www.Dracidoupe.cz


Galerie


Hle, stojím přede dveřmi
Hle, stojím přede dveřmi
Autor: Sccion
Přidáno: 20:22:39 18.12.2011

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-7 / 7
Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     19:48:09 22.12.2011
Sccion:
ale možná to bude jen mým veskrze pozitivním vztahem k jídlu. ;)
Vždyť jo: "večeřet" x "sní" :D
___
Mě šlo taky o ten ústřední tvar - připomíná to trochu nějakej monstrrózní obličej, kterému ze spodní čelisti lezou chapadla.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     13:36:13 22.12.2011
Šlo mi hlavně o to, aby to nespadlo do škatulky: Udělám ornament a ať si ho hráč někam přiřadí.

Tím připodobněním, stylizací, podobenmstvím jsem měl na mysli, aby to na něco poukazovalo:

Udělám erb/znak/pečeť/logo zlodějského cechu. Hodím tam teda něco, co zlodějinu připomíná. To samé s kultem válečníků, s obchodem s knihami, magií, s pečivem...

Znaky pro druidstvo, pro konkrétní část lesa... prostě aby tam bylo nějaké specifikum. Aby jsme se pak neoháněli jenom faktem že pokud dělám do fantasy, stačí mi na sebe naskládat nějaké ornamenty a ať si to hráči potom přeberou.

Jasně, šlo by to i tak, ale většinou ta hodnota pak i tak vypadá.

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     0:33:07 22.12.2011

anarion: Je to bez účelu, protože jsem měl za to, že účel by do toho měl být vložitelný kýmkoliv a jakkoliv. Jinak to, co zmiňuješ ("Prostě tyhle věci by měly něco evokovat, na něco odkazovat, něco připomínat, něco stylizovat, něčemu se podobat") je určitě dobrý ideál, ale moc se mi nechce věřit, že zrovna ve fantasy je to dost dobře možné - přece jen fantasy samo o sobě je vystavěno na překrucování a prolínání symboliky množství kultur. Jakýkoliv ornament dnes, pokud nebude skutečně připomínat něco univerzálně známého, třeba zvířata, už stejně nerozklíčíme a bude pro nás jen ornamentem bez účelu. (a když už rozklíčíme, najdeme si v tom něco známého ze symboliky současné, třeba biohazard - díky Stoupovi za názornou ukázku) :)

Uznávám však, že pokud se to podaří, něco to do sebe rozhodně má, například Ascelliny stylizace na prvním Atlasu národů (ta zvířata na levém okraji) mě osobně hodně zaujímají.

Skewer: Mě kupodivu ani ne, dokonce se mi zdá, že je to úplně odlišné, ale možná to bude jen mým veskrze pozitivním vztahem k jídlu. ;)


Ikonka uživatele Skewer    [pošta] NEW     11:27:33 21.12.2011
Připomíná mi to Cthulhu.
"Hle, stojím přede dveřmi a tluču. Zaslechne-li kdo můj hlas a otevře mi, budu s ním večeřet a on se mnou."
"Ve svém domě v R'lyeh, mrtvý Cthulhu čeká a sní."
Jo, to je skoro stejný.

Ikonka uživatele Stoupa    [pošta] NEW     0:26:08 19.12.2011
Takovej fantasy biohazard:)

Ikonka uživatele Hamster    [pošta] NEW     22:29:31 18.12.2011
Jeden z mála galerijních příspěvků využitelných ve hře. Líbí se mi a také se mi líbí, že je poznat, že to je kreslené ručně, žádný zrcadlení či jiné pc techniky...

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     20:24:35 18.12.2011

Hle, stojím přede dveřmi


Formát: A4
Doba: 7 hodin
Technika: centropen, pravítko, Xerox WorkCenter 7425, Adobe Photoshop CS2 9.0, kruľítko, Windows XP SP3

Ačkoliv je to vlastně jen "Třicet loukotí" v bleděmodrém, dělal jsem se s tím přílią dlouho na to, aby mi to za to nestálo. :)
Vzorem pro písmo je arabątina, místy jen mírně, pokud vůbec, upravená, jedním či dvěma vytvořenými znaky (tuąím, ľe "e").
V kruzích je napsáno:

"Hle, stojím přede dveřmi a tluču. Zaslechne-li kdo můj hlas a otevře mi, budu s ním večeřet a on se mnou."

Jedná se o úryvek z Knihy zjevení 3, 20





Jako logo je to hezké. V podstatě tady ani netřeba hodnotit nějaké proporce, složitost, šrafuru,… nic takového. Tenhle motiv lze krásně předkreslit tužkou, je to dokonce krásně zrcadlové. V podstatě jde o geometrické těleso.

Je to doufám (posoudí jiní) použitelné a jako ornament a logo ani né tak špatné, i když….

Pokud dělám teda už něco podobného, mělo by to mít myšlenku, náboj. Tohle jsou prostě jenom propletené ornamenty bez účelu. Prostě tyhle věci by měli něco evokovat, na něco odkazovat, něco připomínat, něco stylizovat, něčemu se podobat...

Ale to je jen tak bokem. Jako drobné detaily by jsem možná vytknul absenci vržených stínů, které by plasticictě na 100% pomohli. Tohle osvětlení přesně zepředu to docela splošťuje. Zrovna tak odlesky by pomohli (a to jak u tečkovaného tak černého ornamentu. Prostě černě orámovat tu hranu, kde se láme ta stuha.

V podstatě ano, je to podobné jako Třicet loukotí. Jsem sám zvědavej na diskusi :o)



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


Novinky
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
3 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
Limit (minut):
15 | 45
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.58322691917419 sekund.
© 2002 - 2005 Almad, James Timqui a Alcator design © 2002 - 2005 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována,
publikována ani jinak využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků. Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu.