www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

16 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Galerie

Goblinidi
Goblinidi
Autor: DragonRider
Přidáno: 14:25:59 27.05.2008

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
«««  
Počet zobrazených příspěvků: 11-17 / 17
Ikonka uživatele DragonRider *   [pošta] nové     18:41:23 27.05.2008
Za podpis sa hneď na zaciatku ospravedlňujem, poslal som nesprávnu verziu, ak je to možné, tak pošlem tú správnu niektorému s redaktorov, každopádne k makehumanu: Naviazal by som na balroga, narozdiel od väčšiny podobných programov, makehuman je freeware, a čo by pre dračákistov mohlo byť prínosné umožňuje vytvoriť nepreberné množstvo fantaskných tvorov ako sú napríklad tieto opičky. Ako ste podotkli, hejbátka nie sú dokonalé a tak vznikly artefakty, nielen na kolenách, ale napríklad aj na prstoch, ktoré sa tým pádom dostali až za prednú stenu palice, okrem toho to je aj panva opičky v popredí (btw, tie partie som sa snažil spraviť vcelku nevýrazné, myslím, že ich zase až tak dobre rozoznať nejde :P ) a ešte asi na ďalších 20 miestach, ktoré som ručne opravil :D
čo do tieňovania, jedná sa o to, že textúra je použitá na samotný objekt opičky a nie všeobecne a tieto opičky sú podstatne menšie ako skala v pozadí.
Každopádne MakeHuman silne odporúčam PJom na tvorbu rôznych monštier, je to podstatne rýchlejšie a príjemnejšie, a prípadne je to dobrý materiál na ďalšiu prácu.

No a podazie obrázka je asi také, že skupina trpaslíkov vedie expedíciu do nepreskúmaných hlbín, no a tam nájdu primitívny kmeň nejakých ľudoopov na úrovni zberačov (ramapithekus sa také podobné volá myslím), akurát uspôsobených pre jaskyný život, no a k ničomu známemu okrem goblinov to nevedia prirovnať, preto goblinidi, čiže žiadna nová rasa :)

Ďakujem za kritiky a ten podpis čoskoro napravím...

Ikonka uživatele Indil *   [pošta] nové     18:20:25 27.05.2008
Opičky se mi moc líbí, obzvlášť ta více vepředu má úžasné tělo. Drobné anatomické nepřesnosti se dají prominout, ale co mi opravdu vadí, je ta černá klikatice nad vzdálenější opicí a nápis. Ten působí jak pěst na oko nevhodně zvoleným fontem i umístěním. Dělá z poměrně intimního výjevu řvavý plakát a celý obrázek svou přítomností tříští.

Ikonka uživatele Falhir *   [pošta] nové     17:44:06 27.05.2008
Ač je to bezesporu zvláštní a nezvyklé dílo, mně se líbí. Znázorňuje tvory podobné domorodcům, kteří jsou na tomto obrázku zajímavě vyobrazeni, navíc oplývá pěkným pozadím a zabarvením.
Už jen když pohlédnu na předního Goblinida, ozývá se mi v hlavě rytmus Etna, vidím domorodou kulturu, bubny... ach. A mám dojem, že o to jde především; aby ve Vás výtvor zanechal pocity a smýšlení o něm samém. Snad bych si dovolil jen pár poznámek.

- Po pravdě, moc mi nesedí ten nápis nad domorodci. Nevím, co přesně vyjadřuje (snad nějaké "Anthavon"), ale prostě mi kazí celkový - kladný - pohled na věc. Kdyby tam nebyl, nebo kdyby byl napsán menším a nezvyklejším písmem, bylo by to lepší.
- Poloha nohou humanoida stojícího opodál je divná. Nejspíš je to břichem, které je přespříliš tmavé a vystínované, a světlá stehna pak působí vedle takové části těla dost... nevyrovnaně, kontrastně. Rozhodně bych se mírnil v tom stínování, respektive přehánění s tmavou barvou.
Další drobností na oné postavě je ruka, ve které drží hůl. Působí to tak, jako by tu hůl ve skutečnosti ani nedržela - to kvůli prstům, které ji (kromě pralce, zřejmě) nesvírají, jak by měly.
- Obecně to na mne působí, že by to mohlo být lépe vystínované a snad i detaily by se daly vystříbřit. Tím myslím především ruce (ta, která svírá hůl, vypadá jako rovně trčící kus dřeva) a hlavy. Pak by také lépe vynikly například lícní kosti, tvář aj.

Shrnu-li to, jedná se o pěkné dílo. Pravda, poněkud urychlené, ale zato zajímavé, nezvyklé a inspirující.

Ikonka uživatele The_Balrog *   [pošta] reputace: 1
Salmar: +1
nové     15:48:20 27.05.2008
takhle-.... tak já teda ta knějak stručně popíšu, jak takovýhle obrázek vzniká.

Makehuman, popřípadě podobné programy (Poser, asi i DAZ) fungují tak, že pracují s jistými předpřipravenými modely liských postav, které sestávají z propojených kostí a "svalů" kolem. Mají spousty hejblátek, kterými lze ovlivňovat různé parametry, jako nepříklad tlouštku a délku kostí a svalů, tedy i tenké - tlusté nohy, třeba i obličejové části, ňader, boků, prstů... o závisí na možnostech software. Pak tam jsou druhá hejblátka, která ovlivňují pozice kostí v závislosti na definovaných kloubech. tkaže tam je hejblátko "leva ruka v rameni nahoru-dolu", "leva ruka v lokti nahoru-dolu" a tak podobne. "Pusa zesirocit-ztencit".¨

hejblátka často neungují stoprocentně, dobře to je vodět třeba u kolen (tady koleno zadni postavicky).

Modelář může použít buď připravené modely, nebo, pokud je dost zrčný, vytvořit v nějakém modelovacím programu vlastní tělo, s definicí kostí, svalů a hejblátek.

Řekněme, že jsem si nahejblátkovali nějakou postavu. Tu si pak můžeme v téhle pozici uložit a naimportovat do nějakého komplexního 3d programu, kde je může zakomponovat do nějaké připravené krajiny, vyrobit osvětlení (to jde samozřejmě i v poseru nebo dazu) a pak z toho udělat ("vyrenderovat") finální obrázek. Některé rendery už v sobě mají zabudované různé filrty, jako je tenhle, nebo filrt podobný prostředí hry XIII (use Google, Luke).

takže to je zhruba srozumitelně proces 3d tvorby ve zkratce : ) (O Terragenu, pouzitem na prirodi v minulem obrazku, jsem zde pomlcel.)

Ikonka uživatele Salmar *   [pošta] nové     15:35:36 27.05.2008
Svět opic. Rozhodně souhlasím s anarionem, že je to dost kontroverzní dílo, které je v rubrice velice nezvyklé. Na první pohled to ve mně vyvolalo pocit „Světa opic“ a ten ve mně zůstal už nadále. Napoprvé mě to ohromilo, jak předpokládal Balrog, ale po nějaké době jsem se vrátil zpět na zem.

Obrysy a kompozice dobrý, ta úprava v cinemě se mi moc nelíbí (alespoň předpokládám, že to je ona, těmhle věcem zas tak nerozumím). Finální úpravy ne mě nepůsobí dobře, až urychleně a nepromyšleně, zasloužily by si větší pozornost. Dílo ve mně nevyvolává tak silné pocity, jaké by rozhodně mohlo, kdyby bylo pečlivěji udělané.

Ikonka uživatele anarion *   [pošta] nové     14:29:12 27.05.2008
Milý DragonRidere... musím se přiznat že když jsem viděl tvé dílko poprvé... líbilo se mi, ale uvažoval jsem, zdalipak ho vůbec schválíme. Je dosti kontroverzní, ale pod delším zpytování svědomí, jsem se rozhodl pro přijetí, snad jsem udělal dobře :)

Musím se přiznat že graficky a stylově je dílko osobité a myslím že oplívá originalitou... opravdu, takové dílko jsem tu ještě neviděl. Je takové rozporuplné. Kompozičně možná strohé, ale zpracováním a výsledným efektem velmi zajímavé.

Pokud pominu tvou vymyšlenou rasu Goblinidi.. tedy primitivní hominidi... vidím že jistou anatomii máš už v ruce. Ano, touto technikou ti dost zaniklo vystouplé kosti a svalstvo. Nevím jak anatomicky jsou tvé Goblinidi tvořeny, budu brát že mají kostru podobnou člověku. Tedy píšeš že je to humanoid, tedy:

Krky mají takové gumové... zvláště postava nalevo. Chtělo by to nějaké vazy a úpony. Vidíme to u obou Goblinidů současně. Prsa mají velice povyslá dolů, jakoby začínaly od hrudi. Ačkoliv je prso povyslé, vychází z pod podpaží. U mé Sukuby jsem měl ten samý problém a to že dvorec jsem udělal příliš malý. Tady se mi to zdá podobné, tedy bradavky by mohli být větší. Ovšem pravá Goblinid bradavky ani nemá :)
Dále u levé postavy vidím nedokončený palec. Chybí mu článek. Líbí se mi koleno a jemný stín, který dal alespoň trošku vystoupit kloubu. Dále se mi u té postavy nelíbí natažená ruka s holí... působí jako kůl. Je strašně rovná.

Pravá postava je kapitola sama pro sebe. Zvolil jsi velmi odvážnou polohu DragonRidere. Odkryté lúno, roztažené nohy, vše naproti nám. Avšak intimní partie jsi chytil myslím věrohodně.. takže ti nic namítat nemohu. Snad tímto obrázek nějaké dámy neurazíš :)
Obecně od pánve dolů.. zadeček, stehna. lýtka, nohy... to vše se mi líbí. Anatomie tam je hmatatelná. Avšak postava má možná moc propadlé břicho... Nevím, když se člověk sehne, spíše se mu vyboulí a u někoho se naznačí svalstvo, nebo faldy.... tady je to rovné jako letiště :)
Jinak spekuluji, jestli má i malé rameno... nevím.

Tváře nehodnotím... jsou to tvoje výtvory a špatně nepůsobí... spíše šíleně :)
Pozadí je zajímavé.... nevím co má značit nápis, ale kladem je alespoň to, že není od ruky :o) Nehodil by se tam.

Tedy závěrem. Přes drobné anatomické chybičky a otázky... jsem spokojen. Dílko nevypadá špatně ani při zmenšení, možná lépe. Myslím si že originalitou tato práce rozhodně oplívá a své místo v Galerii si snad najde :)

s úctou
anarion

Ikonka uživatele The_Balrog *   [pošta] nové     14:28:48 27.05.2008
jméno: Goblinidi
věk: 19
nick: DragonRider
technika: Makehuman + cinema 4D (bez postprocesu)
doba: netuším, bol to náhly popud a vlastne len také experimentovanie s
nastaveniami (prvé skúsenosti so cinemou)
co má vyjádřovat: Mno jedná sa o jednu ilustráciu k môjmu cyklu
poviedok o trpaslíkoch, na ktorom v súčastnosti pracujem, a ich prvé
stretnutie s primitívnymi hominidmi


Jsme zásobováni, asi si budeme muset opatřit nějakého porotce, co se zabývá 3D grafikou ^_^ chi.

Tak na obrázek se můžu podívat ze dvou pohledů - z technického hlediska - a z hlediska tvorby obrázku. Do techniky tady na serveru podle mne vidí málokdo, proto se nebudu divit, když budou diváci uchvácení renderovacím filtrem, podobně jako se jim líbila terragenová obloha a sluníčko. Protože neznám pořádně možnosti těchto programů, o technice taky pomlčím a zaměřím se spíš na pár poznámek z "tvorby obrázku".

Podpis ne-e ^_^. To je asi první věc, která uhodí do očí a která by měla být rychle vyexpedována. Zmenšit, zprůhlednit, smazat - cokoliv.

Líbí se mi kompozice, to, že se obrázek ubírá zprava doleva po lehce nakloněné diagonále. Horší pak už je navázání postav, ruka přední goblinky se ztrácí na pozadí té vzdálenější. Vlastně se tím zase ten pohyb v obrázku rozmělní a kompozice ztratí na svém efektu, stejně jako ukazující ruka - podle mne stěžejní prvek v obrázku - nemá důležitost a je nevýrazná.

No a nakonec se přeci jen neubráním technické poznámce. Tenhle render nebyl nejlepší nápad, šrafování vytvořilo až moc moiré efektů na můj vkus a zvlášť na skalách to je hodně rušivé. (Na postavách se to asi kvůli počtu polygonů rozpočítalo trochu lépe, i když i tam se moiré fleky najdou. : / )

Nechceš si s příštím obrázkem dát víc práce? ^_~ Přidat nějaké rekvizity, věci, ohniště, hadry na zeď, amulety… trochu na těch obrázkách pracovat ?

«««  



Vygenerováno za 0.47961282730103 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách