Hluchota *Jastro*
Autor: | Petr Kinšt |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 5 |
Skupina: Vitální magie
Past: Int - 9 - nic/hluchota
Dosah: 1
Rozsah: 20
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 3 kola
Popis:
Kouzlo Hluchota způsobí, že cíl kouzla úplně ohluchne, není schopen přijímat jakékoliv zvukové podněty. Ohlušený kouzelník má pravděpodobnost úspěšného seslání kouzla nižší o 5 %. Odstranit účinky kouzla lze jen zaklínadly rozptyl kouzla, zlom kouzlo a hraničářským uzdrav těžká zranění.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 5
Diskuze
Ochota
*Zuvor kom menheit*
Magenergie: Žvts ×2 magů
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 inteligentní tvor
Vyvolání: 2 kola
Trvání: 1 den
Obor: PS
Popis:
Pokaždé, když je očarovaná postava (nejčastěji CP) během přátelského rozhovoru požádána, aby vykonala nějaký úkon, hází si proti pasti na inteligenci s nebezpečností 7. Pokud neuspěje, potom této žádosti vyhoví (Neudělá však prostě cokoliv, na co si žadatel vzpomene - udělá jen to, co by za daných podmínek tato postava udělala pro dobrého přítele). Žádost přitom nemusí vyslovit pouze kouzelník, který kouzlo seslal - očarovaný po dobu trvání kouzla reaguje stejným způsobem na všechny žádosti, které splňují výše uvedené podmínky (přátelský rozhovor a žádost v přátelských mezích).
Spíše opačný extrém - kouzlo dle mého není moc dobře použitelné, kouzla jako ticho mi přijdou mnohem efektivnější a i manově levnější. V DnD jsou přesně popsány postihy hluché postavy, DrD nic takového nemá, takže by se hodilo aspoň uvést pár vodítek. Hluchota na 3 kola se občas může hodit, ale takových případů bude spíše minimum (pokud vůbec nějaké)
1*
Toto už nie je také silné, ako slepota a aj pasca je nižšia, ale chýba mi, že ani pri hluchote, ani tu nie sú rozpísané aspoň stručne postihy postavy, keď je hluchá!
Dám tiež 1*.
S úctou Igi.