www.Dracidoupe.cz


Galerie


Na lovu
Na lovu
Autor: Omisir
Přidáno: 9:04:38 30.03.2015

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-4 / 4
Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     0:23:47 03.04.2015

Ten paladin mi ho totiž připomíná přilbou, ačkoliv tady už o nějaký ten level výš. :)


Ikonka uživatele Omisir    [pošta] NEW     12:15:09 30.03.2015
První rytíř tam fakt není. :-D Ten si užívá pohádkové fantasy. I když, možná by ho tím dřevěným mečem překvapil.:-D

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     10:00:57 30.03.2015

Teď, když to tak čtu podruhé, tak bych měl doplnit, že tím "stínem vymezujícím akční teritorium postav", jsem měl samozřejmě na mysli stín na podlaze, ne kolem nich. :)


Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     9:37:29 30.03.2015

Na lovu

28 let
kresba na PC, PC tablet


Ahoj, chtěl bych přispět obrázkem, který se jmenuje Na lovu. Už to není tak předimenzovaný obrázek, je více komiksový a jednodušší. Lovec hrdinů je tady na nižší úrovni. Je to ještě před tím, než si zasloužil přízeň bohů chaosu. Ti mu za své činny darovali větší sílu, vyšší vzrůst, lepší zbroj a ochranu. Na obrázku bojuje s třemi hrdiny: paladinem, barbarem a dračím princem. Nemají to jednoduché chlapci.:-)

Jen doufám, že jedním z hrdinů není První rytíř, protože to by se zase tak daleko nedostal. :)

Tohle už je náročné. Předně bych pochválil scenérii v horní části obrázku. Kráterové oko dělá přesně to, co má, tj. zvýrazňuje lovce v akční póze, takže o bodíky za stylovost určitě nepřijde. Bohužel spodní část už tak nefunguje. Všechny postavy sice docela spolupracují mezi sebou, ale vlastně ani jedna z nich není vázána k pozadí. V tomto případě si situaci umím představit o něco lépe tak, že podlaha by byla zesvětlena (shora na ni jde světlo) a kolem postav by byl nakreslen jasný černý stín, který by vytyčil jejich akční teritorium. Takhle totiž došlo k oddělení hlavního motivu a pozadí více, než je vhodné. Textura trávy je pěkný detail, ale opravdu bych ji spíš oželel vůči "jasně tmavému fleku."

Perspektiva vesměs funguje, ale spíš v jednotlivých úsecích než celku. Samotný lovec už je kupříkladu zkroucený příliš (levá část těla je čistě z profilu, ale obě přední nohy skoro z anfasu), ale nemyslím, že je to zásadní přečin... a také mě mírně škodolibě těší, že nejsem jediný, kdo to tak dělá. :)

Zaujalo mě řešení štítu, kterého bych se možná i zkusil držet do dalších tmavěji laděných obrázků. Je to kvůli použití světlé obrysové linie. Je pravda, že světlo, které má procházet dírami po šroubcích/hřebících, je daleko silnější, než působí na zbytek obrázku a v tomto ohledu tam právě štít zase tak moc nesedí, ale pokud to budu brát jako experiment, proč ne. A protože jsme v už více v komixovém světě, tak právě toto zvýraznění použité u štítu bych se nebál aplikovat i na nejtmavšího z hrdinů. I kdyby dle zákonů optiky už nebyl na světle (ale zrovna tady si myslím, že by mu ještě neunikl), rozhodně jsem pro jeho vykousnutí z pozadí, než z jeho utápění se v šeru. Jednoduše pokud je účelem scény být akční, tak se zaměřit na to, co je jejím hlavním motivem a jemu obrázek podřídit. Stejně jako nedostatky v anatomii divák rád přehlédne i nedostatky ve fyzikálních zákonitostech, když to vypadá "cool". :)

Pochvalu tentokrát nechám na příští obrázek a na ostatních, i když i tady mě už svrbí prsty. ;)




Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
27 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.4437198638916 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.