www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

11 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Hraničářská kouzla

Felčarova pomocná kouzla ****
Příprava na tisk (tisknuto 1522x)
Přidáno: 23:29:56 31.05.2008
Skupina:
Magenergie:0
Vyvolání:0
Druh:Klasická
Četnost:-
Pomůcky:-
Autor:Tobša
Průměrné hodnocení:3.85
Popis:

Tato kouzla jsou standardně přístupná hraničářovi od první úrovně, poté i jeho oborům.

Srostkost:

Magenergie: 12 (20)
Dosah: dotek
Rozsah: 1 zlomenina (viz níže)
Vyvolání: 6 kol
Trvání: stále

Po šesti kolech začne z hraničářovi ruky vycházet rudé světlo. Během jedné směny zlomená kost srůstá až sroste do předchozího stavu. Po tomto kouzle je ruka standardně zdravá.

Druhou verzí tohoto kouzla (magově dražší) je srůstání komplikované zlomeniny (hraničář je schopen odlišit závažnost zlomeniny).

Toto kouzlo nezahojí rozdrcené kosti.

Léčení komplikované zlomeniny standardní verzí kouzla se nedoporučuje, nedokončené magické hojení působí intenzivnější bolest (postihy určuje PJ kvůli variabilitě světů a PJů).

Znecitlivění:

Magenergie: 3 magy za kolo
Dosah: dotek
Rozsah: Plocha o rozměrech 400 cm^2 (20 cm x 20 cm)
Vyvolání: 2 kola
Trvání: dle dodané magenergie

Toto kouzlo znecitliví oblast, kterou vymezí hraničář dotykem ruky. Hodí se pro bezbolestné zašívání ran apod.

Pozn. autora: Hodí se pro RP (roleplaying - hraní postav). Teď již postava nepříjde a nebude nekonkrétním kouzlem uklidňovat nějakého pacienta.

Šok:

Magenergie: 2 + 2 magy za zvýšení pasti
Dosah: dotek
Rozsah: humanoid s inteligencí vyšší než 1
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 6 kol
Past: použitá vlastnost: Žvt + Odl, nebezpečnost 3, síla nic / šok.

Toto kouzlo působí v těle šok. Čímž dojde mimo jiné i ke zvýšení krevního oběhu, prokrvení těla, zabezpečení přívodu kyslíka do celého těla - vhodné proti přeleženinám.

Př.: na rytíře spadl kůň, nohu mu dlouhodobě zalehl. Tímto kouzlem nedojde k tomu, aby mu ji museli (např. pro nedokrvenost) uříznout.

Pokud je pod vlivem kouzla kouzelník, má 20% postih ke kouzlení, mág má k mentálnímu souboji postih na útok i obranu -2.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 25
Ikonka uživatele Sephitan z Elisoru *   [pošta] nové     13:37:23 22.07.2008
Tímto příspěvkem sem byl danšen, konečně něco, co mi pomůže při léčení u felčara, konečně nebudu nucen užívat hraničářská kouzla či požehnání kněží.. Hráči mají nyní jasno, co jaké Felčarovo kouzlo udělá a jaké má účinky a nebudou si stěžovat na cenu léčby..

Ikonka uživatele Hipýk *   [pošta] nové     2:44:55 21.07.2008
Ani jsem to nečetl, ale řekl bych, že je to sračka.

--Snorč

Ikonka uživatele Džem *   [pošta] nové     9:37:36 23.06.2008
Člověk když tu není nějak moc dlouho by řekl toto "Jak může příspěvek tak krátký získat tak prestižní a kvalitní hodnocení?!"
Ale já pochopil že ani zdaleka nezáleží na kvantitě nýbrž na kvalitě a tento příspěvek mě o tom velmi přesvědčil.
Toto je opravdu špičkový příspěvek,když na to tak koukám, tak si myslím že větší nimrání se v tom by bylo jen na škodu.

Magenergie: 3 magy za kolo
Dosah: dotek
Rozsah: Plocha o rozměrech 400 cm^2 (20 cm x 20 cm)
Vyvolání: 2 kola
Trvání: dle dodané magenergie...

Nádherný popis znecitlivění. Špičkový popis účinku v 5-ti řádcích.

Ikonka uživatele Curda *   [pošta] nové     18:06:19 10.06.2008
Ahoj všem,myslím ze to jsou kouzla velmi dobře zařaditelná do světa DrD.Ostatně takováto kouzla chybí hráčům, kteří nehrají jen na normalní zranění, ale na komplikovanější systém zranění a řídí se spíše rozumem.Doufám že i já využiji tyto kouzla ve hře, protoze jsem i ja ten typ hráče který to uvítá.Opravdu je to pěkné.:-)

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] nové     14:25:09 09.06.2008
DragonRider a Hamster: ono to je fuk i tak, protože mozek, srdce i jiné orgány nemají cit pro bolest(něco jiného je infarkt a podobně, kdy je dotyčnému úzko, nebo ho tlačí...), ale mozek můžete někomu řezat zaživa a nebude ho to bolet(myslím, že něco podobného bylo v Mlčení jehňátek).

Ikonka uživatele Hamster *   [pošta] nové     22:58:08 04.06.2008
DragonRider: právě proto, že je to magické, to určitě jde a je to fuk, protože kouzlo Znecitlivění jen znecitlivuje, neumrtvuje. Tudíž zasažený jen necítí doytky/rány na znecitlivěnou část, ale neztratí nad ní kontrolu jako u umrtvení. : ))))))

Ikonka uživatele DragonRider *   [pošta] nové     14:45:45 04.06.2008
ale ono, asi sa nepocita s tym, ze trvanie bude jedno kolo, ale napriklad 10... aĺe este by som to zlacnil...
inak je to magické, dajú sa znecitlivieť aj časti tela ako mozog, či srdce?

Ikonka uživatele deshi *   [pošta] reputace: 1
Tobša: +1
nové     1:59:26 04.06.2008
Ctěný autore,

pokud jsem to dobře pochopil, kouzla byla vytvořena pro RP, pokusím se je tedy zhodnotit převážně z tohoto pohledu.

SROSTKOST
Rudé světlo ve mě evokuje pocit násilí, krvavých rituálů, heretiků a něčeho podobného, nikoliv léčivého světla, které zázračně spraví kost. Barva je sice detail, ale když už RP, tak dotažený do konce. Otázkou také je, proč musí z hraničářových rukou vycházet světlo, proč nemůže pacient pouze cítit lehké teplo nebo naopak chlad, proč kouzlo musí mít vizuální efekt?

Když už kouzlo nahrazuje dlahu a sádru, nebylo by třeba efektivnější, kdyby hraničář musel použít nějakou pomůcku? Například šátek, nebo bláto nebo něco podobného, čímž by se kouzlo připodobnilo více rituálu? Ono totiž říci, že kouzlo je RP ale krom použití na konktrétní situaci a jiné magové náročnosti od uzdrav těžká poranění mi v něm rozdíl nepřijde.

Umí kouzlo vyléčit i špatně srostlou zlomeninu? A taková vyloženě "rejpací" otázka, sroste po tomto kouzlu i zlomená kost u kostlivce?


ZNECITLIVĚNÍ
Znecitlivěná oblast je počítám libovolně tvarovatelná - například při zašívání rány přes celá záda? Opět bych doporučil nějaký rituál, posypat ránu práškem, nanést rozžvýkané byliny apod.

Co je ale dosti zarážející, že trvání je 3 magy za kolo, upřímně za 10 vteřin ti ránu od nože na ruce nezašije ani nejlepší švadlena, nemělo tam být spíše 3 magy za směnu, to by mi přišlo lepší.

ŠOK
Toto kouzlo jsem nějak asi nepochopil, má být k tomu, aby člověk nepřišel o těžce poničenou/poraněnou končetinu? Nebo bude fungovat třeba i na záchranu silně popálené kůže, nebo poranění od nějakého tvora plivajícího kyselinu apod?

Takže shrnuto asi takto. Nápad hezký, zpracování slabší, obsah krátký. Když se rozhodneš nahradit tři pravidlová kouzla, která řeší všechny situace, je to chvályhodné, ale tři jiná kouzla to určitě neudělají.

S úctou deshi

ps: hodnocení si nechám až po diskusi, prozatím to je něco mezi 2 až 3

Ikonka uživatele Gonzáles *   [pošta] nové     22:42:27 03.06.2008
Áve!
No, nevím, ale mě tato kouzla nějak nenadchla...
Hraničáři sice rozšiřují zásobu kouzel o některá další, avšak vzhledem ke znalosti kouzla uzdrav lehká/těžká zranění a absenci jakéhokoliv zabývání se rozdílem ve zranění v pravidlech si myslím, že jsou poněkud nepoužitelná až bych řekl zbytečná...
Bohužel, což mě mrzí, protože jinak jsou to kouzla, která v pravdilech a v arzenálu každého léčitele určitě neměla by chyběti.
s pozdravem Gonzáles

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     14:13:28 03.06.2008
tjcombo - neříkal si náhodou někde nedávno, že jsi právník? no, podívám se.

u Srosťkosť (no nezní to líp:) by bylo super, kdyby léčila životy, podobně jako uzdrav zranění - ohněm, kyselinou, chladem. Vým že neexistuje příslušná třída zranitelnosti, ale nic nám nebrání rozeznávat, že např. zranění pádem z výšky či pádem balvanu na postavu je z větší části "zlomeninového" charakteru. Takhle vydávám 12/20 mg za pouhé RP, což je přece jen trošku drahé.
Znecitlivění cena za kolo je doufám překlep, za směnu by bylo ideálnější. Dále bych uvítal vliv na herní mechanismy, či onu zmínku o hloubce (stačí říct, že znecitlivý do hloubky ke svalové tkání, např.)
Šok tu rozebírají jiní, mě například zaráží nutnost humanoidyty či nadzvířecí inteligence, tuto oblast by bylo lepší ponechat na pravidlech (Působení kouzel) (A nikdo jiný než mág nebude mít postih k mentálnímu souboji?)

Celkově to vypadá jako špatně zpracovaný dobrý nápad.

  »»»



Vygenerováno za 0.67762088775635 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách