www.Dracidoupe.cz


Hraničářská kouzla


Rychlá kopyta
Příprava na tisk (tisknuto 624x)
Přidáno: 10:53:43 30.04.2005
Skupina:Ostatní hraničářská kouzla
Magenergie:0 viz niže
Dosah: dotyk
Rozsah:1 jezdecké zvíře
Vyvolání:5 kol
Druh:Klasická
Autor:Mavev
Průměrné hodnocení:4.21
Popis:

Toto kouzlo je velmi podobné schopnosti chodce Rychlý pochod, ale s tím rozdílem, že kouzlo působí na jeho jezdeckou neinteligentní nestvůru (dále jen kůň), ta má po seslání Rychlých kopyt o 50% více bodů pohybu a to po dobu kdy je kůň v pohybu, maximálně však 12 hodin. Zastavením se rozumí doba, kdy se kůň zastaví na více jak 10 kol. Ale těchto povolených zastavení nesmí být více jak úroveň hraničáře/ 3. (stejně pochybuji že by se někdo při rychlém pohybu rozhlížel po krajině) Body únavy ji přibývají normálně, ale kůň nepocítí únavu do té doby dokud je v pohybu, tj. pokud se kůň zastaví (kromě povolených zastavení viz. výše) projeví se na něm všechny důsledky únavy. Před druhým seslání je nutné aby si kůň řádně odpočinul, jinak se to projeví v bodech únavy, jak to ukazuje tabulka.

Tabulka magů potřebných k seslání kouzla

Velikost letecké/ jezdecké nestvůryPočet magů
A8 magů
B9 magů
C10 magů
D12 magů

Tabulka bodů únavu po seslání kouzla+zdražení kouzla

>>>
Kouzlo seslánoBodů únavypočet magů navíc
jedenkrát*normální počet bodů únavynormální cena
podruhé*trojnásobný počet únavyo 5 magů více
potřetí*pětinásobný počet bodů únavyo 15 magů více
*-je myšleno bez odpočinku

Každý kdo se trošku zamyslí ihned pochopí, že po 12 hodinách běhu je kůň mnohem více než vyčerpaný a po skončení účinků kouzla, či při jejich přerušení kůň umirá není-li mu poskytnuta pomoc a to v podobě kouzla Odstraň únavu. Pokud by kůň měl běžet bez dalších následků a bez použití kouzla Odstraň únavu, dokáže normální jezdecký kůň udržet tempo 3,5 hodiny, pak už je to riziko.

Jelikož se hraničář musí na jakékoliv své kouzlo plně soustředit je tedy jasné, že kouzlo není možné seslat na koně za jízdy. Hraničář musí zastavit, zakouzlit, nasednout a jet dál. Kouzlo může být sesláno i na jiného koně než na kterém jede hraničář.

Chodec může na svého koně seslat kouzlo Odstraň únavu, čímž koni vyléčí body únavy a tudíž odvrátí jeho smrt, ale cena kouzla je stále stejná jako kdyby nekouzlil. Potože tělo koně sice není unavené, ale přesto bylo extrémně namáháno a neodpočinulo si. Není unavené ale pozůstatky námahy zůstávájí, a tudíž body únavy přibývají tak jak určuje tabulka dalšího seslání bez odpočinku. Takže i po třetím použití s průběžným kouzlením Odstraň únavu kůň umírá. Protože má 5 násobek bodů únavy a je velmi vyčerpaný.

Kouzlo není možné seslat na koně, který táhne vůz, strom či sáně, respektive je to možné, ale je to bez účinku.

Příklad : Chodec Eir je na 17. úrovni má inteligenci 17 a tudíž má 58 magů, byl vybrán jako posel a má doručit zprávu že obrana říše byla na severu prolomena a aby se města stihla připravit na útok. Má svého koně Strega sešle na něj Rychlá kopyta za 10 magů, po dvanácti hodinách je asi tak ve třetině své cesty, jeho kůň je nyní relativně unavený, ale zpráva musí být doručena včas a proto sešla znovu Rychlá kopyta nyní již za 15 magů a jede dalších 12 hodin, nyní mu už zbývá necelá třetina cesty ale protože nehce svého koně zabít, u nejbližžšího sedláka ho nechá odpočívat a půjčí si jeho koně na sebe sešla kouzlo Odstraň únavu za 12magů a na půjčeného koně Rychlá kopyta za 10 magů. ZA deset hodin dorazí do města a infromuje představené o situaci. Poté si odpočine a vrátí se pro svého koně.

>A na závěr děkuji všem, kteří se vyjádřili v Dílně.

Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 32
Ikonka uživatele Oromis    [pošta] NEW     13:06:11 20.09.2006
mně se to líbilo asi to využiju v nějakém dobrodružství:o)

Ikonka uživatele Vanai    [pošta] NEW     9:00:39 01.03.2006
Tomu říkám opravdu dobrý příspěvek, není co dodat. :-)

Ikonka uživatele Valrog    [pošta] NEW     15:10:30 23.06.2005
To je supr. Konečně někdo kdo to umí

Ikonka uživatele Lazi Vlaad    [pošta] NEW     13:45:11 21.05.2005
Tuax: ale pravidla to vpodstatě řeší celé... Slon má více bodů pohybu, je odolnější a proto než se unaví stejným poměrem jako mula trvá to déle (teda je pravda, že jsem to neověřoval v pravidlech, ale myslím že tak nějak to funguje). A jezdci přibývá 1/2 bodů únavy, které za cestu získá zvíře... v tom opravdu nevidím potíž...

Ikonka uživatele já    [pošta] NEW     19:46:02 19.05.2005
Vše zde bylo už řečeno a já musím být příště rychlejší. Jinak pěkný 4*.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     13:47:46 04.05.2005
Tuax . Já taky za tím nic nehledám, jen se tě snažím přesvědčit že mi to prostě přišlo zbytečné a myslím, že je jen málo uživatelů, kteří jsou pro nová pravidfla, ostatním to spíše vadí... A pravidla to vlastně řeší, je-li tam uvedeno 1 tvor, může cílem kouzla být kdokoiliv živý, což strašně zavádí, ale jsou to pravidla...a co se týče té tvé výtky, tak jsem to myslel tak že ti body únavy přibývají normálně...nezávisle na jezdecké nestvůře...

Ikonka uživatele Tuax    [pošta] NEW     19:48:08 03.05.2005
Mavev - pravidla neřeší možnost sesílat aktivní kouzla na jezdecká zvířata, ani spoustu dalších věcí. Příspěvky zde jsou mnohdy nad pravidlové a to je dobře. A je to prostě jedna věc, kterou bych já jako PJ bral v ohled, i když to v pravidlech uvedeno není...

Neměl jsem tu výtku ymšleno ve zlém, prostě mně osobně to tam chybí a to je celé, nic víc za tímnehledej ;)

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     19:43:55 03.05.2005
Tuax : No doře, ale přestanu-li to obhajovat takhle jak doposud zkusim tě přesvědčit jinak...Pravidla, taky neřeší jestli jedeš na mule či velbloudovi, prostě jízda jako jízda a tak nechci narušovat pravidla tím, že bych sem cpal nějáký nový speciální pravidlo a navíc, skutečně doba jízdy je omezena tvou vytrvalostí, je jen na tobě jak daleko svou postavu povedeš a jestli necháš koně umřít nebo ne...a pokud ne tak si myslím že za ty 3,5 hodiny ta únav není až tak strašná...a pokud jedeš víc, umoříš svoji nestvůry a nebo jseš-li na vysokké úrovni odstraňuješ si body únavy kouzlem..nebo ne???

Ikonka uživatele Tuax    [pošta] NEW     19:29:51 03.05.2005
Mavev Ferrari i trabant jsou stroje ve ktwerých se sice unavíš a pravda stejně, ale to je tím že to jsou neživé stroje a poskytuji ti podobné prostředí ke zdolání cesty. Ale pokud pojedeš na mule nebo na slonovi, tak rozdíl bude hodně podstatný.

Ikonka uživatele Mavev    [pošta] NEW     19:18:08 03.05.2005
Tuax : Trvání jízdy a tudíž vytrvalost jezdce je omezena pravidlově...ber to tak že se unavíš úplně stejně ať jedeš hodinu v Trabantu nebo v Ferrari, jenom asi ujedeš jiank dlouho cestu...ale unaven budeš stejně....

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.054543018341064 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách