www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Kouzlo Neklidu
Příprava na tisk (tisknuto 872x)
Přidáno: 17:39:45 01.06.2006
Skupina:Ostatní druidská kouzla
Magenergie:5 magů(+1mg za každé 3 sáhy nebo prodloužení trvání o 1 kolo)
Dosah:30 sáhů
Rozsah:1 humanoid
Vyvolání:0 -
Druh:Klasická
Četnost:-
Pomůcky:-
Autor:Konan
Průměrné hodnocení:2.75
Popis:

Tož sedím jednou na číhané a dávám pozor aby mi ani myš neproklouzla.Vím sice že mě zdejší druidka nemá ráda ve svém lese,ale jest sa musí,ne?A najednou slyším jak se něco blíží.Zbystřil sem zrak a sluch aby mi to nezdrhlo.Ale tu mě začalo cosi svědit v oku.Poškrábu sa a ono to škrábe furt.A naráz to začlo aj v uchu a nose...To se jen tak nevidí.A ono to nepřestávalo.Byl sem doškrábaný,poštípaný aj dolechtaný,ale žádného komára či něco onakého sem kolem sebe nezmerčil.Tož zdrhám z toho lesa co mně síly stačí a najednou to skončilo.Zrovna když sem z hvozdu vyběhnul.Tak sem sa otočil a vidím kousek ode mě druidku.Radši sem vzal nohy na ramena.No a jako zákusek sem dostal doma od taty po hubě,že nenesu žádné maso

Barbar Hrudka-po 1. pivě v hospodě U Plesnivé ponožky

Jak vidíte druidka použila Kouzlo Neklidu.Projevuje se neustálým svěděním, škrabáním, lechtáním, brněním a ostatními otravnými "prkotinkami". Daná oběť se musí škábat a drbat dokud kouzlo nepřestane působit.Obvykle přitom nezůstane v klidu a potichu.Oběť si ale háže na past: odl ~8~ kouzlo nepůsobí /výše popsané účinky.Při boji je toto kouzlo těžko využitelné, protože se hraničář musí plně soustředit na svůj cíl.Pokud ale sám nebojuje a sešle kouzlo na někoho bojujícího jistě to pro něj nebude žádná výhoda.Samozdřejmě také musíme vzít v potaz, že postava v plátové zbroji, která se nemůže podrbat bude mít velké mínus.Detaily nechávám na PJ, ale klině bych to vyřešil jak ztrátou soustředěnosti tak malou ztrátou na životech. Při sesílání kouzla nemusí hraničář svou oběť vidět, musí však znát její přesnou polohu. Základní doba trvání je 6 kol.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 30
Ikonka uživatele Jaris    [pošta] NEW     12:40:11 23.07.2006
neni to spatne kouzlo da se docela dobre i pouzit a hlavne muze perfektne zpestrit hru. mozna by to chtelo trochu vic rozepsat ale i takhle to dostacuje.
hodnotim pozitivne 3*

Ikonka uživatele Krosnos    [pošta] NEW     21:23:33 04.07.2006
Nevím, jak vám, ale mně se tento nápad líbí. Chybičky jsem žádné nenašel. Zpracování si myslím, že by šlo ještě zlepšit, ale nicméně si myslím, že toto dílo patří mezi nadprůměrné. Tímto zdravím autora. S pozdravem Krosnos.

Ikonka uživatele Jan Ukrutný    [pošta] NEW     13:45:25 25.06.2006
Zdravím autora,
No tak mné se tenhle příspévek líbí. Nápad neni pŕíliš originální, ale dobrý. Spracovaní by mohlo být trošku lepší ale postačuje a dílko je použitelné. Tedy po zvážení a přečení několika kritik jsem se rozhodl udělit 3*.

Ikonka uživatele Dvojčepel    [pošta] NEW     21:03:19 09.06.2006
Mavev: promiň mi mou drzost,ale pokud dobře čtu,tak:Samozdřejmě také musíme vzít v potaz, že postava v plátové zbroji, která se nemůže podrbat bude mít velké mínus.A měl bys přiznat, že u válečníka je tohle časté.Ale jinak máš pravdu,omlouvám se,špatně jsem to přečetl

Ikonka uživatele Woytach    [pošta] NEW     13:39:38 08.06.2006
Celkově se mi to zase tak nelíbí, ale nápad je skvělí.
Jde hlavně o zpravcování... v první řadě ti chybí doba vyvolání... i když popisuješ, že nejde seslat ihned a druid se musí soustředit, chybí konkrétní údaj - co když se mi hráč zeptá: "stihnu na támhletoho chlápka co na mě běží tohle kouzlo seslat???"

Za druhé, zrovna nedávno jsem někde v diskuzi četl, že příběh dílo nepopisuje, ale oživuje a proto by ses na něj neměl v popisu kouzla odvolávat.

Nenechávej všechno na PJ, kdyby jsi popsal a vyjádřil v číslech všechny nevýhody a postihy, měl by jsi to delší a nedával by jsi PJ ještě větší moc než má (i když může jako poslední slovo říct, že oběť je maximálně lochtivá a padla na zem a šíleně se škrábe...) a určitě by to vypadalo lépe.

Takový detail - myslím, že dobu trvání jsi mohl napsat do parametrů nahoře...

a nakonec, ne v poslední řadě: někde v polovině diskuze jsem přečetl, že chystáš druhou verzi. Od toho je moudrá sova, kde svoje dílo zdokonalíš, sekce dílna byla stvořena jen pro to a určitě ne zbytečně, nebylo by dobré, kdyby byl server zahlcen spousty verzí stejných děl!!!

Jak už jsem říkal, nápad je skvělí ale zpracování se mi zdá skoro mizerné proto hodnotím 2*

Ikonka uživatele Tony-Z    [pošta] NEW     21:21:19 07.06.2006
Asi bych vytknul spíše pravopisnou část-za tečkamy nejsou mezery. Dál by podle mě nebyla od věci past na uvědomění si původu svědění. Postava na 20. úrovni by měla poznat nebo si spíše uvědomit, že na ni nějaký usmrkaný druid na 6. sesílá toto kouzlo.
Je to pěkné a jednoduché, ale chybí propracovanost a vyřešení podle mě zjevných problémů. Takže "jen" 3*

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     22:46:36 06.06.2006

Záporná reputace


Rozhodl jsem se ji udlěit, pánům Boreas a Dvojčepel, kteří zjevně neumí číst, nebo nechtějí...
citace z příspěvku: Při boji je toto kouzlo těžko využitelné, protože se hraničář musí plně soustředit na svůj cíl.Pokud ale sám nebojuje a sešle kouzlo na někoho bojujícího jistě to pro něj nebude žádná výhoda. Hlavně první věta citace. Založit kritiku na faktu, který je v příspěvku ošetřen, jak větou tak vysokou pastí na odolnost což je u většiny válečníků vysoká hodnota mi připadá ubohé.
Pánové měli byste lépe číst.

Ikonka uživatele Dvojčepel    [pošta] reputace: -1
Mavev: -1
NEW     19:44:34 06.06.2006
Zdravím, jsem tu se svou kritikou.

Takže hned na úvod řeknu, že kouzlo se mi vůbec nelíbí, nepřipadá mi zrovna užitečné a jak již bylo popsánu níže nevidím důvod, proč by někomu mělo vadit v boji.

př.:válečník běží na hraničáře,ten na něj sešla toto kouzlo, válečník se ošije,ale kvůli tomu,že je to válečník a má v krvi "ocel" na něj kouzlo sice začne působit,ale rozhodně mu neublíží natolik,aby ho to oslabilo v boji jakýmkoliv způsobem...hraničář si je jistý svou výhrou ale válečník z něj udělá dokonalý příklad rozštěené osobnosti

Jinak ale poměrně dobrý nápad, ale lepší zpracování by neuškodilo.

Proto dávám své 2 hvězdičky, ikdyž se mám co přemlouvat,abych nedal jenom jednu.

Zdraví vás Dvojčepel

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     17:47:27 06.06.2006
Mno, na tohle bz mi k druidovi prislo stylovejsi neco na zpusob "Postvi havet". Druid by seslal kouzlo a na mileho narusitele by zautocila (i v nestandartni denni dobu) veskera havet co je nablizku (komari, hovada, mouchy, pavouci, klistata...)

Uvedene kouzlo by urcite melo nejak (mirne) zvedat probouzeci magenergii hvozdu a melo by byt mozne sesilat s ruznou intenzitou, prinaset nejake minimalni zraneni zivot/smena.

Efekt by byl obdobny jako u tohoto kouzla a k druidovi jakozto lesnimu carodeji by odpovidal bliz, Hranicarska kouzla by IMO mela evokovat spise nejakou schopnost, nez byt primo kouzlem jako takovym.

2* to kouzlo je tak na hrane toho jestli vubec druidovi prislusi nebo ne (dle me predstavy druida).

Ikonka uživatele Boreas    [pošta] reputace: -1
Mavev: -1
NEW     18:42:26 04.06.2006
Nevím, nevím. Nápad mi přijde celkem dobrý, ale zpracování moc ne.
Zejména bych chtěl vytknout použití při boji. Past by měla být nižší. Ve chvíli, kdy ti jde o život máš v krvi spoustu adrenalinu a nějaké to šimrání a škrabání zrovna nezaregistruješ. Už při pouhém přátelskén souboji, spoustu věcí nevnímáš. (Já si jednou rozbil koleno, a taky jsem to netušil)

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
16 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.84314393997192 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.