Hraničářská Kouzla

Splynutí Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 33

Skupina:

Magenergie: 12 magů

Vyvolání: 3 kola

Druh: Klasická

Četnost: neomezeno

Popis:

Pomocí tohoto kouzla se může hraničář schovat do jakékoli rostliny. První hraničář zakouzlí a potom se vtělí do stromu, keře, nebo třeba pampelišky. Kouzlo trvá 3k10 kol a za každou další úroveň než první se doba trvání kouzla zvětší o 1 kolo. Hraničář se z rostliny převtělí zpět až bude chtít, nesmí to však překročit trvání kouzla, po té by se z rostliny převtělil hned.. Pokud by chtěl hraničář schovat někoho jiného než sebe, může se o to pokusit je hod na % (úr. hr. *3) - (úr. postavy kterou chce schovat). Je také jistá pravděpodobnost, že schovaného hraničáře může někdo odhalit. Mohou to však být jen povolání pracující s manenergií, tedy: Hraničář, Kouzelník, Alchymista a jejich obory. Každé povolání má ale jinou šanci ho odhalit, postupujeme tedy podle následující tabulky, kde najdeme základní pravděpodobnost v %, k té přičteme bonus, nebo odečteme postih za inteligenci a zjistíme šanci v %, kterou má daná postava na odhalení hraničáře, za každou další než první úr. si postava smí přičíst 2%.

Kouzelník | 5
Mág | 22
Čaroděj | 20
Hraničář | 7
Druid | 25
Chodec | 22
Alchymista | 3
Theurg | 22
Pyrofor | 18
Válečník | 1
Zloděj | 1

Hodnoty pro subpovolání jsou myšleny tak, že od šesté úrovně a výš se bere v potaz počáteční hodnota toho určitého subpovolání.

Elf Hraničář Bertos (4 úr.) s kamarádem Barbarem Válečníkem Krakenem (5. úr.) jsou pronásledováni Kudůkem Pyroforem Jáchymem (9 úr.). Elf si řekne že se pokusí schovat na mýtince, kde se právě nacházejí. Sám by se schoval bez problémů, tak se první pokusí schovat Krakena, má šanci 7% (4*3-5), zázračně mu padne 2, takže Krakena schoval, teď schová sebe (automaticky). Po chvilce doběhne na mítinku i Jáchym a je pevně přesvědčen, že se zde nachází ten Elf a Barbar, které pronásledoval. Dejme tomu že Jáchym má bonus za inteligenci +1, takže má 25% šanci, že se mu podaří ukryté postavy odhalit. Jáchymovi se sice nepodaří postavy odhalit (dejme tomu, že PJ padne 27%, to ještě není tak hrozné), ale je si pořád jist, že tu někde jsou, proto se vzdálí a ukryje do blízkého křoví. Bertosovi při vyvolávání kouzla padlo 2, teď uplynula první směna (Jáchym si řekne, že ještě chvilku počká, jestli se postavy neukáží) Kraken si ale myslí, že Jáchym už to vzdal a proto vyleze z úkrytu a v tu chvíly na něj zaútočí Jáchym, tomu se podaří ho zabít, uprostřed boje také vyprší trvání kouzla a Bertos je nucen opustit úkryt vidí beznadějný boj a tak uteče a zachrání se. 

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 33

author_nick:

Diskuze