www.Dračí Doupě.cz


Registrace
--
Zapomněl jsem heslo --
Nick:  
Heslo:

0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
 
Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Bestiář
Předměty
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Galerie

After a battle
After a battle
Autor: Vermaen
Přidáno: 12:55:50 09.05.2008

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 10
Ikonka uživatele Metatron *   [pošta] nové     9:40:38 17.05.2008
Pěkné. Je to opravdu pěkný obrázek, připomíná mi. Jaksi jako by mi obrázek říkal, že člověk může být a zůstat sám (opravdu na mě tak působí). Možná to je tím, že kromě pěkně propracovaného hrdiny a již méně zdařilé helmy se sekerou tam skoro nic není a i ty nohy vypadají tak jako dosti nepřirozeně položené.

Ikonka uživatele Stoupa *   [pošta] reputace: 2
The_Balrog: +2
nové     21:53:45 11.05.2008
Při prvním pohledu mi padly do oka čtyři věci, který se mi vůbec nelíbí a jsou podle mě nezvládnutý.

1) Název v angličtině!?

2) Šrafura u noh naznačující stín. Nelíbí se mi její směr. Vytváří tam dole divný napětí, bortí perspektivu a přitahuje k sobě moje oči. Imho správný provedení by bylo buď vodorovnou šrafurou (rovnoběžně s deskou lavičky) nebo perspektivně se sbíhající kdesi vzadu ve stejnym bodě, ve kterym se sbíhají okraje lavičky.
Tohle tvoje provedení totálně ruší perspektivu, kterou si už naznačil například na levym kraji lavičky a tim pádem je na tom bitej i prostor, kterej by byl mnohem hmatatelnější kdyby ta šrafura byla vodorovná, nebo sbíhající se.

3) Lavička a její nohy. Konstrukčně na ní neni nic špatnýho, když pominu to, že levej okraj je delší než pravej. Ale to je uplně fuk, každej tesař ať si dělá lavičky podle svýho:) Jde tu spíš o estetickej problém ve kresbě. Obě nohy lavičky si vzhledem k nohám chlapíka schoval na stejný místo, ale vzhledem k tý vrchní desce sou posunutý a prostě to celý dohromady nevypadá dobře. Koukam na to a za sekerou mi ta noha vyloženě chybí.
Ani si nejsem jistej jak je ta lavička řešená, jestli klasicky 4nohy, nebo to jsou dva špalky, páč po obou stranách každý nohy je vidět nějaká vykukující dřevěná mrcha.
To místo prostě celý vypadá hodně rušivě a chtělo by to pořešit jináč:)

4) Jeho pravá ruka. Konkrétně napojení ramena na tělo a dýlka po loket. Rameno je prostě špatně nasazený, víc říkat netřeba:) A s tou dýlkou...nevim, nějak mi to tam hapruje, takže to asi nebude uplně oukej. Připadá mi krátká, ale možná to bude i tim špatnym provedením ramena. Jak kloubu, tak svalu.

Chyb to má víc, ale ty neřešim, nevadí mi. Narozdíl od těch vejš.

Tyhle čtyři věci odstraň nebo předělej a dam ti za to plnej počet;)

Ikonka uživatele Vermaen *   [pošta] nové     13:33:00 10.05.2008
Tááákžeee:
anarion:
Gothic som hral, tak som tam možno niečo pochytil, ale zámer to nebol.
To rameno mi možno trochu ušlu, nehádam sa... ale ak myslíš pláty na tom istom ramene, tak tam žiadne nemá, náramenník ktorý tam mal byť je, ako uhádol Tony-z, vedľa na lavičke. Kedže si obvazuje rameno, ktoré má byť pod ním, tak ho odložil. Inak to, čo vyzerá ako neforemné pláty, je vyhrnutá krúžkovka a rukáv košele po ňou. No tú helmu som fakt rochu odflákol.
Pohľadovo pravá noha ale nie je zakry tá sekerou, sekera je zakrytá ňou. No a ten šíp, vlasne ani nie šíp ale šípka, tada strelivo do kuše, tak som si povedal, že dám len dve letky, lebo by to asi inak nesedelo do žliabku na kuši. Inak do strelný zbraní sa veľmi nevyznám, som skôr pre chladné zbrane. Čo sa podpisu týka, tak ide skôr o dôkaz, že som to naozaj nakreslil ja. Veď kto by veril 14-ročnému chalanovi, že nakreslil toto? ale skúsim nacvičiť nejaký lepšie vyzerajúci.
The_Balrog:
No ja na šrafovanie moc nie som, mne sa tá jednoliatosť páči. No a čo sa ruky týka, trochu nevyšla, ale skúsim sa zlepšiť.
Tony-Z:
áno, je to ten náramenník, už som to písal anarionovi. Na hlave má len vlasy, ale keď som kreslil, tak mitá hlava vyšla menšia, tak som musel nadstvovať a nejako to zakryť tmavým tieňom, a vyšlo takto blbo.
Tfoft:
Toto je asi nejlepšie zamotanie rúk, na ktoré som prišiel, aby to ako tak vyzeralo akože si obväzuje rameno. A jemné detaily? Kde? Tento môj obrázok mi pripadá celkom dosť hrubý.
Mordredian:
Ako som už písal, mne sa to páči tak ako to je.
Smycma: ... :)
Nathaka Warrior:
No čo sa topánok týka tak každá jhe iná, tak a tieňovanie je iné. A to, že je ľavá (pohľadovo) lesklejšia ako druhá, je tým, že sú na nej aj kožené popruhy chrániča, ktoré majú vlastný lesk. O ostatnom so už písal.

No a na záver by som sa chcle všetkým poďakovať za pochvaly a kritiku, určite si z toho niečo zoberiem do budúcna.

Vermaen

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     2:28:12 10.05.2008
Jestli to něco nepostrádá, tak atmosféru. Připadá mi to skoro jak vystřižené z profi komixu. Dokonale zachycuje co má, a až na miniatuní chybky, které se ztratí, to je prostě perfektní.
Ale co ty malé chyby? (Omlouvám se, tentokrát jsme předchozí kritiky nečetl, už je noc a pozdě a hotovo a tak, snad zítra.) Já je vidím například v helmě, která je podivně tvarovaná a asi by byla spíš na obtíž (těžká, neforemná). Poté samozřejmě ve vlasech, o těch jsem už jednu zmínku zaregistroval bokohledem, ty jsou opravdu spíš jak další čapka, dost možná to i čapka je. A poslední chybka je zvláštní stínování bot, které (tentokrát ty nohy nejsou vůbec špatné, jen bych nedělal chodidla tak vysoká a tak do špice) zapříčinilo levou botu lesklou na chodidle a tmavou na holeni, zatímco u pravé nohy je tomu naopak. Já se ptám, proč? Nepřipadá mi to realistické a věrohodné. Poslední (ani ne) chybkou je trochu odfláklé opeření šípu, né? Od budoucího mistra přes zbraně bych čekal kvalitnější práci na šípu.

Ale co víc dodat, prostě geniální talent.

Ikonka uživatele smycma *   [pošta] nové     21:38:24 09.05.2008
Mě se obrázek docela líbí kvůli technice kresby. Nevím proč, ale hrozně mne to zaujalo, ta sekera je luxusní, trošku se ztrácím v tom obličeji, ale to se ještě dá překousnout, kdybych měl zhodnotit obrázek celkově, je to líbivé dílko...

Ta sekerka prostě nemá chybu. :-)

Smycma

Ikonka uživatele Mordredian *   [pošta] nové     18:27:03 09.05.2008
Vermaen-Tento pokus o postavu je mnohem lepší než ty tvé předešlé.Tím žes ho hodně vystínoval, ses "vylhal" z toho nepovedého obleku a obličeje.Ale všude si dal stejnou sílu vystínování tak ten obrázek velmi zplývá působí tak velice zmateně.Jinak co se týká rysů jako takových, se mi zdá žes na sobě hodně máknul, nebo si dostal inspiraci.Pár nedostatků tam je ale nicméně já hodnotím to jak si zvládl svůj kámen úrazu (postavu) Jinak o zbraních není pochyb.V tom si stoprocentní jistota.

Ikonka uživatele Tfoft *   [pošta] nové     18:06:33 09.05.2008
Mě přijde, že má ty ruce nějak hrozně zamotané. Jinak ty zmiňované vlasy, když tak na to koukám, mi také zůstávají otázkou. Obrázek mi až na tyto dvě věci přijde povedený, na můj vkus však trochu tmavý - tedy že ty jemné detaily tak nějak tonou v té černé, kdyby to bylo hrubší, asi by mi to nevadilo.

Tfoft

Ikonka uživatele Tony-Z *   [pošta] nové     16:47:14 09.05.2008
anarion:
Vylučovací metodou a tvarem bych ležící část zbroje považoval za druhý "nárameník" žádná jiná část bojovníkovy totiž nechybí. A vzhledem k tomu, jak dobře je po celém těle obrněn bych se divil, proč by zrovna tolik exponovanou část nechával jenom na kroužkové košili.

Ještě bych jenom vytknul, že nemohu rozlišit, zda má na hlavě už jenom vlasy nebo ještě nějakou koženou čapku.

Ikonka uživatele The_Balrog *   [pošta] nové     12:56:40 09.05.2008
Druhá Vermaenova propiskokresba (podle perokresby :)). Tady bych ale proti té černé barvě vznesl protest. Přijde mi, že je tu té černé až moc. Na dýce nevadila, tady už ano. A to ani ne všude, ale na rameni ve stínu, helmě a nohavicích. Nebál bych se zapojit i šrafování - šrafy linkama a linkama "do čtverečku" - aspoň na té helmě to mohlo pomoci k kulatosti a odlišit různé odstíny šedi u objektů ve stínu.

Pak bych ještě mohl trochu zapolemizovat nad trpaslíkovou pravou rukou, jejíž paže (ta vrchní půlka ruky) je podle mne až moc před tělem, spíš by měla směřovat víc "dopředu". Já ji tak dát zhruba dokážu (není to nic příjemného ale), na druhou stranu jsem vychrtlý a trpaslík má nejen bicáky, svaly na hrudi, ale taky nějaké brnění.
Tak to byla drobnost na závěr : )

Dnešní kritiky mám speciálně krátké :D Ale snad to neva. Tenhle obrázek je fakt prima, ale osobně bych zkusil začít šrafovat.

Ikonka uživatele anarion *   [pošta] nové     12:56:20 09.05.2008
Z autorova e-mailu
Nick: Vermaen
Vek: 14 ( aj pri tvorbe)
Doba tvorby: 1- 1,5 hod
Technika: Tá ístá prepiska čo pri ceremmonial dagger ( stále neviem presný názov)
Vyjadruje: Pajzlíka po boji, obväzuje si rameno
Inšpirácia: Voľná inpširácia jednou ilustráciou v DrD+ bojovník


Inu Vermaene... tohle už je úplně někde jinde, než předešlí bojovníci. Já osobně pozoruji od tebe docela razantní zlom od Ceremoniální dýky... i tento obrázek dýchá mnohem větší realističností, než tvé obrázky minulé a to je veliká pochvala. Pokrok u tebe jde vidět :o)

Musím ti říci že postoj a držení těla postavy se mi líbí. Hlava působí zajímavě.. trošku podkresluje charakter hlavního hrdiny, který jak napovídá obrázek, by měl být po boji. Oddechuje, možná se zpamatovává, přemýšlí nad bojem samým, kde dělal protivník chyby, nebo kde udělal on. Onen zádumčivý pohled v jeho tváři opravdu jde znát :o)

Také se mi líbí že jsi postavičku oblečenou do zbroje a plátů udělal trošku oplácanější. Nepůsobí už tak drobně a opravdu vypadá, jakoby na sobě opravdu něco nesla :)

Koukám na ramenní chránič a trošku mi to připomíná brnění ze hry Gothic... jenom určitými prvky, neinspiroval jsi se tam? :)

Vidíme že jsi podtrhnul ruce a dal je dopředu více světla, aby se nám neutopily v záplavě černé. Leč se musím přiznat že rameno z levé pohledové části, respektive pravé rameno postavy se mi zdá dost posunuté. Bohužel tady dost kazí dojem plátů, které jsou neforemné a nedokáží se tak držet anatomie. Zvýraznit pod nimi tvar těla a vůbec jeho stavbu je dost těžké. Tady nám ten loket trošku ulétl. Zrovna tak nejsem zastáncem té rovné linie,vedoucí od lokte k zápěstí. Ačkoliv jsi znázornil boční pohled na nátepník, který hrdina na předloktí má, chtělo by ho alespoň nějak tvarovat. Takto to vypadá dost uměle a nepřirozeně.

U levé ruky se nám ukázalo, jak jsi opět navlékl rukavici těsně postavě na zápěstí, které se takto stalo hrozně tenké. Leč ohnutí ruky a loket, je trošku lepší. Rameno je tedy schováno za chráničem.


Líbí se mi prohnutí kroužkovky mezi nohama a způsob stínů... pěkné
Samotná sekera není špatná, ačkoliv já by jsem na ní zase našel některé vady, které mě osobně vadí:

Toporo, obmotanost kůže a její plastičnost, naklonění ostří... to všechno je dobré, ale, ostří samo je kresleno linkou roztřesenou. Linka je kostrbatá. Vypadá to jako náčrt. Tedy někdo je příznivcem této techniky a mnohdy to nevadí. Celý tento obrázek je v takové náčrtovější formě, pokud to srovnám třeba s tvým Těžkooděncem, který byl mnohem uhlazenější :o)

Dále tu máme věci na lavičce: Nalevo vidíme kus zbroje, leč nemohu si vybavit co by to mohlo být. Je to neurčité... opravdu nevím :o)
Samotná helma je barbuta. Trošku si nevím s dolní elispou... působí jakoby nebyla kulatá, ale šišatá *né elispa, ta helma :)*


Nohy jsou lepší než u minulých výkresů. Vidím že jsi jednu zakryl sekerou. Mě osobně to nevadí, nic nemění na tom, když si chce autor práci ulehčit, nebo vyřešit jinak, pokud jeden způsob mu nevyhovuje, důležitý je výsledek a ten je tady dobrý. Avšak jeho pravá noha, ačkoliv jde na ní znát pokrok, zdá se mi že stále je u nártu moc rovná,

Ohledně šípu na zemi... bylo by dobré naznačit že na zemi leží a měkkou letku prohnout tak, aby kopírovala zem... takto působí že buď šíp má letky z ocele, a nebo drobně levituje :o) Bohužel tento efekt je způsobený i tím, že šíp má jen 2 letky *nevím proč* a to tak, že ani jedna se země nedotýká. Nemám tedy co vytýkat, až na to že letky by mohly být alespoň 3, ať to je šíp, pak by se dotýkaly vždy 2 letky země :)

Dolní podpis mi přijde... nevidím v něm nic pěkného. Buď si natrénuji nějaký umělecký podpis, který nějak vypadá, nebo podepisuji obrázky esteticky... jako výkres. Takovýto nápis s názvem, který jde šejdrem se mi tam moc nelíbí. Obecně nevím proč obrázky podepisovat. Dobře, když pominu název autora, nebo jeho nick, název je už tady v dílku :)

Jako k celku se k tomuto dílku stavím kladně, s pocitem že Vermaen se už z něčeho poučil Z bojovníků se mi tato jeho kresba líbí nejvíce... opravdu. Také se mi líbí umístění do formátu - dolní polovina.

Celkově přeji Vermaenovy mnoho úspěchů a mnoho hodin u tužky a centropenu... když je tak akční, aby mu to zůstalo. Pokud bude takto kreslit dál, jsem opravdu zvědavý co ukáže za 2 roky :o)

Ps. Tuto kritiku jsem ti na přání napsal kratší... spíše v bodech :o)

anarion




Vygenerováno za 0.087028026580811 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR

Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách