Kouzelnická Kouzla

Najdi poklad *Daqer gulpo* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 7

Skupina: Poznávací magie

Past: -

Dosah: 20

Rozsah: 2

Vyvolání: 1 kolo

Trvání: 2 směny

Popis:

Pokud je po seslání kouzla v jeho dosahu nějaký poklad, o kterém kouzelník neví, vynoří se v jeho mysli představa o jeho poloze. Poklad musí obsahovat drahé kovy nebo kamení.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 7

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Najdi cennosti
*Tymcei valueum*

Magenergie: 10 magů
Dosah: 0
Rozsah: Koule o poloměru 20 sáhů
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 2 směny
Obor: PO

Popis:

Toto kouzlo působí podobně jako pravidlové kouzlo "Najdi zlo" - Kouzelník vidí předměty zářit podle toho, jak jsou cenné. Nedokáže však cenu určit přesně - dovede pouze určit, jestli se hodnota předmětu pohybuje v řádech jednotek, desítek, stovek... zlatých (předmět v hodnotě 100 zl září stejně, jako předmět v hodnotě 999 zl).

Kouzlo je schopné "přeostřovat" - kouzelník může odhadovat hodnotu předmětu jako celku, ale může se zaměřit i na jednu z jeho částí a odhadnout, jakou by tato část měla hodnotu sama o sobě.


 Uživatel úrovně 5

ALchymistova detekční samopohybující se rtuť mi přijde herně mnohem zajímavější. Zde je to jen vykrádání nápadů od jiných povolání. Dle mého není o co stát...


 Uživatel úrovně 0

Alchymistova čarovná rtuť z PPZ