www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Nová kouzla 2
Příprava na tisk (tisknuto 1345x)
Přidáno: 14:01:03 03.10.2007
Skupina:
Magenergie:0
Vyvolání:0
Druh:Klasická
Autor:Mavev
Průměrné hodnocení:4.58
Popis:

Další ze série krátkých a jednoduchých kouzel, které chodci ulehčují pobyt v přírodě. Veškerá níže popsaná kouzla lze libovolně kombinovat, i s kouzly v pravidlech.

Lehká chůze

Magenergie: 4 magy
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 humanoid
Vyvolání: 5 kol
Trvání: 12 hodin
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: ptačí pírko
Popis:

Chodec očaruje pírko, které musí mít postava neustále u sebe (v ruce, v kapse, měšci,…), ztratí-li ho efekt kouzla ihned pomíjí. Pírko je vázáno na postavu, jeho předáním se zruší efekt kouzla. Po dobu trvání kouzla se chodec (či postava) pohybuje v daném terénu lépe pohybuje. Veškeré překážky lehce obchází, do sněhu se neboří, písek mu „neujíždí pod nohama“ Je to způsobeno tím, že toto kouzlo jakoby snižuje náročnost terénu o 10.
Náročnost terénu nemůže klesnout pod 15. Kouzlo lze seslat na jednu postavu 1x za 48hodin.

Oko noci

Magenergie: 7 magů
Dosah: 0
Rozsah: chodec
Vyvolání: 1 směna
Trvání:viz níže
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: okvětní plátky slunečnice*
Popis:

Po seslání tohoto kouzla chodec vidí i v noci. Je-li v dosahu nějaké přírodní světlo – měsíc, hvězdy,atd. chodec vidí jako ve dne** (stejná kvalita, dálka). Není-li přítomen zdroj světla vidí chodec ve stupních šedi.
Kouzlo funguje pouze v případě je-li okolo chodce přirozená tma – noc (tedy chodec například nevidí v Temnotě seslané druidem). Účinky kouzla pominou v okamžiku kdy se chodec utáboří, je nucen bojovat, spatří umělé světlo - lucerna, louč, kouzlo Světlo, atd, nebo začne vycházet slunce.

* či jakékoliv podobné byliny, záleží na daném světe a PJ, jde o princip „otáčení“ za sluncem

** díky magii chodec využívá „světlo“ ve slunečnici, které pak výrazně posiluje jeho citlivost na světlo. Není-li zdroj světla, není co posilovat a proto chodec vidí ve stupních šedi.

Uhas

Magenergie:2 magy za sáh čtvereční ohniště
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 kolo
Druh: klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Pomůcky: hrst hlíny
Popis:

Toto kouzlo velmi rychle uhasí oheň. Hašený oheň nevydává žádné známky hašení – syčení, dým, atd. Uhašené ohniště nevydává teplo.


Zamaskuj ohniště

Magenergie: 4 magy
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 směna
Druh: Klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Popis:

Kouzlo je určeno k úklidu tábořiště. Během sesílání kouzla, ohniště se rozpadá, mizí ohořelá tráva, vykopaná díra se zaceluje, uhlíky se propadají do země a v místě ohniště začíná růst nová vegetace. Po seslání kouzla není žádným možným způsobem zjistit, že zde bylo ohniště. Kouzlo lze seslat pouze na ohniště, na kterém již alespoň 2 hodiny nehoří oheň. Pokud hraničář použije kouzlo Uhas, je možné seslat toto kouzlo ihned.



Za obrovskou pomoc děkuji Corwinovi45A

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
[Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 11-20 / 33
Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     16:39:38 09.10.2007
Druid Jarvik: Za jakoukoliv blbost, ať už při hodnocení 5* nebo 2*, dostaneš repku jedině do mínusu.

Mně je naopak naprosto jasné, proč jsi reputaci dostal. Namísto zběsilého ohánění se a obviňování Maveva by ses měl spíš omluvit a přemýšlet, proč jsi ji dostal, protože Mavev to odůvodnil jasně.

Ikonka uživatele Druid Jarvik    [pošta] NEW     15:27:02 09.10.2007
Z tvé reakce je mi celkem jasné žes mi dal zápornou reputaci jenom kvůli tomu že jsem ti dal 2* ... Kdybych ti dal 5* a napsal ještě větší (podle tebe) blbosti tak dostanu +1 rep....

Pěkná spravedlnost

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     23:13:06 08.10.2007
Druid Jarvik: Nebudu odpovídat na tvé otázky a ještě ti udělím zápornou reputaci. A to za špatné přečtení příspěbvku, vše co ty prezentuješ jako chyb, jsou pouze tvé dojmy, nic víc a dále neumíš číst, z tvé kritiky usuzuji, že jsi příspěvek nečetl celý.

Ikonka uživatele Druid Jarvik    [pošta] reputace: 0
Plž: +1
nedohledatelné: -1
NEW     17:30:59 08.10.2007
Lehká chůze: proč je pomůcka zrovna pírko? to nechápu, mnohem logičtější by bylo aby se kouzlo sesílalo na boty.

Oko noci: tady sem žádnou chybu nenašel

Uhas: tady jsi to mohl víc rozepsat, vůbec si nedovedu představit jak přesně probíhá to: "kouzlo velmi rychle uhasí oheň" ... navíc podobné kouzlo má čaroděj takže to beru jako převzaté.

Zamaskuj ohniště: v pořádku až na jednu věc: píšeš tam že tam vyroste nová vegetace a tímto se vtíráš do práce druidovi, chodec by neměl mít žádné kouzlo na urychlení, oživení (apod...) vegetace...

Shrnutí: jednoduchá, použitelná a v pár případech nelogická kouzla...
Hodnocení: 3*
S pozdravem pk Druid Jarvik

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     16:38:05 05.10.2007
Mavev: Chodec má:

1. Moje nepozornost... promiň, měl jsemna mysli, najdi nepřítele... chodec má tak schopnost: V BOJI vidět i ve tmě... toto kouzlo je použitelné i mimo boj, to může být užitečné :o)

2. Rozdělej oheň, máš pravdu... ovšem já jsem měl spíše osobní averzi k faktu, že pokud chodci přidáme ještě další kouzla, bude naprosto samostatný co se ohně týče, vše může vyřídit magií a to mi právě vadilo... vadilo mi to, že někdo vyplnil to krásné prázdné místo, který si každý chodec musel udělat ručně, bez magie...

3. Ano, rychlí pochod... osobně by jsem mu nepřidával ještě další kouzlo podobného rázu, ale to je vše věc osobní... každopádně mi tvoje kouzla, přijdou jako kouzla kvalitní :o)

Ikonka uživatele Lazi Vlaad    [pošta] NEW     14:21:27 05.10.2007
Hezky jednoduše a výstižně. Myslím, že taková "kouzlíčka" jako tato jsou výborná k dotvoření atmosféry hry.

A ještě pro Anariona: ad Lehká chůze: Chodec to nemusí seslat pouze na sebe. Ostatním postavám jistě přijde Lehká chůze vhod. Zvláště, pokud stále zdržují družinu také díky tomu, že jejich pohyblivost je menší než 11 a chodec je tudíž nemůže donutit k rychlému pochodu.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     12:06:15 05.10.2007
Anarion:
1) Svítící meč upoutá na sebe pozornost, zatímco díky tomuto kouzlu mů§že chodec jít téměř nespatřen. Kouzlo Svítící čepel a Oko noci, jsou dvě naprosto odlišná kouzla, s různým efektem, ale podobným účinkem.

2) Nemysli, a ujisti se. Hraniřáč/chdec/druid, nemají žádné kouzlo které uhasí oheň, či zamaskuje ohniště. Jediné podobné kouzlo má kouzelník, ale ten může hasit libovolně velký požář.

3) Chodec nemá žádnou schopnost Hbytost, jediné co má je Hbitost k obraně, a tato schopnos mu dává pouze bonus k obraně. Pokud máš ale na mysli Rychlý pochod pak ano, ale od toho to tu je. Chodec je nepřekonatelný v pěším pochybu v přírodě, proto má tyto schopnosti. Nicméně Lehká chůze a Rychlý pochod ovlivňují něco jiného, uznávám, jejich kombinace je poměrně silná, ale jsou i silnější věci.

4) Nemohu souhlasit, jediné podobné pravidlové kouzlo/schopnost, které má hraničář je Lehká chůze jinak nic.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     10:17:27 05.10.2007
Jednoduché, stručné výstižné... možná by jsem limitoval, nebo zcela vypustil kouzlo vidění ve tmě, od toho má chodec meč, je zbytečné mu dávat velice podobné kouzlo i bez něj...
Co se týká ohnišť, myslím si že jedn, dvě kouzla v pravidlech jsou, takto by jsme už měli 3-4 kouzla, co se ohně týče, mě se to zdá moc, ale chyba to není a někdo to může využít... Co se pírka týče, myslím si že podstatnou část zastoupí za chodce schopnost: Hbytost... v kombinaci s tímto by byl chodec opravdu velmi rychlí... :o) Jedná se vlastně o doplňující kouzla, u kterých ale pořád vidím předobraz a velkou pobdobu s kouzly pravidlovímy... proto nedávám za 5, ale tyto kouzla, se mi jako kvalitní zdají :o)

s úctou anarion

Ikonka uživatele Corwin45A    [pošta] NEW     8:24:00 04.10.2007
Hamster: Magie zcela zjevně porušuje zákony termodynamiky, narušuje konzervativitu gravitačního pole, převádí hmotu a energii ve značně podivných poměrech, ignoruje problémy s neurčitostí kvantových stavů a vůbec se chová silně nefyzikálně. Mimo jiné umožňuje kouzelníkovi emitovat chlad, takže ochlazení ohniště zvládne v pohodě taky. Jestli chceš fyzikální vysvětlení, dívej se na to jako na řízený proces, ve kterém magií ovlivněné částice naráží do těch kolem v přesně určených trajektoriích tak, aby snížili jejich energii - a teplota pak klesá. Složitější než hyperprostor to stejně není.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     23:43:38 03.10.2007
Hamster: Magie je silná, a 2 magy obzvlášť... ale tohle je prostě boj, který každý vidí jinak...

Erlandil: Oko - mám:-) je to ve skupině kouzel pocestných, tudíž kouzlo může být sesláno pouze ve volné přírodě.

Uhas - ja to vidím spíš jako pomůcka pro každého, kdo chce rychle utéct a nenachat po sobě hořící/doutnající oheň...

[Další]
[Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.78491997718811 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách