www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Přírodní bojová kouzla
Příprava na tisk (tisknuto 914x)
Přidáno: 18:25:48 30.11.2008
Skupina:Ostatní hraničářská kouzla
Magenergie:0
Vyvolání:0
Druh:Klasická
Autor:Nathaka
Průměrné hodnocení:4.55
Popis:

Přírodní bojová kouzla

  • Název: Otrávené pecky
  • Magenergie: 2 magy za pecku
  • Dosah: Dle doflusu
  • Rozsah: 1 hex
  • Vyvolání: 1 kolo

- Hraničář si do úst vloží ovocné pecky. Maximální počet pecek je omezen hraničářovou magenergií a jejich velikostí. Po skončení vyvolávací doby je musí okamžitě plivnout na cíl, jinak je vyvolávání přerušeno a vložená magenergie je ztracena. Při nárazu prasknou a vypustí kolem sebe obláček jedu. Každý jedem zasažený si hází proti pasti na Odl ~ 2 ~ - 1 od bonusu k Obr na 2 kola/ztráta 1K6 životů a - 3 od bonusu k Obr na 4 kola.

- Doflus: To jest číslo podobné dostřelu, které se vypočítá jako součet Obr a hodu 1K6-1. (S postihem za obratnost hraničáři hrozí, že neplivne pecku ani sáh před sebe a jed pak zasáhne jeho.)

  • Název: Listová břitva
  • Magenergie: 1 mag
  • Dosah: Dotyk
  • Rozsah: 1 list
  • Vyvolání: 1 kolo

- Aby šlo kouzlo seslat, musí hraničář držet v ruce list. Tento list kouzlo na dobu pěti kol očaruje, takže bude tvrdý jako ocel a jeho hrany budou ostré. S ohledy na tvar a velikost se pak dá list využít jako vrhací hvězdice či krátká čepel. Doporučuji přemýšlet nad adekvátními postihy (průměrný list kolem 1 /+1 -2). V podstatě se jedná o vytvoření nouzové zbraně, zvlášť hraničář připoutaný ke stromu pro dočasný nožík najde využití. Po uplynutí pěti kol se list rozpadá.

- Osobně přisuzuji očarovanému listu zranitelnost C - kouzelná zbraň, ale není to nutné. List je samozřejmě možné potřít jedem.

  • Název: Drápy
  • Magenergie: 1 mag na kolo
  • Dosah: Hraničář
  • Rozsah: Hraničář
  • Vyvolání: 2 kola

- Nehty na prstech hraničářovy ruky se prodlouží, zpevní a zaostří. Využití mohou najít i mimo boj, přesto je jejich hlavní přínos v bonusu k útočnosti + 1 při boji beze zbraně. Po uplynutí kouzla se nehty vrací do normálu.

- I zde je pro ozvláštnění a rozšíření dobré přisoudit drápům zranitelnost C - kouzelná zbraň. Krom toho je velice praktické drápy potírat jedem.

  • Název: Zákeřná tráva
  • Magenergie: 5 magů za dva sáhy poloměru
  • Dosah: Hraničář
  • Rozsah: Dle magenergie
  • Vyvolání: 1 kolo

- Známé také jako "ústupové kouzlo hraničářů". Kouzlo vytvoří v okruhu kolem hraničáře zónu, ve které tráva zčistajasna vyroste o 3K2-1 (2 - 5) sáhů do výšky. K tomu je samozřejmě potřeba, aby se v růstové zóně nějaká tráva nacházela. Ve většině případů je tato tráva využita jako maskování ústupu, hraničář se ale může rozhodnout v trávě bojovat. Pravidlový efekt vysoké trávy je -5 od ÚČ, OČ a pohyblivosti všech (!), kteří se ve vysoké trávě nacházejí s výjimkou samotného sesílajícího hraničáře, který dostává "pouze" -4 k ÚČ a OČ a -3 k pohyblivosti. Rostlina nedokáže příliš dlouho vyživovat tak obrovský nárust své hmoty ani s pomocí magenergie - po jedné směně tráva odshora usychá a opadává, až dosáhne původní velikosti.

26/10/08

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 21
Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     10:34:14 16.12.2008
anarion: to mas sice pravdu, ale tve reseni je trosku vic magove narocne.

Pak asi mas jinou predstavu o fungovani kouzla vladni prirozenym vecem a pak ta telekyneze je taky znacne diskutabilni... Jenze to uz sme OT:-(

Rad budu v teto zajimave diskuzi pokracovat v poste;-)

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     13:42:45 08.12.2008
Nathaka Warrior: Což je právě super.... vidím jí asi nejpoužitelnější :)

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     13:27:39 07.12.2008
anarion: Ano, spousta jiných, efektivnějších, hezčích a zajímavějších možností. Ale jen listová břitva tě stojí 1 mag.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     12:16:46 07.12.2008
Mavev: proto se mi také listová břitva nejvíce líbila. Nemyslel jsem ovládnout kouzlem: Vládni přirozeným věcem provaz, ale třeba nějakou větev, která by provaz uvolnila. Telekyneze zase tolik času nezabere. Dalo by se použít najdi zvíře a zjistit, jestli není poblíž nějaká zvěř a posléze se s ní třeba domluvit kouzlem: Mluv se zvířaty, o přehlodání provazu.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     11:46:37 07.12.2008
anarion: ad b) osobně bych se zdráhal jestli se dá na provaz použít kouzlo Vládní přirozeným věcem, přeci jen není to přirozená věc. List se dá utrhnout:-)

telekineze je zbytečně zdlouhavá...

já listovou břitvu beru jako další zpestření a další variantu jak si věci usnadnit, ideální pro RP, vybereš si vhodný list a oholíš se listem, atd... přirovnejme to k dnešním "švýcarákům", ten má mnoho funkci ale sami osobně bys dané úkoly dělal lépe s větším nožem, větší pilkou atd...

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     14:47:49 04.12.2008
Mno... těžko vymýšlet něco co nezaznělo. Takže jen mé postřehy:

a) otrávené pecky zní fajn, ale otrava mi přijde jako dost složitý mechanismus, který by hraničář mohl vyrobit, pouze magií. viz. Mavev Možná kdyby se dal jed vypustit a zraňovala by prostá magie: např. Úder nenávisti, úder zloby atd. Tam pecy zapotřebí nejsou a nejlevnější varianta je docela i nahraditelná peckamy. Nevím, ale myšlenka zajímavá :) Líbí se mi vypočítání doflusu :)

b) Listová břitva zní zajímavě, ale pokud budu jako hráč uvažovat, mohu si z pout pomoci chodeckým kouzlem: Vládni přirozeným věcem, i když magově je právě břitva pohodlnější řešení :) Avšak né vždy zůstane hraničáři v ruce list. V tom případě musí buď počkat až spadne, nebo použít zmíněné kouzlo, nebo se naučit telekynezi.... tou by potom mohl lano eventuelně rozuzlit silou vůle. Možností jak se dostat z pout je více a tak hledám další využití kouzla. Nouzová zbraň? To je fajn, nevím jak je výhodnější oproti boji beze zbraně, v pravidlech zase tak silný nejsem, vím jen že společně se šermířem a lupičem, umí chodec kopnout nohou :) Avšak toto je pouze pro hraničáře, fajn. Nutno ale přiznat že boj beze zbraně se začíná řešit až v pokročilých, takže... Ale beru to jako kouzlo, které se může hodit :) Určitě by jsem ho bral :)

c) Naopak drápy mi přijdou jako veskrze druidí kouzlo. Má už velmi blízko k transformaci hraničáře sama a pouze druidovy by jsem ho povolil. Klidně od 6 úrovně.

d) Proti zákeřné trávě nic nemám. Trošku to leze do zelí s Druidovým rychlím růstem. Nevím jak by se na to tvářili oni, ale použitelnost tu určitě je.

Osobně se mi to docela líbí, jako kouzlo bezproblémové, užitečné a osobyté mi přijde pouze listová břitva. Magově i velmi lukrativní kouzlo. U Pecek se mi nezdá výroba jedu pouze z magů, drápy vidím pouze pro druida a tráva mu taky leze do zelí. Ale myšlenka zajímavá, použitelnost tu pro ostatní určitě bude. Pro mě něco mezi nadprůměrným a kvalitním dílkem. Kritiky podemnou ale spíše vychylují mystičku vah ke ****hvězdičkám :D
any

Ikonka uživatele Ithildur    [pošta] NEW     21:05:15 01.12.2008
Veľmi podarené dielko, svoje som k nemu povedal už predtým a ani teraz nesklamalo. Jednotlivé kúzla sú pekne spracované, jednoduché (pasca pri pecke sa mi zdá v poriadku a 2-5 sa dá spraviť napríklad aj hodom k8/2 +1, k8 síce nepatrí k základnej výbave hráča DrD, komu sa nepáči 3k2-1, je to tiež možnosť), užitočné a myslím, že aj celkom originálne.

Hodnotím teda vysoko a prajem veľa šťastia v ďalšej tvorbe.

S úctou
Ith

P.S. "Spor o hex" medzi Hamsterom a Nathakom je pekné spestrenie diskusie :)

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     16:51:16 01.12.2008
Hamster: Dobře, máš pravdu. :) Do Rozsahu mělo být uvedeno 1 pecka, zatímco rozsah jejího působení měl být v textu. Ale doufám, že to takhle je pochopitelné. :)

Ikonka uživatele Nekroskop    [pošta] NEW     9:48:12 01.12.2008
Hej NW, tak tohle se ti podle mě fakt povedlo. Dílko je mi velmi sympatické. Toto bych rozhodně svému hraničářovi povolil. Kdyby se to někde naučil;-)

Nekroskop

Ikonka uživatele Hamster    [pošta] NEW     6:56:18 01.12.2008
eh, já zapomněl na decicouly :D ale stejně to neznamená, že se vyvlíkneš z odpovědi : )

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.081244945526123 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách