Kouzelnická Kouzla

Cela *Wena* Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 14

Skupina: Časoprostorová magie

Past: Roz ~ 10 ~ 0

Dosah: 1

Rozsah: 30

Vyvolání: 4 kola

Popis:

Kouzlo vytvoří kolem postavy, na kterou je sesláno, neprodyšně uzavřenou, průhlednou bariéru, ze které neuniknou ani nehmotné bytosti. Na uzavření velikosti A jsou třeba 3 magy, na B 4 magy atd. Dál musí kouzelník věnovat na jednu směnu uzavření tolik magenergie, kolik spotřeboval na uzavření. Po uzavření postava zmizí a objeví se až po době určené kouzelníkem. S vynaložením dalších 10 magů může kouzelník určit místo objevení cely, pokud není dále než 2 míle. Cela je velice náročné časoprostorové kouzlo, takže se ho může naučit jen kouzelník, který zná alespoň 8 kouzel ze stejného oboru.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 14

Diskuze

 Uživatel úrovně 8

Hyperčas
*Hye tempus*
Magenergie: 8 magů
(jinak Jako "Hyperprostor")
- Toto kouzlo se podobá kouzlu "Hyperprostor" (viz. PPZ), na rozdíl od něj ale u tohoto kouzla nedochází k přesunu v prostoru, ale v čase - maximálně 60 kol (1 směnu) do budoucnosti.

Hyperčas II
*Tytchý otý tik tak*
Magenergie: 5 + magenergie za "vzdálenost"
(jinak jako "Hyperprostor")
- Toto kouzlo se podobá kouzlu "Hyperprostor II" (viz. PPP), na rozdíl od něj ale u tohoto kouzla nedochází k přesunu v prostoru, ale v čase - Do jedné směny se za každých načatých 10 kol přičítá 1 mag, nad jednu směnu 2 magy, nad dvě směny 3 magy... (Pro přesun o tři čtvrtě hodiny ~ 4 směny a 30 kol do budoucnosti je tedy potřeba 5 + 6 + 12 + 18 + 24 + 15 = 80 magů)

Hyperčas III
*Tytchý hochtý tik tak*
magenergie: (Životaschopnost × 2) + magenergie za "vzdálenost"
past: Roz+Int ~ 8 ~ !
dosah: 5 sáhů
rozsah: 1 tvor
vyvolání: 1 kolo
trvání: ihned
obor: ČP
- Toto kouzlo se podobá kouzlu "Hyperprostor III" (viz. "Fistusumova kouzla" zde na serveru), tzn. lze sesílat i na bytost, která s přesunem nesouhlasí. Na rozdíl od "Hyperprostoru III" u tohoto kouzla nedochází k přesunu v prostoru, ale v čase - magenergie za "vzdálenost" funguje stejně, jako u "Hyperčasu II".


 Uživatel úrovně 5

Toto kouzlo je nedomyšlené, rozhodně adept na 0*. Jak dobře poznamenal Lord Ols, tak tímto kouzlem jde zabít za pár magů postava. Tedy neodpovídá to DrD zvyklostem - magenergie závisí na žvt cíle.


 Uživatel úrovně 0

Hmmm straśne presilené, ale ako nápad sa mi to páči.
No čo ktomu dodať?
Zase tomu chýbajú 2 veci História a najčastejśí uzivatel.
Na koho si mam dat pozor? Hmmm?


 Uživatel úrovně 0

Moc silný


 Uživatel úrovně 0

-----8 toho isteho typu
+++ Za tak malo


 Uživatel úrovně 5

Príliš silné... Na zamknutie draka (veľkosť E) treba 5 magov? Trochu málo, nie? Ak družinu napadne drak, kúzelník ho za 20 magov odbaví na 1 smenu a ešte ho aj vzdiali na 2 míle... DRAHÉ!!!

Dám 1* za nápad, ale spracovanie...

S úctou Igi.


 Uživatel úrovně 0

Pškné a koc hezky a stručne sepsané.


 Uživatel úrovně 0

Trochu zvláštní, ale to není odůvodnění. Možná bych tomu dal větší magenergii. Ale používat ho je hazard.


 Uživatel úrovně 0

Dobrej nápad.


 Uživatel úrovně 0

Úpřímě řečeno, toto považuju za nejnebezpečnější časoprostorové kouzlo jaké je. Rád ho používám a dá se s ním zabít skoro každé B za pouhých 18 magů. Tohle kouzlo skrývá faktickou moc......