www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Galerie

Kostěný golem
Kostěný golem
Autor: Ascella
Přidáno: 22:54:43 06.04.2013

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele Ascella *   [pošta] nové     13:12:48 10.04.2013
Agganist: Děkuji převelice, vypadá to o dost líp ;-)

Stoupa: Díky, bezva tip... vidíš, jednoduchý nápad, geniální použitelnost i na těch starých krámech...a ani omylem by mě to nenapadlo. Beru si k srdci ;-)

Ikonka uživatele Stoupa *   [pošta] nové     2:34:47 09.04.2013
Ascella: Hele, ono je dobrý, když něco nakresíš, když před odesláním různě pošteluješ jas a kontrast do extrémů sem a tam, a sleduješ, jestli tam někde nevylezou ěnjaký chyby, který jinak nejsou vidět kvuli nastavení monuitoru. A vrátíš to pak do původního stavu, když je to ok. Dělá se to tak běžně, když máš někde velkou bílou plochu a víš, že na svym monitoru všechny odstvíny nevidíš. :) Viz třeba test http://www.lagom.nl/lcd-test/white.php

Jinak kresba je to fajn. Je to docela na hrubo, ale to je dobře, protože je to díky tomu svěží. Má to svěžest, která mi často tak hrozně chybí u Scciona. Dobrý to je.

Ikonka uživatele Agganist *   [pošta] nové     19:52:53 08.04.2013
Snáď bude k úžitku a nijak som neponičil krásy pôvodného diela. Pri pravom kolene je možné vidieť kúsok "vygumovanej" kosti, žiaľ, taký bol aj originál. Ale to je len detail, zvyšok by mal byť (dúfam) v poriadku.

http://img42.imageshack.us/img42/9086/ascellagol emretus.jpg

Ikonka uživatele Ascella *   [pošta] nové     17:33:27 08.04.2013
Stoupa má pravdu. Problém se dá nazvat „Mám monitor“. Funguje na dobré slovo, čudlíků se bojím dotknout, páč pak tam v jednom kuse naskakuje otravná vylaďovací tabulka, zapínám ho připojením do sítě… Opravdu jsem šmouhy neviděla. Zjevně problém došel tak daleko, že na příští obrázky se budu muset kouknout u někoho z kamarádů nebo to nejprve postnout do sovy.
Kdybyste to někdo dokázal vyretušovat a dát na to odkaz, byla bych vděčná…hádám že pro vás, co jste s grafickou technikou kamarádi by to mohla být otázka pár minut.

Lebky na originále jsou modře vytónované pastelkami. Při skenu najednou bylo modré a strakaté všechno (pozadí je normální bílý papír), tak jsem to chvíli odmazávala v corelu photopaintu funkcí rozmazání. Díky blbému nastavení monitoru jsem neviděla šmouhy, co mi u toho vznikly. A předložím sem nehoráznou prasečinu.

Kresba nemá jinou ambici, než obohatit hru, ukázat zajímavou nestvůru.

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] reputace: 1
anarion: +1
nové     9:58:16 07.04.2013
Modré lebky jsou cílené, řekl bych, ale modré pozadí podle mě vzniklo špatným nastavením bílé při scanu/focení, protože ta guma je vidět jako právě neutrální čmárání do té modré. Dobře je to vidět, z podhledu (úhel pohledu na monitor změní barevnost a zvýrazní to. A ještě lépe to bude vidět, pokud se to invertuje. Stoupa asi použil zase extra přesaturování.

Tak ale mimo techniku digitalizace: Moc hezky provedeno. Malá prohlídka do světa anatomie, kde jsou znázorněny všechny různé kosti a kosterní soustavy a takřka nic nic neodpovídá umístnění - hlava z hrudního koše, Jedna ruka z pánve, další z polámaných žeber, ... golemek jak se patří.

Ikonka uživatele Stoupa *   [pošta] nové     23:06:39 06.04.2013
Jn, kolem je to šmouhatý docela nehezky.
http://www.imagehosting.cz/images/kostrasmou.jpg
Tipuju, že to Ascella neviděla, páč má blbě nastavenej monitor.

Ikonka uživatele anarion *   [pošta] reputace: 1
Sccion: +1
nové     22:54:57 06.04.2013

Kostěný golem


Autor: Ascella
Technika: tužka, centropen, pastelky
Ilustrace z bestiáře, jejímž jediným cílem je povzbudit hráčům fantasii a ulehčit si popisu. Když bojujete s nemrtváckou hordou a tápete čím ji pro vyšší úrovně doplnit, kostěný golem může dobře posloužit. (Kdoví, třeba ho nakonec dám i do zdejšího Bestiáře, nemrtvých není nikdy dost ;-) )



A začnu dnes velice netradičně. A totiž nad čím jsem dumal, když jsem obrázek otevřel :D
...
Tak kostěný golem jako název sliboval už sám o sobě poměrně odvážnou podívanou a když jsem přelétl autora, kterým již nebyl nikdo jiný než samotná Ascella, sliboval obrázek i hezkou podívanou a kvalitu prověřené umělkyně :o) Každopádně po otevření a delším koukání na tohohle fešáka mi nedalo pozadí. Zdálo se mi modré. Pak jsem kouknul na koloraci lebek a zjistil, že je taky modrá. Tedy je to úmyslně? Možná... vadila by tomu tak moc bílá, nebo lehce nažloutlá? (klasika).
Možná. Každopádně se mi ta modrá moc nezdála, páč nebyla jednolitá, a při bližším přiblížení jsem zjistil, že to jsou snad šmouhy, nebo nějaký efekt. Jelikož teď dělám bakalářku v Photoshopu a Ilustratoru, bylo by to hned hotový mohlo to být možné vysvětlení. Hned to začlo mít jiný náboj.
No jo, pak jsem si ale vzpoměl, že Ascella moc do Photoshopu hrrr není a tak to nejspíš budou šmouhy. I když je zvláštní že neovlivnili kresbu. No... no prostě mi to nedá spát a musím se zeptat se. Možná to jsou stopy po gumování v Photoshopu, nebo Gimpu, avšak guma je vzala na jinou barvu ;-)
Ale to jen tak pro zasmání, pro autorku :o)

Ke Golemovy mám opět jenom chválu. Je to krásná potvůrka, hezky propracovaná, nápad výbornej a provedení jakbysmet. Těší mě, že neděláš jenom v jednom stylu a i tato kresba, která dýchá rychlou, přec povedenou skicou má něco do sebe. Aneb když to všechno štymuje, tak to všechno štymuje a tady to štymuje teda parádně. Odpusťe mi slovní vatu :D
Každopádně modrá kolorace je fest parádní a má styl a ke kresbě se hodí. Snad jen, že je to malinko statické. Kostlivec je opravdu v pohybu a zobrazen je, řekl bych i správně, ale vypadá to, jakoby v pohybu zamrznul. Jednoduše to, že je zcela z profilu (pro zobrazování pohybu né moc ideální pohled), a že obraz nemá pozadí, od kterého by se energie/pohyb mohl odrazit, může to pak působit strnule. A ve stejném stylu, už jenom pár linkama nějaké to pozadí měkčí tužkou, aby neupoutávalo moc pozornost, ale jenom doplnilo, by mohlo být fajn.

Tak i tak je to skvělá práce a já se moc těším na další dílka :o)

Ps. Tady jde vidět jak je i počítačová úprava poměrně důležitým krokem (nic proti, je to parádní kresba :o)
s úctou
anarion



Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
6 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.55482411384583 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR