www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Galerie

Damaris
Damaris
Autor: Sniper
Přidáno: 18:38:50 29.06.2015

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-3 / 3
Ikonka uživatele Plž *   [pošta] nové     20:32:50 31.08.2015
Možná trošku pozdě ale mapa jako taková se mi abych pravdu řekl moc nelíbí. Ano znám důvody proč je taková jaká je ale i tak bych si asi netroufnul podobnou mapu zveřejňovat.

spíše než mapa mě proto zajímá ono dobrodružství. Nedokáži si představit vedení takové války z pozice generálů aniž by se hrdinové alespoň okrajově nezajímaly a nechtěli zasahovat osobně do určitých důležitých střetů. Stejně tak vidím jak by se mi hráči tvářili na to že celou válku a všechny jejich naplánované akce (s jednotkami) bych asi bral jen odhadem a vůbec na nic si neházel (to množství čísel by mě totiž hodně děsilo).

Vyvstávají tedy otázky jak dobrodružství vlastně dopadlo, jakým způsobem bylo odehráno a jak moc se u toho bavili hráči?

Plž

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] nové     7:41:03 30.06.2015
Sccion: měřítko či přesný popis co je co mi také chybělo když jsem mapu poprvé viděl. Ale u WH40K Rogue Tradera si na to začínám zvykat - detaily chybí skoro u všeho a sbírám kde se dá, kde nic není tak domýšlím a pak se divím když dojde ke kolizi.

Město má mít miliardu obyvatel - což ať jsem si představoval jakékoliv racionální měřítko, tak se sem prostě nevejde, to je na milion málo... beru proto že se jedná o hlavní centrum pro nanejvýš milion a to ještě jen díky směřování města i dolu.

Důležité body na mapě:

Severní ostrov: Svardova kovárna a munitorium, hlavní elektrárna zásovující celé město a provádějící výrobu sofistikovaných věcí.

Propojené kruhy na severozápadě města: Vesmírný dok Sfinx

Severnější budova ve středu: Palác, s hlavním velícím střediskem obrany

Jižnější budova ve středu: Svatyně Sv. Druse, vůdce křížové výpravy jež očistila tento a sousední vesmírný sektor od heretiků a cizácké špíny

Pevnost na Jihozápadě: Pevnost Damariských branců, hlavní ústředí pozemní armády

-------------------

Koukal jsem se na originál, a i tam mají domy kolem sebe prostor a jsou celkově menší a detailnější - ale myslím že zde stejně jako ve zbytku mapy jde spíše o vyvolání dojmu než o řešení kde je který blob. vedení války bude probíhat v týdeních kolech, kde půjde o celkovou strategii víc než o taktiku - a hráči budou řešit pouze konkrétní krize, rozhodně ne každý krok a každou bitvu každé jednotky.

Ohledně cest - měl jsem to podobně a prvně jsem to sám považoval za hradby - to vyloučil systém hradeb a bašt na obvodu města, takže i já jsem došel k tomu že se jedná o hlavní trasy - te´d už mi to příjde automatické :)

-------------------

Hra ještě nedošla do konce - včerejší první sezení ukázalo, že ještě nejspíše další 4 budou následovat než se dobrodružství uzavře, report jak mapa posloužila tedy ještě bude muset počkat.

-------------------

A dodatek: při odesílání jsem sice v komentáři naznačil že to není fantasy, ale už další ráno s čistější hlavou mi došlo že máloco je takové fantasy jako WH40K... sice je tam vesmír, lodě, pušky... ale jsou tam zároveň orkové, meče, mystika, feudalismus... nicméně hlavně to co dělá fantasy silně: prakticky nulový pokrok, boj o zachování hodnot, obrana proti silnějšímu nepříteli.

Ikonka uživatele Sccion *   [pošta] nové     18:49:13 29.06.2015

Damaris

Kresleno: předevčírem většina a včera dokresleny konkrétní domky
Technika: propiska
Doba kreslení: asi hodina

Komentář autora: Nejedná se o přímo mé dílo, ale o překres mapy z oficiálního dobrodružství, aby se do něj dalo dobře vpisovat a namnožit na hru. Základ je držen, ale dost věcí se změnilo, neboť přesné detaily nejsou důležité, obrázek má spíše dát hře náboj a říct o důležitých budovách kde ve městě jsou.

Jedná se o mapu hlavního města Damaris na stejnojmenné planetě v hvězdné soustavě Forsellis v sektoru Koronus galaxie Mléčná dráha - a kdo odtušil že jde o univerzum Warhammer 40.000, ten odtušil správně.

Pro mne se jednalo o jakési zavzpomínání na staré časy kdy jsem dělal mapy ve velkém a třeba se k tomu i zase vrátím a nesdílím (a to i z fantasy prostředí) - pocítil jsem, že už jsem nějaký starý a nekreslí se mi mapy s takovou lehkostí jako dřív. Budu muset zavzpomínat jak jsem dělal šrafování vodních ploch, toto se opravdu nepovedlo, ale účel snad bude plnit.

Informace jak se mapa ujala a zda se pomocí ní dobře vedla válka či nikoliv dodám po dokončení dobrodružství.

Mapy samozřejmě k hraní neodmyslitelně patří. ... A kdo tvrdí že ne, hraje bez nich. :)

Kromě toho, že mapě chybí měřítko, což je však samozřejmě odpustitelné, nám chybí popis toho, na co se vlastně díváme. Pokud pominu ony hlavní budovy, o něž běží, tak jsem například dlouze přemýšlel, co jsou ony tlusté tmavé čáry procházející městem. Nakonec jsem došel k závěru, se jedná o cesty, resp. o hlavní ulice, ale v první moment jsem se domníval, že to mají být hradby a dokonce mi proběhlo i hlavou, že to jsou i vodní kanály. Pokud jde o rozložení budov, je na město poněkud nezvyklé. Málokdy se stává, že by každá stavba měla kolem sebe volný prostor, většinou jsou postaveny bloky domů, které vytváří dvory ve své vnitřní části. Ale proč ne, mít ve městě nezřízený chaos může být pro vedení války uvnitř města vlastně skoro prospěšné.





Vygenerováno za 0.034110069274902 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách