Naveď šíp
Autor: | Teuricias |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 28 |
Skupina:
Magenergie: 2 magy
Rozsah: 1
Vyvolání: 1 kolo
Druh: Klasická
Pomůcky: 1šíp/střela
Popis:
Tímto kouzlem hraničář navede šíp tak, že má 100% pravděpodobnost zásahu t.j. že se v hodu na útok připočte útočnost zbraně k ÚČ. Pokud terč navíc nemá zbroj, připočte se k hodu na útok navíc bonus +2.
Chodec se při sesílání musí šípu dotýkat.
Přidáno:
Přečteno: 0
Hlasovalo: 28
author_nick: Teuricias
Diskuze
Tohle kouzlo je velmi divné. Pokud má 100% šanci na zásah, tak se to jen těžko vyřeší bonusem +1. Tomu se dá stejně ubránit.
Také by mě zajímalo jak to bude v případě praku.
A bonus +2 když nemá protivník zbroj je také divný.