www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Duševní splynutí
Příprava na tisk (tisknuto 1321x)
Přidáno: 10:55:18 08.08.2007
Skupina:Malá lesní kouzla
Magenergie:6
Rozsah:1 zvíře
Vyvolání:1 směna
Druh:Klasická
Četnost:1x za týden
Autor:Mandara
Průměrné hodnocení:4.05
Popis:

Duševní splynutí

Jde o malé lesní kouzlo, které se druid naučí na 16. úrovni.

Jde o úplné přenesení mysli do určitého zvířete. Tohoto zvířete se nejprve musí druid zeptat, zda s něčím takovým vůbec souhlasí – což ale obvykle ano. Nesouhlasí pouze v případech, kdy je samice březí, kdy je zvíře poraněné, kdy je hladové či nemocné. Velikost takového zvířete nesmí být větší než velikost druida.

Vyvolání:

Při vyvolávání chytne druid toto zvíře za hlavu a zahledí se mu do očí (zvíře tedy musí mít oči). Po uplynutí jedné směny druidovo tělo padne bez života k zemi. Druidova mysl je součástí mysli zvířete. Platí, že se druid do svého těla musí vrátit do 24 hodin, jinak jeho původní tělo chřadne za 1k6 životů denně.

Mysl v mysli:

Postava si do zvířete přenáší pouze svou inteligenci. Druidova mysl funguje v mysli zvířete jako rádce, ale jako dobrý a užitečný rádce. Tak to aspoň vidí zvíře. To se mu snaží všemožné vyhovět – někdy z dobré vůle, někdy aby už byl pryč. Nadřazen všemu je instinkt zvířete. Ten se uplatní třeba v případě přirozeného nepřítele (pavouk – moucha), vyhládnutí a nutnosti lovu, přirozeného strachu (oheň) atd. Dále pak druidův příkaz – pokud se tedy nijak nepříčí s instinkty zvířete (třeba druid v těle zajíce aby zaútočil na medvěda). A na posledním postu je pak vůle zvířete.

Druid je v mysli zvířete schopen registrovat okolí pouze pomocí smyslů zvířete (třeba hadi mají místo zraku pouze infravidění atp.). Tady musím apelovat na znalosti Pj – čím jsou větší, tím bude hra ve zvířeti zajímavější.

Útok na původní tělo:

Útok na původní druidovo tělo se bere jako útok na vyřazeného protivníka. Druid vždy pozná, když je jeho tělu nějak ublíženo, a to ať je jakkoliv se zvířetem daleko. Pokud životy druidova těla klesnou na nulu, je druid uvězněn v mysli zvířete. Vše se dá samozřejmě řešit kouzlem úkryt (jiného druida, co se mu snaží pomoci) – avšak již do jiného těla (původní je mrtvé).

Návrat druida zpět:

Probíhá na přání druida okamžitě nebo po uplynutí doby trvání, která závisí na magenergii při vyvolání kouzla. Při opouštění mysli zvířete však hrozí jeho smrt. Zvíře si hodí proti pasti: Odl – (5 – int druida) – nic / smrt. V případě smrti se to druid doví a musí se očistit. V případě, že je druidovo tělo mrtvé a zvíře nějak během trvání kouzla zahyne, je druidova mysl mrtvá také.

*Kouzla v kouzlu:*

Jak je vidět, jde o nepovinné pravidlo. Pravidlově se toto zatím nikde nevyskytuje, proto je na každém, zda to použije. Mě osobně se to však jeví jako zajímavé.

Jde o to, že druidova mysl kolem sebe shromažďuje magenergii a za ni pak druid kouzlí kouzla. Pokud se ale celá mysl přenese do zvířete, přenese se i druidova magenergie a druid získá možnost čarovat v těle zvířete. Avšak nejde o žádná zatím známá kouzla druida ani hraničáře. Ty druid ani ve zvířeti sesílat neumí. Jde o kouzla „spojení“. Druid jimi podporuje zvíře – většinou už přírodě známými mechanismy. Posuďte sami.

Šance na vyvolání je 50% a lze je vyvolat pouze, pokud je zvíře ve hvozdu.

Skok:
Magenergie: 3 magy
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: ihned

Druid podpoří tělo zvířete svou magenergií a to potom je schopno dosáhnout atletického výkonu. Kouzlo je vhodné spíš pro menší tvory, protože větší tuto vzdálenost svým skokem mohou zvládnout i sami. Kouzlo umožní buď skočit do dálky 4 sáhy nebo skočit do výšky 2 sáhy.

Smrad:
Magenergie: 2 magy
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 5 kol

Kouzlo vyvolá kolem zvířete oblak 2x2x2 sáhy pachu. Funguje to podobně jako u tchoře. Každý predátor si hodí proti pasti: Odl – (5 + int druida) – nic / útěk. Oblak zůstane na místě i pokud zvíře opustí oblast vyvolání a zmizí po 5-ti kolech.

Utíkej:
Magenergie: 10 magů
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: 1 směna

Tímto kouzlem druid vžene do žil zvířete adrenalin (s magenergií), který urychlí běh zvířete (třeba při útěku). Zvířeti se počítá bonus +5 ke stupni pohyblivosti po dobu 1 směny.

Zemři:
Magenergie: 10 magů
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: max. 1 hodina

Toto kouzlo uvede zvíře do stavu smrti na maximálně 1 hodinu. Zvíře však ve skutečnosti mrtvé není. Má pouze utlumené životní funkce. Kouzlo může skončit i dříve na přání druida. Lze to využít mnoha způsoby (záchrana před sežráním, neúspěšný souboj, špionážní mise v jedné kryse…)

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11-12 / 12
Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     12:30:34 08.08.2007
To je pro druida tak přirozený až člověku zatrne že to ještě nikoho nenapadlo!

Potenciál ve hře velikej, využitelnost taky. Když už omezovat velikost tak i tu spodní hranici. Silný je hlavně se vtělit do malýho zvířete, právě s ohledem na tu špionáž.

Ve velkým zvířeti se dá leda tak bojovat nebo strašit.

Mav:
5) Chápu to tak že mysl druida je prostě někde za myslí zvířete a kouzlí čistě druid. Mandara: K tomu se váže, je schopen v tom stavu sesílat i normální kouzla či meditovat? Resp. Myslít že by to bylo rozumný nebo ne?
7) Myslim že maji, každopádně myslim že je to pochopitelný:-)

Prozatim nehodnotim, ale předběžně si mysleme 4 a jestli se z diskuse něco vykřeše, tak za fulhaus! :-) A proč? Protože to má nápad a využitelnost je velká. (A protože druidi sou prostě borci největší;-))

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     10:56:23 08.08.2007
Tak předem se omlouvám, za dlouhé čekání, ale je léto a já si ho užívám.
Kouzlo se jeví jako dobrý nápad, zpracování je stručné a tak to má být, přesto mi tu pár věcí nesedí.

1) Na takto silné a náročné kouzlo mi 6 magů přijde jako docela směšná cena, osobně bych to viděl při nejmenším na 10.
2) K zeptání se zvířete je třeba seslat kouzlo Mluv se zvířaty, nebo je tato otázka zakomponována již v počátcích sesílání? Z textu to není jasné, kvůli této větě což ale obvykle ano.
3) Při návratu zpět, jaká je potřebná vzdálenost? Jak dlouho trvá?
4) Druid se snaží o maximální souznění s přírodou, měl by se tedy snažit zvířeti neublížit, když opouští jeho mysl. Ano ta past je velice malá, ale…
5) Kouzla v kouzlu – magenergie je druidova? Nebo je tu nějáká jiná, která se získá sloučením „obou“ inteligencí?
6) Skok – mno myslím, že leckterá zvířata sami od sebe zvládnou skočit 4 sáhy do dálky, spíše by se hodilo nějáké procentuální vylepšení či tak něco.
7) Nejsem si jistý, jestli mají zvířata adrenalin, proto bych raději zůstal jen u magenergie.

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
9 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.31979990005493 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách