Hraničářská Kouzla

Přivolání víly Hodnocení: Něco to má do sebe

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 42

Skupina:

Magenergie: 15 magů

Rozsah: 1 sáhů

Vyvolání: 2 směny

Druh: Klasická

Četnost: 1x týdnně

Pomůcky: Ebenová flétna

Popis:

Hraničář pomocí své flétny přivolá malou hezkou vílu. Může být přivolána jenom jedna. Toto kouzlo chodec používat nemůže, může ho používat pouze hraničář na 5. úrovni a druid na jakékoliv úrovni. Předem vycvičený hraničář bude hrát 2 směny na flétnu a po 1-2 směnách přiletí víla kterou hraničář očaruje hraním na ebenovou flétnu, tak že uvolní magenergii a ta skrz ebenovou flétnu projde a dorazí až k víle, která už musí být v hraničářově blízkosti.
Víla hraničářovi plní jeho přáni do té doby než kouzlo přestane působit, což je 12 hodin. Po té co hraničář vílu omámil, pak si víla jde zase po svých. Když je víla pod vlivem kouzla tak nesplní sebevražedný rozkaz, víla takovíto rozkaz ignoruje. Čím hůř se hraničář nebo hraničář a jeho banda chovají k přírodě ,tím hůř se dá víla omámit.Vílu taky lze využit jako průzkumníka v jeskyni, hraničář víle poručí, aby použila svoje kouzlo neviditelnost a neviditelná víla půjde prozkoumat chodbu před hraničářem a ukáže mu rukama například že chodba je zakončena místností ve které je 5 skřetů.

Lesní víla
Magenergie: 10 magů
Skupina: Magický tvor
Životaschopnost: 2
Útočné číslo: 0
Obrané číslo: (+3+2)=5
Odolnost: 2
Velikost: A
Bojovnost: 2
Zranitelnost: Magický tvor
Pohyblivost: 18/Magický tvor
Vytrvalost: 5/Magický tvor
Manévrovací schopnost: 12
Inteligence: 6< /BR> Přesvědčení: Stejné jako má hraničář
Poklady: nic
Zkušenosti: 300

Vzhled: Malá roztomilá víla s krátkými ,ale hezkými a barevnými křídly.Je velice štíhlá a je málo opálená.Má středně dlouhé zrzavé vlasy, které jsou rozhozené.Má světle modrou barvu očí. Záři nejrůznějšími barvami od zelené přes žlutou konče červenou. Je oblečená v malých světle zelených lesklých šatech. Na nohách má nasazeny růžové botičky.

Chování: Tento magický tvor je celkem mírumilovný, ale když ho nebo jeho majitele někdo ohrožuje tak se dokáže velice rozčílit a muže být až agresivní. Pod vlivem kouzla používá aji svůj mozek, nechová se tudíž jako Zombie. Taky může působit jako průzkumník může vyletět do výšky 150 sáhů a zkoumat své okolí. Má dobrou paměť takže jí nedělá problém vrátit se ke svému majiteli. A může se pohybovat 500 sáhů od hraničáře, dál už nemůže. Víla neumí mluvit, ale umí velmi dobře gestikulovat.

Způsob života: Žije v hlubokých lesích. Dělají si svoje maličké domečky na stromech s větví a listí. Živý se různým ovocem co v lese najdou a pijí vodu s řeky nebo jakéhokoliv jiného zdroje vody, u kterého vždy bydlí opodál.Vyrábí si dokonce aji mističky z velkých listů do kterých dávají pitnou vodu a jídlo. Tyto mističky taky používají jako nádoby na mytí, protože víly jsou velice čistotní tvorové. Víly žijí většinou po velkých skupinách tak po 20 až 50 členech, kteří si vzájemně pomáhají.

Zvláštní schopnosti: Víla může hraničáři pomáhat s některými hraničářskými kouzly jako je: Uzdrav lehká zranění a Najdi zvíře (Tyto kouzla jsou popsána v Pravidlech pro začátečníky). Též umí sesílat kouzlo vyper šaty, které najdete v Kouzelnická kouzla-Časoprostorová magie-Vyper šaty a kouzlo Neviditelnost které najdete v pravidlech pro začátečníky.

Ebenová flétna
Magenergie: nic
Suroviny: 20zl
Základ: eben(2 mn/50 zl)
Trvání: 5 let
Výroba: 5 dní; doma
Popis: Ebenová flétna
Tato flétna je speciálně vyrobena pro přivolávání tvorů. Je vyrobena s ebenového dřeva. Tato flétna stojí zhruba 30zl a lze ji zakoupit v každém trochu větším obchůdku. Hraničář se na ni musí učit hrát asi 2 týdny usilovného tréninku. Tato flétna váží zhruba 5 mincí. Flétna má dosah 200 sáhů.

Hra na ebenovou flétnu
Úplný úspěch: Víla přiletí po 2 směnách hraní.
Úspěch: Víla byla přilákána je v hraničářově blízkosti opatrná a bude jí 1 směnu trvat než se odváží k hraničáři vůbec přiblížit
Neúspěch: Vůbec nic se nestane
Úplný neúspěch: Víly v celém okolí se podráždí a hraničář je na tomto místě ani v jeho blízkém okolí nemůže 1 týden přivolat a zmámit kouzlem.

Přidáno:

Přečteno: 0

Hlasovalo: 42

author_nick:

Diskuze

 Uživatel úrovně 1

1) Proč pouze hraničář na 5. úrovni a následně druid, chápu, že dřív na to hraničář nemám magenergii, ale proč nemůže chodec? Stále je to hraničář a tohle kouzlo je velice podobné kouzlu Přivolej druida. 2) Co máš na myslí, že víla musí být v blízkosti hraničáře? Co je blízkost, kouzlo má dosah 5 sáhů a flétna 200 sáhů. Která z těchto hranic je ta správná. Vzhledem k tomu, že se jedná o kouzla, bude to asi těch 5 sáhů… 3) Víla má stejné přesvědčení jako hraničář. Hraničář bude zákonně zlý a bude chtít spálit les, přivolá si vílu aby mu v tom pomohla, jak se nyní zachová. Tedy jak se zachová víla, když začnu být zlý k přírodě až během průběhu kouzla… 4) Žijí-li v lese a mají baráčky na stromech, jak můžou být málo opálené? 5) V Chování se zmiňuješ o majiteli. Jak to tedy je? Víla je služebník, majetek nebo pomocník? 6) Když už se rozepisuješ o vílách, jak se obvykle chovají k neznámým osobám? Jak se chovají k družince, která nemá hraničáře či druida ovládající toto kouzlo. 7) Víla ovládá dvě hraničářská kouzla a dvě kouzelnická a přitom je každé založeno na jiném principu. Hraničářská a kouzelnická magie je rozlišná. Kouzelník čerpá svoji moc ze svého nitra a hraničář čerpá svoji magii skrze přírodu a usměrňuje ji. Ačkoliv se jedná o magického tvora, měl by zvládat jen jednu magii nikoliv dvě… Jak je psáno v PPZ : Hraničář nikdy nemůže používat kouzelnická kouzla a stejně tak kouzelník nemůže používat kouzla hraničářská. 8) Ebenová flétna se mi zdá moc levná, potřebuješ na ni suroviny za 20zl, základ o 50 zl a přitom stojí jen 30zl. To je pro toho alchymistu nevýhodné vyrábět. A jak už jsem psal výše, je toto kouzlo velice podobné kouzlu Přivolej druida, u něj potřebuješ dubový list, který ti dá druid. To samé by se hodilo tady. Musí to být flétna, kterou ti dá nějaká víla. Bude to rozumnější a ušetříš hráčům problému s alchymistou, přeci jen i 30zl je velký obnos… 9) Hra na ebenovou flétnu, nevidím tam žádnou past. To musí hraničář zvládat dovednost hraní na nástroj? Mavev ---------------------------------------------- 1/ Popis upravený do HTML, štýlistika trochu učesaná. 2/ Pri popise kúzla používaj príklady oddelené od textu. 3/ Hraničiarske kúzlo ktoré chodec nemôže používať? Prečo? Keď ho ovláda ako hraničiar na piateu úrovni to ho potom len tak zabudne? Zle. 4/ v Hraničiarskom kúzle máš okrem popisu podpriemerne popísanú aj jednu beštiu, špecializovaný trvalý alchymistický predmet, a mizerne popísanú takmer zbytočnú dovednosť. Súvisia síce spolu, ale snáď by bolo lepšie aby si hranišiar na každé vyvolanie musel vyrobiť malú jednoduchú píšťalku a "nabiť" ju magenergiou kúzla. 5/ popis beštie - bolo možné urobiť odkaz na už existujúcu, a keď už takto, tak z víly nerobiť strážneho psa... 6/ alchymistický predmet - už som uviedol, lepšie by bolo keby ju vyrábal sám hraničiar 7/ dovednosť - bez vlastnosti, profibodov, kúzlo bez pasce... načo to tu je? chce to ešte hodne brúsiť... ============================================== (Mavevov verdikt + Quicciho verdikt) /2 = *