www.Dracidoupe.cz


Galerie


Kovárna
Kovárna
Autor: Stoupa
Přidáno: 20:32:23 20.12.2011

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 12
Ikonka uživatele Marsia    [pošta] NEW     22:40:07 27.01.2012
Jako z katalogu ;)

Skvělá chalupa. Ale nemůžu si pomoct, s "žívým" pozadím by to vypadalo líp.

Ikonka uživatele Stoupa    [pošta] NEW     21:35:57 28.12.2011
Jestli sojovym masem myslíš papír, barvu a štětec, tak to neumim. U anariona v mailu se válí jen další těstoviny se zeleninou, bohužel:)

Ikonka uživatele Taranie    [pošta] NEW     21:08:09 28.12.2011
Zrovna jsem si říkala "kruci chybí mi obrázky od stoupy" a hle..

Pudoris domu je excelentní. Nemám co dodat s počítačovým systémem to opravdu umíš. Ale chtěla bych vidět nějaký ručně malovaný obrázek s novým nádechem. Většiny děl jsem se tak nějak nabažila i když jsou impozantní. Ale když jsi vegetarián a jíš stále jen těstoviny a zeleninu tak také zatoužíš po něčem jiném i když je to třeba jen sojové maso. Ráda bych to viděla :-)


Ikonka uživatele Stoupa    [pošta] NEW     1:07:11 23.12.2011
Díky.

Dormon: Jo takhle, já taky nejdřív nevěděl, jak to myslíš s tim displacementem v PS.
A co se ambient occlusion týká, máš pravdu, měl jsem ho dodělat aspoň v PS, jen tak tam máznout štětcem, co už:) Jinak render jsem použil jen kvuli tomu, abych se zbavil těch kostrbatejch Sketchupáckejch linií a měl to ve většim rozlišení, protože co já vim, tak ze Sketchupu jde bez pluginů exportovat jen obrázek, kterej má stejný rozlišení, jako je rozlišení monitoru. Jinak renderu vůbec nerozumim a zatim jsem neměl žádný vnitřní nutkání do toho proniknout:) Používam ho fakt jen k tomu, abych modely ze sketchupu dostal ve většim rozlišení bez rozpixelovanejch čar a mohl do nich pak malovat ve 2D.

NW: Neutíká. Ledaže by chlapíci v Googlu do svýho Sketchupu blbě naprogramovali zobrazování perspektivy:)

Jinak pokud někdo neví, co je to ten Sketchup, o kterym pořád melu :D, tak viz: http://sketchup.google.com/

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     14:03:51 22.12.2011
Dakeyras: No nemyslel jsem tím přímo vypočítaný displacemapping. Když se podívaš na Stoupovy stránky na ten krátký postup. Uvidíš, že po renderu jsou vidět polygony na komíně a na sloupech. On jen v PS upravil obrysy podle cihel, takže to vypadá, že mají ty objekty mnohem více geometrie. Tedy žádná automatika, všechno ručně podle pohledu. Ale výsledný efekt je prostě ten displacemapping :-).

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     12:47:56 22.12.2011
Dormone: displacemaping v PS? co to je, jak to funguje, kde to najdu? Zatím jsem se s displace setkal jen ve 3D na tvarování plochy pomocí 2d obrázků... pokud se to dá obcházet v PS tak bych se to rád naučil, protože displace dost prodlužuje rendrovací časy

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     9:48:11 22.12.2011
Nemůžu si pomoct, ale ten interiér je jak vystřižený ze Skyrimu. :-)
Je to naprostá bomba, prototyp nejen kovárny, ale i praktického a použitelného obrázku, který navíc nádherně vypadá.
Jen si nemůžu pomoct, ale ten úplně levý sloup mi trochu utíká. Možná je to tím vědrem před ním, takže je to jen optické.

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     0:02:24 22.12.2011

Jen houšť, jen houšť. ;)


Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     19:56:28 21.12.2011
Hodně hodně slušné. Paráda!
Děkuji za skvěle využitelný obrázek.
Mé amatérské oko chyby nevidí, technice nerozumí, jen a pouze se kochá. A tady je čím.

Ikonka uživatele Dormon    [pošta] NEW     23:32:27 20.12.2011
Zdravím

Jo je to pěkné. Účelné. Provedené hezky. Chce to více takovýchto počinů. No, pokud mám něco kritizovat, tak jediné co mě napadlo je následující:

- Na obrázku by se mohl projevit ambient occlusion (tedy ztmavení ploch v rozích a místech s větší hustotou geometrie, do těchto míst se méně odráží světlo). Buď nastavením renderu nebo úpravou ve PS. Aplikoval bych jej na stínu za budovou – jak je ta lávka. Ta konstantní úroveň šedé to trochu kazí. Krapet to ztmavit v místě dotyku budovy se zemí a jeto.

- Kovář mi připadá plochý (i když o něj v obrázku tolik nejde). Vypadá jakoby byl nekreslený zepředu a pak byl perspektivním nástrojem vhodně napozicován. Trochu jako bilboard :-).

Na obrázku mě potěšilo, že jsi použil displacemapping na cihly pomocí PS. Přesně na tohle bych jej použil taky :-).

Děkuji za užitečný obrázek.
Dormon

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
11 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.76180291175842 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách