www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Rychlá kopyta
Příprava na tisk (tisknuto 688x)
Přidáno: 10:53:43 30.04.2005
Skupina:Ostatní hraničářská kouzla
Magenergie:0 viz niže
Dosah: dotyk
Rozsah:1 jezdecké zvíře
Vyvolání:5 kol
Druh:Klasická
Autor:Mavev
Průměrné hodnocení:4.21
Popis:

Toto kouzlo je velmi podobné schopnosti chodce Rychlý pochod, ale s tím rozdílem, že kouzlo působí na jeho jezdeckou neinteligentní nestvůru (dále jen kůň), ta má po seslání Rychlých kopyt o 50% více bodů pohybu a to po dobu kdy je kůň v pohybu, maximálně však 12 hodin. Zastavením se rozumí doba, kdy se kůň zastaví na více jak 10 kol. Ale těchto povolených zastavení nesmí být více jak úroveň hraničáře/ 3. (stejně pochybuji že by se někdo při rychlém pohybu rozhlížel po krajině) Body únavy ji přibývají normálně, ale kůň nepocítí únavu do té doby dokud je v pohybu, tj. pokud se kůň zastaví (kromě povolených zastavení viz. výše) projeví se na něm všechny důsledky únavy. Před druhým seslání je nutné aby si kůň řádně odpočinul, jinak se to projeví v bodech únavy, jak to ukazuje tabulka.

Tabulka magů potřebných k seslání kouzla

Velikost letecké/ jezdecké nestvůryPočet magů
A8 magů
B9 magů
C10 magů
D12 magů

Tabulka bodů únavu po seslání kouzla+zdražení kouzla

>>>
Kouzlo seslánoBodů únavypočet magů navíc
jedenkrát*normální počet bodů únavynormální cena
podruhé*trojnásobný počet únavyo 5 magů více
potřetí*pětinásobný počet bodů únavyo 15 magů více
*-je myšleno bez odpočinku

Každý kdo se trošku zamyslí ihned pochopí, že po 12 hodinách běhu je kůň mnohem více než vyčerpaný a po skončení účinků kouzla, či při jejich přerušení kůň umirá není-li mu poskytnuta pomoc a to v podobě kouzla Odstraň únavu. Pokud by kůň měl běžet bez dalších následků a bez použití kouzla Odstraň únavu, dokáže normální jezdecký kůň udržet tempo 3,5 hodiny, pak už je to riziko.

Jelikož se hraničář musí na jakékoliv své kouzlo plně soustředit je tedy jasné, že kouzlo není možné seslat na koně za jízdy. Hraničář musí zastavit, zakouzlit, nasednout a jet dál. Kouzlo může být sesláno i na jiného koně než na kterém jede hraničář.

Chodec může na svého koně seslat kouzlo Odstraň únavu, čímž koni vyléčí body únavy a tudíž odvrátí jeho smrt, ale cena kouzla je stále stejná jako kdyby nekouzlil. Potože tělo koně sice není unavené, ale přesto bylo extrémně namáháno a neodpočinulo si. Není unavené ale pozůstatky námahy zůstávájí, a tudíž body únavy přibývají tak jak určuje tabulka dalšího seslání bez odpočinku. Takže i po třetím použití s průběžným kouzlením Odstraň únavu kůň umírá. Protože má 5 násobek bodů únavy a je velmi vyčerpaný.

Kouzlo není možné seslat na koně, který táhne vůz, strom či sáně, respektive je to možné, ale je to bez účinku.

Příklad : Chodec Eir je na 17. úrovni má inteligenci 17 a tudíž má 58 magů, byl vybrán jako posel a má doručit zprávu že obrana říše byla na severu prolomena a aby se města stihla připravit na útok. Má svého koně Strega sešle na něj Rychlá kopyta za 10 magů, po dvanácti hodinách je asi tak ve třetině své cesty, jeho kůň je nyní relativně unavený, ale zpráva musí být doručena včas a proto sešla znovu Rychlá kopyta nyní již za 15 magů a jede dalších 12 hodin, nyní mu už zbývá necelá třetina cesty ale protože nehce svého koně zabít, u nejbližžšího sedláka ho nechá odpočívat a půjčí si jeho koně na sebe sešla kouzlo Odstraň únavu za 12magů a na půjčeného koně Rychlá kopyta za 10 magů. ZA deset hodin dorazí do města a infromuje představené o situaci. Poté si odpočine a vrátí se pro svého koně.

>A na závěr děkuji všem, kteří se vyjádřili v Dílně.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
[Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 11-20 / 32
Ikonka uživatele Tuax    [pošta] NEW     18:57:09 03.05.2005
Mavev v závoslosti na jednotlivých druzích jezdeckých zvířat, by měla únava přibývat jinak jezdci. A rozhodně postava by neměla pokračovat v cestě v sedle (jen v extrémních případech) jeli unavena, a už vůbec ne pokud bude vyčerpána. K čemuž by došlo. Jízda by měla být omezena, ne jen vytrvalostí zvířete, ale i vytrvalostí jezdce.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     17:07:13 03.05.2005
Tuax : Únava ti přibývá stejně, na tom nic nezměníš a jak jsem to tak propočítával, tak kůň může jet v kuse maximálně 3,5 hodiny, nebo tak nějak, aby poí skončení kouzla byl v pořádku, pokud překročí tento limit, myslím že už mu není pomoci a je jen na jezdci jak bude řešit svoji únavu... A nemyslím si že je nutné ji zahrnovat do kouzla pro jezdeckou netsvůry...

Ikonka uživatele Tuax    [pošta] NEW     15:55:55 03.05.2005
Pěkné a využitelné kouzlo, ale chybí mi tu poměrně jasně jedna věc.

Kouzlo se sice týká hlavně jezdecké nestvůry, ale vliv bude mít i na samotného jezdce. Protože ten se při jízdě na jezdeckém zvířeti taky unaví a pokud zvíře pojede místo sedmi hodin třeba dvanáct, tak je to dost pdstatný rozdíl i pro jezdce samotného. Viděl bych to rád v popisum trošku ošetřeno nějakým vysvětlením. Protože nikdo není schopen jet trvale bez únavy hodiny na jezdeckém zvířeti...

Tuax

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     16:00:21 02.05.2005
Alcator : Já vím, mlouvám se....všobecně jazyky, konkrétně čeština nejsou moji silnou stránkou....

Ikonka uživatele Alcator    [pošta] NEW     9:23:07 02.05.2005
Musím říci, že mi dělalo problémy pochopit smysl pasáží o bodech únavy bez odpočinku. Použití spojení "je nutné, aby si kůň odpočinul" mi totiž asociovalo, že je to prostě nutné, jinak kouzlo nelze seslat znovu, a tudíž jsem usoudil, že když to hraničář stejně zkusí, tak koni místo zrychlení přibude velké množství bodů únavy.

Jelikož se hraničář musí na jakékoliv své kouzlo plně soustředit je tedy jasné, že kouzlo není možné seslat na koně za jízdy. -- toto je velmi nešikovně zformulováno, použít "jelikož" a "je tedy jasné" je jazykově neobratné, správnější by bylo "Jelikož se hraničář musí na jakékoliv své kouzlo plně soustředit, nelze toto kouzlo sesílat během jízdy na koni."

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     20:31:41 01.05.2005
Tony-Z : Ne na letecké nestvůry to nefunguje, to že jsou psány v tabulce je chyba za kterou se omloouvám....

Jinak děkuji vám všem...

Ikonka uživatele Ivrin    [pošta] NEW     18:38:46 01.05.2005
Ale jo, dal sis s tím práci a pro chodce se to vyloženě hodí.

Ikonka uživatele Doranal    [pošta] NEW     16:49:27 01.05.2005
Pěkně zpracované kouzlo, nic mu nechybí. Líbí se mě a přidám ho do svého seznamu hraničářských kouzel.

Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     14:14:56 01.05.2005
jak obvykle píšu u zdařilých kouzel v této rubrice... pěkné, použitelné, chodecké!, nemám co vytknout

Ikonka uživatele Lazi Vlaad    [pošta] NEW     12:58:43 01.05.2005
Aneb "Nas nedagoňa" :o)... svoje sem k tomu řek už v dílně... jen mi sou pořád divný ty magy, ale to je možná tím, že jsem zblblej z kouzelníka... prostě 5*

[Další]
[Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.71276688575745 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách