Hraničářská Kouzla

Felčarova pomocná kouzla Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 27

Skupina:

Druh: Klasická

Četnost: -

Pomůcky: -

Popis:

Tato kouzla jsou standardně přístupná hraničářovi od první úrovně, poté i jeho oborům.

Srostkost:

Magenergie: 12 (20)
Dosah: dotek
Rozsah: 1 zlomenina (viz níže)
Vyvolání: 6 kol
Trvání: stále

Po šesti kolech začne z hraničářovi ruky vycházet rudé světlo. Během jedné směny zlomená kost srůstá až sroste do předchozího stavu. Po tomto kouzle je ruka standardně zdravá.

Druhou verzí tohoto kouzla (magově dražší) je srůstání komplikované zlomeniny (hraničář je schopen odlišit závažnost zlomeniny).

Toto kouzlo nezahojí rozdrcené kosti.

Léčení komplikované zlomeniny standardní verzí kouzla se nedoporučuje, nedokončené magické hojení působí intenzivnější bolest (postihy určuje PJ kvůli variabilitě světů a PJů).

Znecitlivění:

Magenergie: 3 magy za kolo
Dosah: dotek
Rozsah: Plocha o rozměrech 400 cm^2 (20 cm x 20 cm)
Vyvolání: 2 kola
Trvání: dle dodané magenergie

Toto kouzlo znecitliví oblast, kterou vymezí hraničář dotykem ruky. Hodí se pro bezbolestné zašívání ran apod.

Pozn. autora: Hodí se pro RP (roleplaying - hraní postav). Teď již postava nepříjde a nebude nekonkrétním kouzlem uklidňovat nějakého pacienta.

Šok:

Magenergie: 2 + 2 magy za zvýšení pasti
Dosah: dotek
Rozsah: humanoid s inteligencí vyšší než 1
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 6 kol
Past: použitá vlastnost: Žvt + Odl, nebezpečnost 3, síla nic / šok.

Toto kouzlo působí v těle šok. Čímž dojde mimo jiné i ke zvýšení krevního oběhu, prokrvení těla, zabezpečení přívodu kyslíka do celého těla - vhodné proti přeleženinám.

Př.: na rytíře spadl kůň, nohu mu dlouhodobě zalehl. Tímto kouzlem nedojde k tomu, aby mu ji museli (např. pro nedokrvenost) uříznout.

Pokud je pod vlivem kouzla kouzelník, má 20% postih ke kouzlení, mág má k mentálnímu souboji postih na útok i obranu -2.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 27

author_nick:

Diskuze