidlově se jedná o obdobu "ultrasluchu" a platí pro něj i obdobná omezení.

- Čich: Kouzelník je schopen vnímat "pachový obraz" okolí do vzdálenosti 10 sáhů, který funguje jako "ultrasluch". Zároveň je schopen sledovat pachovou stopu tvorů, není-li starší než 1 hodina. Nápadnost všech pachů se zvyšuje o 90%.


 Uživatel úrovně 5

Nápad je to hezký, již několikrát omílaný dokola, ale zase přináší něco nového.

Je tu past s polovičním vykřičníkem - když kouzelník neuspěje, tak dostane symbolické postihy.

Také je pěkný nápad s vyřazením infravidění.

Pěkné kouzlo, které je i vcelku pravildově dobř zpracováno. Akorát bych magenergii dal nějak závislou na úrovni cíle (návrh).

3,5*


 Uživatel úrovně 0

Jak to vypadá? To se postiženému zajiskří před očima nebo prostě jenom najednou přestane vidět? Uvidí to i ostatní postavy? Má to ještě nějaký vedlejší efekt, jako třeba bolest v očích?

Dobrej nápad.