www.Dracidoupe.cz
Fórum ¤  Ankety ¤  Chat ¤  Moudrá sova ¤  Soutěž O Hlavu Zlatého Draka ¤  Co je to Dračí Doupě? ¤  Tvůrci a Redakce ¤  Uživatelé ¤  Dračí líheň ¤  Novinky ¤  Čekající díla ¤  Dračí manuál ¤  Otázky a Odpovědi ¤  Vyhledávání ¤  Rekordy a statistiky
Chat
Moudrá sova
Dobrodružství
Hřbitov
Fórum
Články
Rozvoj DrD
Bestiář
Předměty
Kouzelník
Kouzelník
Alchymista
Alchymista
Válečník
Hraničář
Hraničář
Zloděj
Nová povolání
Nové rasy
Dovednosti
Downloady
Galerie
Fotogalerie
Linky
Seznamka
Inzerce

Město Miráň
Město Miráň
Autor: Ascella
Přidáno: 11:44:30 15.04.2017

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-2 / 2
Ikonka uživatele Plž    [pošta]      9:12:32 20.04.2017
Pěkný obrázek. Na první pohled jsem si říkal tohle bych asi zvládl taky, na druhý už jsem o tom začal pochybovat a na třetí už si to nemyslím. To co vpadá jednoduše je ve skutečnosti precizní souhrou jakoby náhodných čmáranců s tlustšími linkami. Co dodat snad jen že se už zase těším na další obrázek.

Plž

Ikonka uživatele Sccion    [pošta]      12:01:17 15.04.2017

Město Miráň

Technika: perokresba + fix

Miráň, neboli Al-Miráni je perlou ponuré pouštní krajiny pod Šeptavými horami, kde na místech dávných bitev povstávají nemrtví, kde sopečný prach padá z nebe stejně často, jako větry přinášejí zlatý písek z východu. Miráň vyrostla na ruinách starověké magické pevnosti, která byla baštou proti nekonečným útokům horských monster, výspou civilizace, centrem vzdělanosti. Doba se změnila, místo vznešených starovýchodňanů drží město potomci lidských okupačních vojsk, kteří proměnili jeho tvář desítkami bílým plamenem žhnoucích minaretů, stovkami kopulí, tisíci zelených stromů.

Výborně, zrovna začínáme hru v pouštním prostředí, to hned využiji. Přesně tohle je totiž to, s čím se mi nikdy nechce dělat, i přesto, že výsledek by mohl právě takhle dobrý. :)

Je to, jako ostatní "vedutové" práce Ascelly, opět vynikající práce. Nutno ocenit i pohrání si s kontrasty, využití i černých ploch ke zvýraznění prvků, které se nemají utopit v sérii detailních linií. Je pravda, že perspektiva nesedí, jak by měla, ale u podobných výjevů o ni snad ani nejde. Líbí se mi pás hrobek vtesaných do skály po jejím spodním obvodu, celková monumentálnost města a pak také pohrání si s historickým vývojem - na skále jsou dva typy budov, (pravděpodobně) starší původní, hranaté stěny, cimbuří, a novější, moderní, útlé věžičky a celkově jasně odlišný styl. Toto je nádherná ukázka, jak nesourodé detaily mohou prozradit o městě něco víc a jak se z obrázku stává daleko živější součást světa, který si už něčím prošel.




Aktuality

Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
10 přihlášených uživatelů.
uživatelů je na chatu.


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold

Novinky
Fórum ¤  Chat ¤  Moudrá sova ¤  Soutěž O Hlavu Zlatého Draka ¤  Co je to Dračí Doupě? ¤  Tvůrci a Redakce ¤  Uživatelé ¤  Dračí líheň ¤  Novinky ¤  Čekající díla ¤  Dračí manuál

Vygenerováno za 0.29133009910583 sekund.
© 2001-2007 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by Lightbringer.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.