www.Dracidoupe.cz


Galerie


Crusader a priestka
Crusader a priestka
Autor: dihi
Přidáno: 18:18:30 01.03.2007

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 15
Ikonka uživatele Bazi    [pošta] NEW     18:34:56 02.06.2007
Je to pěkně nakresleně ale té Priestky oči nic moc!!
dihi: Koukam že hraješ Ragnarok online, je to nejlepší online hra!! =)
ANIME je best!!

Ikonka uživatele Marsia    [pošta] NEW     13:17:09 27.04.2007
Myslím, že jsem v Galerii nikdy nic nenapsala, nikdy jsem nesledovala diskuze, jen jsem si občas něco přečetla... Ale tady, mno, jak bych to řekla, udivuje mě - a to velice - kritika zrovna tady.

Celý obrázek na mě působí jaksi nezvládnutě, špatně, nesourodě. Neznám tu hru, takže nemohu říct, jestli jí odpovídá. Ale já vidím ponurou krajinu, kde se povalují kostry čehosi (což by mi zas tak nevadilo), v popředí je cosi rozmazané (původně jsem to považovala za skálu a nějaký pahýl stromu, či tak něco, ale budiž, další kosti) a uprostřed toho stojí špatně provedený pokus o mangu - tím myslím toho maníka s mečen, který působí tak nějak plošeji než krajinka, dvojrozměrný paňáček v 3D obraze - a slečna, kterou bych rozhodně nezařadila do mangy, ale (ihned a bez rozmýšlení) do Honzíkovi cesty (snad znáte, roztomilá knížka pro děti s ilustracemi od Heleny Zmatlíkové). I ona dáma vypadá oproti krajině plochá. Světlo v její ruce mi také nějak nesedne - mám pocit, jako by svítilo někde za ní, a trochu víc ve středu obrázku, když se podíváte, kde je světelká kopule, muselo by se světlo šířit kapku svérázně, aby to mohlo dopadnout takto.

A když se na to koukám znovu, tak to nejlepší na celém obrázku je vlastně nejhorší. Tráva. Vypadá tak nějak docela přirozeně a prostorově a je tím co je narozdíl od zbytku prostorové. Možná, že by tak nekřičela plochost maníka a dámy (omlouvám se, ale ta dvě hrozná slova uvedená v názvu obrázku nenapíšu) a vlastně i těch pozůstatků v pozadí. Další rána pro celkový dojem je ta mlhovina (světlo, nebe... aneb to abstraktní na pozadí), které opět vypadá příliš 3D, má moc jemné přechody v porovnání s "tím hlavním" na obrázku.

Takže se omlouvám, jestli hra, ke které tento obrázek patří, vypadá "dokonale vykreslené realistické 3D pozadí a popředí a na tom pobíhají komické 2D postavičky", ale jinak bych řekla, že tento obrázek se nepovedl.

Ikonka uživatele dihi    [pošta] NEW     19:52:54 19.04.2007

v podstate si vytkol to, čo už som si napísal v kritike sám :) Tiene nie sú celkom reálne... za zdroj svetla som sa jakž takž snažil brať svetlo v priestkinej ruke a jej tieň smeruje k ľavej rozmazanej lebke. Njn nie je to vešetko celkom košér.
Tie lebky dokola... nejaké pobité anonymné lebky/kostry som vymýšľal. Proste mŕtve príšery.
Ad lýtka - obťahovací elastický armor som ešte tiež nevidel, ten priestor sa nafúkne. Ale máš pravdu, zrejme to mohlo byť užšie.

Ikonka uživatele twisterious    [pošta] NEW     18:08:18 18.04.2007
celkom dobre nechapem tie veci na dolnej casti obrazku (rozmazane) xapem zamer pozerania sa z tesnej blizkosti spoza nich ale nechapem co maju predstavovat... taktiez kostra na lavo... ale to beriem pretoze to moze byt akykolvek tvor ... nejak my tam chyba tien priestky pokial vsak nie je spojeny s crusaderovym ale kedze zdroj svetla je priamo za postavami tien oboch postav by mal smerovat dole logicky... na priestke sa mi nejak Xtra nepaci tvar ... ale mozno je to stylom kreslenia neviem... na crusaderovi ma uchvatili lytka sirsie ako stehna...to sa hadam este ziandemu zivemu cloveku nepodarilo... proste sa mi to tam nehodi ked predpokladame ze ten crusader posobi ako clovek alebo aspon humanoid pricom zatial som humanoida s lytkovimi svalmi sirsimi ako stehennymi nevidel... inak obrazok na mna spravil celkovo pekny dojem komixovej situacie :))

Ikonka uživatele Ner zhul    [pošta] NEW     19:26:44 12.04.2007
Velmi dobre zprecovano .Nekreslil si Pokemony?

Ikonka uživatele Dhaarann del Tell Brack    [pošta] NEW     23:51:49 09.03.2007
Celkem pěkné... líbí se mi to. Zvlášť ta zář za postavami působí zajímavým dojmem.

Ikonka uživatele Shadowmage    [pošta] NEW     22:42:17 07.03.2007
Líbí se mit to... mám rád fialovou :)

Ne, vážně: přijde mi to dosti profesionálně zpracováno, jen se mi nezdál ten kněžčin křížek, myslel jsem , že jde o přívěšek ve výstřihu.

Opravdu jako z nějakého animáku.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     19:20:38 03.03.2007
dihi: Je vidět že máš narozdíl ode mne s počítačovou grafikou jité zkušenosti :o)
Hodně štěští a jen tak dál...

Ikonka uživatele Azucuache    [pošta] NEW     18:50:31 03.03.2007
Tu hru sice neznám ale to snad při hodnocení nevadí, ne? ;)
Hned při prvním pohledu na obrázek mě napadlo, že ten bojovník má poněkud malou hlavu - zbytek těla působí dost robustně, takže i hlava by podle mě měla být malinko větší. A taky se mi zdá - pokud jsem vedle, tak mě někdo prosím opravte, protože ve zbraních se moc nevyznám - že jílec meče je vzhledem k délce ale hlavně šířce čepele dost úzký. Vyvolává to ve mně pocit, že se při prvním máchnutí vzduchem zlomí.
No...když si ten obrázek tak prohlížím, tak by to bylo všechno, co bych tomu vytkla :)
Co se týče té zmiňované trávy, tak mně se teda nehorázně líbí...I ty kostry jsou bezva. Dodávají tomu takovou tu tajemnou atmosféru O_o
Co si myslím o zbytku vyjádřím jedním slovem: super ;)

Rotrigo: 50? Proč šetřit? :P

Ikonka uživatele dihi    [pošta] NEW     10:56:55 03.03.2007
tak sa pokúsim na niektoré veci odpovedať...
CrazyMys: priestka nemá náramenníky, ale také načechrané rukávy, možno trochu vypchávky. Ja som to celkom dosť štylizoval, takže to trochu nesedí :P

Rotrigo: moja predstava bola, že kríž je výšivka na šatách

Anarion: no, ťažko povedať :) mal to byť manga štýl... ako som vravel použil som zoscanované obrysy, ktoré som vyfarbil. V podstate každá postava/mŕtvolka je na vlastnej vrstve... tráva je vytvorená brushom - tiež je v niekoľkých vrstvách (podľa veľkosti a podľa toho, čo má/nemá prekrývať). Základom bolo kresliť trávu od popredia do pozadia, aby neblblo prekrývanie sa jednotlivých stebiel. Pozadie mohlo byť robené gradientom, ale ja som nakreslil pásy a použil blur. Časti lebiek v popredí - zase obyčajný blur. Na vytvorenie svetla som použil lightning (osvetlenie, nie blesky :P) v niekoľkých vrstvách, efekt "oblakov" a lens flare - 2 krát (svetelný bod v priestkinej ruke). Nie je to použitie "as is" ale upravil/odmazal som nejaké časti, trochu som sa musel hrať s typmi prelínania vrstiev, ale nič ukrutné. Tiene sú poloautomaticky (označená vrstva s postavou preklopená hore nohami, vyfarbená čiernou + úprava priesvitnosti, polohy, nejaké mazanie). Celkove žiadny špeciálny postup, každý trochu kreatívny človek by dokázal vymyslieť podobný postup.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
18 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.069011926651001 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách