www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Nová kouzla 2
Příprava na tisk (tisknuto 1480x)
Přidáno: 14:01:03 03.10.2007
Skupina:
Magenergie:0
Vyvolání:0
Druh:Klasická
Autor:Mavev
Průměrné hodnocení:4.58
Popis:

Další ze série krátkých a jednoduchých kouzel, které chodci ulehčují pobyt v přírodě. Veškerá níže popsaná kouzla lze libovolně kombinovat, i s kouzly v pravidlech.

Lehká chůze

Magenergie: 4 magy
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 humanoid
Vyvolání: 5 kol
Trvání: 12 hodin
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: ptačí pírko
Popis:

Chodec očaruje pírko, které musí mít postava neustále u sebe (v ruce, v kapse, měšci,…), ztratí-li ho efekt kouzla ihned pomíjí. Pírko je vázáno na postavu, jeho předáním se zruší efekt kouzla. Po dobu trvání kouzla se chodec (či postava) pohybuje v daném terénu lépe pohybuje. Veškeré překážky lehce obchází, do sněhu se neboří, písek mu „neujíždí pod nohama“ Je to způsobeno tím, že toto kouzlo jakoby snižuje náročnost terénu o 10.
Náročnost terénu nemůže klesnout pod 15. Kouzlo lze seslat na jednu postavu 1x za 48hodin.

Oko noci

Magenergie: 7 magů
Dosah: 0
Rozsah: chodec
Vyvolání: 1 směna
Trvání:viz níže
Druh: klasická
Skupina: Kouzla pocestných
Pomůcky: okvětní plátky slunečnice*
Popis:

Po seslání tohoto kouzla chodec vidí i v noci. Je-li v dosahu nějaké přírodní světlo – měsíc, hvězdy,atd. chodec vidí jako ve dne** (stejná kvalita, dálka). Není-li přítomen zdroj světla vidí chodec ve stupních šedi.
Kouzlo funguje pouze v případě je-li okolo chodce přirozená tma – noc (tedy chodec například nevidí v Temnotě seslané druidem). Účinky kouzla pominou v okamžiku kdy se chodec utáboří, je nucen bojovat, spatří umělé světlo - lucerna, louč, kouzlo Světlo, atd, nebo začne vycházet slunce.

* či jakékoliv podobné byliny, záleží na daném světe a PJ, jde o princip „otáčení“ za sluncem

** díky magii chodec využívá „světlo“ ve slunečnici, které pak výrazně posiluje jeho citlivost na světlo. Není-li zdroj světla, není co posilovat a proto chodec vidí ve stupních šedi.

Uhas

Magenergie:2 magy za sáh čtvereční ohniště
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 kolo
Druh: klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Pomůcky: hrst hlíny
Popis:

Toto kouzlo velmi rychle uhasí oheň. Hašený oheň nevydává žádné známky hašení – syčení, dým, atd. Uhašené ohniště nevydává teplo.


Zamaskuj ohniště

Magenergie: 4 magy
Dosah: 1 sáh
Rozsah: 1 ohniště
Vyvolání: 1 směna
Druh: Klasická
Skupina: Hraničářská kouzla
Popis:

Kouzlo je určeno k úklidu tábořiště. Během sesílání kouzla, ohniště se rozpadá, mizí ohořelá tráva, vykopaná díra se zaceluje, uhlíky se propadají do země a v místě ohniště začíná růst nová vegetace. Po seslání kouzla není žádným možným způsobem zjistit, že zde bylo ohniště. Kouzlo lze seslat pouze na ohniště, na kterém již alespoň 2 hodiny nehoří oheň. Pokud hraničář použije kouzlo Uhas, je možné seslat toto kouzlo ihned.



Za obrovskou pomoc děkuji Corwinovi45A

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 33
Ikonka uživatele Qyntus Moavrus    [pošta] NEW     10:56:06 11.03.2008
Já bych dal 3*

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     20:47:40 15.02.2008
Hodnotit už nemůžu, ale dal bych za 2-3.

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     20:43:29 15.02.2008
"Lehká chůze" mi přijde zbytečná(chodej je už takhle dost pohyblivý díky pochodu...) jinak "Oko noci" jsem už někde viděl a navíc u něho bylo potřeba použití sovího pera.
"Uhas" a "Zamaskuj ohniště" mi přijdou dobrá, jen by chtělo podotknout, že je třeba aby chodec ještě trochu přispěl mechanickými činy, aby to nebyla jen kouzla jako u kouzelníka...

Ikonka uživatele Roobin    [pošta] NEW     12:49:12 17.01.2008
HUSTÝ !!!!!!!!!!!!!! Roobin

Ikonka uživatele Hamster    [pošta] NEW     15:20:28 01.11.2007
Rag: Náročnost terénu nemůže klesnout pod 15
ještě to je tučnym písmem ;)

Ikonka uživatele Rag    [pošta] NEW     14:57:15 25.10.2007
Konečně zase pár kouzel, které jsou krátce a výstižně napsaný.

Akorát bych se zeptal:
Lehká chůze: Má kouzlo nějaký vliv na terén pod 15?
Oko noci: "Není-li přítomen zdroj světla, chodec vidí ve stupních šedi." To znamená, že když je tma jak v pytli, nevidí barevně nebo když vidí jen odraz světla (např. v jekyni, kdy je vidět otvorem trocha světla)?

Jinak moc pěkný...

S pozdravem

Rag

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     19:54:07 24.10.2007
Lehká chůze je v kombinaci s rychlým pochodem dost pekelná.

Oko noci - spiš by to IMO mělo bejt jako u zvířat, čím míň světla tim míň barev (takže jednoduše řečeno, při zbytkovým prostě černobílý), při absolutní tmě ať kouzelné nebo ne prostě smůla.

Za co to má ten Jarovik, ať na to koukám jak chcu, vyloženej nesmysl na repdown tam nemá. Na prezentování dojmů nic blbýho neni.

================================================ =====

Druid Jarvik: Boty, pírko, to je jedno, důležitej je výsledek.
Oko noci: Já jo:-)
Zamaskuj ohniště: Beru chodcovi ouzla spíš jako schopnosti a chodec jakožto ostřílenej zálesák by měl to ohniště umět zamaskovat.
Uhas oheň: folc zas řikal že definice jednoho ohniště je naprd protože to klidně muže bejt požár jako prase. Buť to chce člověk chápat a pak neni problém, nebo je vůl a schválně tam hledá mezírky v pitomostech.

Ikonka uživatele Sir Tomislav    [pošta] NEW     9:22:18 19.10.2007
Je to fakt dobré. Určitě ta kouzla použiju, ale mám dvě připomínky.

1. Oko noci: píšeš, že chodec příjde o toto kouzlo mimo jiné i v případě, že začne bojovat. Je to trochu divné, právě při boji v noci potřebuje to vydění nejvíc. Uznávám, že má jiná kouzla, která to nahradí (kouzla meče), ale je to přece jen divné když vytáhne meč, po někom sekne a najednou "OSLEPNE"

2: Zmaskuj ohniště: Nic proti kouzlu samotnému, je to užitečné kouzlíčko, ale nezdá semi ta cena v magii. 4 magi sou na tohle vážně dost málo, když uvážíš, co všechno to udělá. Zarostení trávy, ohořelích míst, vyplnění díry. Mělo by to být trochu dražší. Aspoň tak 10. A ještě by to mohlo být až od 16. úrovně. Přece jen, obdobná kouzla dostává druid až jako expert, a tohle kouzlo nemá daleko k rychlému růstu.

ALe jinak se mi to dost líbý. Jak sem psal, určitě to použiju.

Ikonka uživatele Siki    [pošta] NEW     23:21:49 18.10.2007
Jednoduché, tudíž dokonalé, zvlášť to Oko noci je originálně pojaté:))

Jediné, co bych vytkl, je požár, a ten už tu byl řešen, a možná bych do Lehké chůze dal nějaké maximální tempo (procházka, spěch atd.), případně napsal, že není omezeno...ale opravdu se mi to líbí:))


Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     18:15:06 09.10.2007
Druid Jarvik: Ano plně chápu tvé rozhořčení :-7
To si vážně myslíš, že ta reputace je kvůli hodnocení? Tak si to mysli dál, já si na svém stojím.

Případné jakékoliv další připomínky k tomuto problému řešte poštou.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.79975318908691 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách