www.Dracidoupe.cz


Galerie


Hrad Darunsai
Hrad Darunsai
Autor: Ascella
Přidáno: 23:59:35 02.04.2015

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-4 / 4
Ikonka uživatele Omisir    [pošta] NEW     21:38:53 04.04.2015
Pěkná práce, s takovým hradem pořádně pracuje fantazie. Malé potyčky na hradbách, různé pikle v útrobách hradu, tajné chodby, staří duchové..

Ikonka uživatele Omisir    [pošta] NEW     21:32:36 04.04.2015
I po dvou letech bych se v něm ztrácel.:-)

Ikonka uživatele Plž    [pošta] NEW     7:50:21 03.04.2015
Nemám slov.....prostě nádhera, tohle bych chtěl umět.

Plž

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     0:14:30 03.04.2015

Hrad Darunsai

Technika: perokresba 5-6 hodin



Když jsem tak sepisovala velké bohy – ghadnáry – u stolu Mytologie a filosofie, vzpomněla jsem si na jeden z příběhů, jimž zatím nebyl dán prostor, a který rozhodně chci do hry použít. Mizící hrad Darunsai z období Vysokých národů, uvízlý snad v čase, snad v trhlinách zásvětí po smrti Urese. V nehostinné poušti pískovcových kaňonů se příležitostně objevuje dodnes, zde ilustrace z období slávy a rozmachu (o čemž vypovídá druhý hrad v pozadí)

, v době před magickým znetvořením pouště, kdy kaňony ještě tekla voda, na stolových horách něco rostlo a strategická místa magických uzlů bylo možno chránit velkolepými pevnostmi. Na realističnost stavby nekoukejte, je to fantasy hrad ;-)

Jó, ten bych si rád prolezl. :)

Realističnost tedy na přání ponechávám stranou a zmíním se jen trochu o technické stránce obrázku, která sice nevím, jestli něčemu prospěje, ale v tuto hodinu už píšu víc mechanicky než kreativně a tak prosím nechť je omluvena má stručnost. Jedinou částí obrázku, ve které bych rád viděl zlepšení, je samotný na úrovni v popředí, respektive přímo v té úrovni, ve které se nachází. Protože je divácky velmi blízko, měl by být mnohem výraznější, než zbytek obrázku. Pochopitelně bych moc rád viděl nějaké kreslířské řešení ve stylu úpravy stínování v pozadí, atd., ale to bych rád viděl něco, co by mohlo protáhnout dobu tvorby o několik dalších hodin, což je pro účel, kterému má dílo sloužit, zbytečné. Pokusila ses, Ascello, vyjádřit popředí tím, že jsi kolem hradu samotného nechala za černou linií drobný prázdný prostor, v podstatě další linii, ale bílou. Upřímně, myslím si, že je tady vidět, že to moc nefunguje. Proto bych skoro doporučil ještě teď vzít obrázek a zkusit přidat obrysovou linii jen čistě kolem hlavního motivu. A slovem přidat myslím klidně dvě, tři vrstvy, zkrátka udělat kolem toho tlustou černou čáru. Kolem každé věžičky i pískovce. Troufnu si tipnout, že to vyřízne celý hrad do popředí mnohem lépe. Navíc zrovna v tomto případě je to úprava, kterou je podle mě ještě možné reálně zkusit udělat.

Jinak zcela upřímně, přesně pro tento typ architektonického šílenství mám osobní slabost. Spousta věžiček, prokopaných chodeb a spojujících tunelů uvnitř skály, to je přesně to, co nejen rád navštěvuji ve formě skalních měst a podobných přírodních útvarů, ale vždy jsem se snažil to dostat i do každé hry. Takže za sebe se rozhodně cítím bohatší o zážitek i teď.




Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.42009615898132 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.